Guest rental Posted June 16, 2005 Share Posted June 16, 2005 Witam klubowiczów. Właśnie przywiozłem od Niemieckich sąsiadów Primerkę P11, 1.6, SLX, z 99 roku. Mam jednak z nią jeden malutki problem - przy hamowaniu czasami zapala się lampka kontrolna od hamulców - (!) - w uproszczeniu. Ktos może wie, co może być przyczyną? I druga sprawa - co tak naprawdę kryje się pod hasłem NATS? Jakie zabezpieczenia to oznacza? Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest primeraW10 Posted June 16, 2005 Share Posted June 16, 2005 Witam klubowiczów.Właśnie przywiozłem od Niemieckich sąsiadów Primerkę P11, 1.6, SLX, z 99 roku. Mam jednak z nią jeden malutki problem - przy hamowaniu czasami zapala się lampka kontrolna od hamulców - (!) - w uproszczeniu. Ktos może wie, co może być przyczyną? I druga sprawa - co tak naprawdę kryje się pod hasłem NATS? Jakie zabezpieczenia to oznacza? Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam. witam co do pierwszego pytania to moze masz po porosu malo plunu hamulcowego, dzieje sie tak kiedy oscyluje on wokol minimum, a co do drugiego pytania to NATS to immobilizer, a transponder masz w kluczyku pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Łyniek Posted June 16, 2005 Share Posted June 16, 2005 Mozesz miec za malo plynu hamulcowego lub klocki ktore posiadasz w samochodzie koncza swoj zywot. 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest alf Posted June 16, 2005 Share Posted June 16, 2005 ile dałes za tę primerkę? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rental Posted June 17, 2005 Share Posted June 17, 2005 Klocki są w rewelacyjnym stanie, sprawdzę jeszcze płyn, ale wydaje mi się że oscylował w połowie między min i max. Co drugiego pytania: o ile sie orientuję, w kluczyku jest "immobilajzer", poza tym mam jeszcze pilocik do centralnego zamka i czerwoną migającą diodę na desce rozdzielczej. Słyszałem, że te Primery posiadały firmowe radia zintegrowane z tm systemem. U mnie jest wstawiony clarion. Co śmieszniejsze, kiedyś zacząłem sie nm bawić w trakcie jazdy i nagle zapaliły mi się wszystkie kierunki (samochód dalej jechał). Sytuacja wróciła do normy zaraz po tym, jak zdjąłem panel :shock: Co do ceny, to Primerki w Riehu są stosunkowo niedrogie w porównaniu do Polski. W dobrym stanie z niezłym wyposażeniem znjadziesz już w okolicach 4500 EUR. Pozdrawiam i dziekuję za pomoc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest primeraW10 Posted June 17, 2005 Share Posted June 17, 2005 sprawdzę jeszcze płyn, ale wydaje mi się że oscylował w połowie między min i max. Co drugiego pytania: o ile sie orientuję, w kluczyku jest "immobilajzer", poza tym mam jeszcze pilocik do centralnego zamka i czerwoną migającą diodę na desce rozdzielczej. Słyszałem, że te Primery posiadały firmowe radia zintegrowane z tm systemem. U mnie jest wstawiony clarion. Co śmieszniejsze, kiedyś zacząłem sie nm bawić w trakcie jazdy i nagle zapaliły mi się wszystkie kierunki (samochód dalej jechał). Sytuacja wróciła do normy zaraz po tym, jak zdjąłem panel :shock: Pozdrawiam i dziekuję za pomoc. no wlasnie plyn powinien byc w okolicach max. u mnie jest to samo:) a napis NATS masz na kluczyku i to jest immobilizer, tak sie po prostu nazywa (pewnie to jakis skrot). w starszych primerkach immobilizer byl w breloczku. czerwona dioda na desce jest w kazdym nissanie z immobilizerem NATS pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pawel_s Posted June 17, 2005 Share Posted June 17, 2005 NATS = Nissan Anti Thief System Ja mam primerkę też z '99 i mam taki wynalazek. Nie miałem oryginalnego radia. Też miałem pilota, który tylko i wyłącznie sterował centralnym zamkiem. Po zamnknięciu z pilota i otworzeniu samochodu z kluczyka bezproblemowo zapalał - tak jak napisał kolega wyżej immobiliezer rozbrajasz za pomocą kluczyka. Co do czerwonej diody na podszybieniu to sygnalizuje ona uzbrojenie sie NATS'a. Pozdrawiam, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwinto Posted June 17, 2005 Share Posted June 17, 2005 ...sprawdzę jeszcze płyn, ale wydaje mi się że oscylował w połowie między min i max... Nawet jak jest w polowie to kontrolka moze sie zaswiecac. Zalej do max i wtedy obserwuj. NATS = Nissan Anti Thief SystemJa mam primerkę też z '99 i mam taki wynalazek. Juz P10 mialo ten wynalazek. Tylko nie wiem od ktorego roku. Moj 1996 juz ma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rental Posted June 19, 2005 Share Posted June 19, 2005 Mieliście racje! Dolałem płynu i kontrolka zgasła. Mam nadzieję, że nie będzie go ubywać zbyt szybko. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dżodżo Posted June 19, 2005 Share Posted June 19, 2005 Mieliście racje! Dolałem płynu i kontrolka zgasła. Mam nadzieję, że nie będzie go ubywać zbyt szybko. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc. Bedzie ubywal w miare zuzywania sie klockow hamulcowych. POZDRAWIAM..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cornholio78 Posted June 19, 2005 Share Posted June 19, 2005 dodam że w system nats też się może wliczać alarm z wewnętrznymi czujnikami ruchu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.