Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P10] łapie doła i nie ma mocy (diesel)


Guest matejko_20
 Share

Recommended Posts

Guest matejko_20

witam mam problem a mianowicie cos sie dzieje z samochodem gdy daje gazu wchodzi na pewne obroty łapie doła i po chwili ma przyspieszenie i tak na każdym biegu cos takiego jak rezonans w benzynie tylko ze to nie jest benzyna a żłopie paliwa jak wściekły a mocy nie ma dużej co to może być

Link to comment
Share on other sites

Przepływomierz to raz a zaświergolony filtr powietrza to dwa No i nastawnik może być do roboty.Jak motorek zimny to zawsze go będzie mulić. Poczytaj tematy z FAQ http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/60477-p11-i-p11144-faq-silnik-cd20t-diesel/

Link to comment
Share on other sites

Guest matejko_20

kurcze ja go mam dopiero 4 dni ale pisze 2.0d elx a mam pytanie czy pompa ma jakąs regulacje jeszcze i czy to ma jakies znaczenie bo na pasku z mechanikiem ustawilismy na 24 zęby tak było w katalogu ale nie mam pojecia co to moze jeszcze byc

Link to comment
Share on other sites

Matejko Ty masz P10 z silnikiem CD20 czy P11 z CD20T. W P10 powinno być 43 zęby pomiędzy wałami i 23 na pompie Mechanik dał d*py i stąd masz problem Rozrząd do poprawki. W P11 jet między wałami też 43 a na pompie 29

 

Wydrukuj mu te wytyczne z autodaty i niech to ustawi należycie, a przy okazji niech wyreguluje kąt wtrysku na pompie

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/58643-p11144-rozrzd-20td-po-wymianie-nie-chce-odpaliae/page__view__findpost__p__674866__hl__rozrz%C4%85d%20wymiana__fromsearch__1

Link to comment
Share on other sites

Guest matejko_20

p10 cd 2.0 dzisiaj własnie zrobiłem pompa paliwa była ustawiona bardziej do silnika poluzowałem ją i cofnełem ją w stronę budy i ustawiłem dawke narazie cos tam chodzi . a jakie spalanie powinien miec ten silnik

Link to comment
Share on other sites

Guest heineken72

a początek tłoczenia też ustawiałeś?

z tyłu w pompie masz śrubę regulacyjną jakby mulił (ale nie kopcił) to można troche podkrecić.

pozdr

Link to comment
Share on other sites

chwila chwila Do jakiejkolwiek regulacji to trzeba mieć najpierw dobrze rozrząd ustawiony.To że przekręciłeś pompę to dało ci to że kąt jest bliżej nominału, ale i tak poza zakresem. Przestaw ten pasek na pompie na odpowiednią ilość zębów i dopiero ustawiaj. Takie kręcenie pompą w lewo i prawo to nic nie da. Obroty to możesz sobie podregulować jak masz kąt dobrze ustawiony, tak to nic nie kręć tą śrubą.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...