Guest matejko_20 Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 witam mam problem a mianowicie cos sie dzieje z samochodem gdy daje gazu wchodzi na pewne obroty łapie doła i po chwili ma przyspieszenie i tak na każdym biegu cos takiego jak rezonans w benzynie tylko ze to nie jest benzyna a żłopie paliwa jak wściekły a mocy nie ma dużej co to może być Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest emeryt03 Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 Przepływomierz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and_pec Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 Przepływomierz to raz a zaświergolony filtr powietrza to dwa No i nastawnik może być do roboty.Jak motorek zimny to zawsze go będzie mulić. Poczytaj tematy z FAQ http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/60477-p11-i-p11144-faq-silnik-cd20t-diesel/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest musznik Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 napisz konkretnie jaki masz motor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest matejko_20 Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 kurcze ja go mam dopiero 4 dni ale pisze 2.0d elx a mam pytanie czy pompa ma jakąs regulacje jeszcze i czy to ma jakies znaczenie bo na pasku z mechanikiem ustawilismy na 24 zęby tak było w katalogu ale nie mam pojecia co to moze jeszcze byc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and_pec Posted March 12, 2010 Share Posted March 12, 2010 Matejko Ty masz P10 z silnikiem CD20 czy P11 z CD20T. W P10 powinno być 43 zęby pomiędzy wałami i 23 na pompie Mechanik dał d*py i stąd masz problem Rozrząd do poprawki. W P11 jet między wałami też 43 a na pompie 29 Wydrukuj mu te wytyczne z autodaty i niech to ustawi należycie, a przy okazji niech wyreguluje kąt wtrysku na pompie http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/58643-p11144-rozrzd-20td-po-wymianie-nie-chce-odpaliae/page__view__findpost__p__674866__hl__rozrz%C4%85d%20wymiana__fromsearch__1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest matejko_20 Posted March 12, 2010 Share Posted March 12, 2010 p10 cd 2.0 dzisiaj własnie zrobiłem pompa paliwa była ustawiona bardziej do silnika poluzowałem ją i cofnełem ją w stronę budy i ustawiłem dawke narazie cos tam chodzi . a jakie spalanie powinien miec ten silnik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rudy89 Posted March 13, 2010 Share Posted March 13, 2010 od 5 przy super ekonomicznej jeździe, przez 5,6-5,8 szybko w trasie, 6,5 spokojnie w mieście do 9- bardzo krótkie odcinki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maniek24211 Posted March 13, 2010 Share Posted March 13, 2010 mam kolego ten sam motor i u mnie spalanie w trasie 5 osób to około 5,5 l pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest heineken72 Posted March 15, 2010 Share Posted March 15, 2010 a początek tłoczenia też ustawiałeś? z tyłu w pompie masz śrubę regulacyjną jakby mulił (ale nie kopcił) to można troche podkrecić. pozdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and_pec Posted March 16, 2010 Share Posted March 16, 2010 chwila chwila Do jakiejkolwiek regulacji to trzeba mieć najpierw dobrze rozrząd ustawiony.To że przekręciłeś pompę to dało ci to że kąt jest bliżej nominału, ale i tak poza zakresem. Przestaw ten pasek na pompie na odpowiednią ilość zębów i dopiero ustawiaj. Takie kręcenie pompą w lewo i prawo to nic nie da. Obroty to możesz sobie podregulować jak masz kąt dobrze ustawiony, tak to nic nie kręć tą śrubą. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.