Guest jACA1 Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 Witam czy po wymianie żarników wykonuje się regulację świateł i jak( czy to możliwe aby sie coś przestawiło dodam że różnica jest niewielka)???bo wydaje mi się że chyba trochę opadły. Bo chyba nie możliwe abym źle wsadził żarniki jeśli sie pozapinały i nie ruszają się w oprawie!!??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 widocznie wcześniej już kulały a teraz nowy żarnik widać dobrze odcięcie i tyle, czyli trzeba jechać wyregulować Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jACA1 Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 a tak metrycznie (czyli odległości) jak powinny być ustawione??i czym to się robi???można to zrobić samemu??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 a znalazłem taki sobie opis Zasada jest prosta. Na 5m snop światła ma się obniżać o 5cm. Czyli: stawiasz auto na równym terenie, zasłaniasz jeden reflektor, stajesz przy reflektorze i zaznaczasz sobie linię cienia na nodze. Oddalasz się od auta o 5m w liniii prostej i linia cienia powinna być o 5cm niżej niż przy samym aucie. Powtarzasz czynność dla drugiego reflektora i masz gotowe. Po tym wszystkim stajesz 5-10m przed jakąś ścianą i upewniasz się, czy linia cienia jest na tym samym poziomie w obu reflektorach. W razie potrzeby korygujesz żeby były równo i jest git. a regulujesz śrubą na reflektorze tylko pamiętaj, że przy xenonach oryginalnych nie w wydaniu wiejskiego tunera, jest samopoziomowanie czyli musisz mieć nie tylko włączone światła ale i przekręcony kluczyk w stacyjce Link to comment Share on other sites More sharing options...
and_pec Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 15 zeta to nie majątek, a tyle kosztuje ustawienie na stacji. Można oczywiście ustawić na drzwiach stodoły , ale nigdy nie będzie pewności. Ta śruba o której wspomina DINO znajduje się na silniczku (klucz 6 lub 8) Najlepiej to podjechać pod ścianę i zaznaczyć srodek reflektora na niej, potem cofnąć się 5 metrów i ustawić światła tak aby linia światło-cień był poniżej 5 cm od punktu.Oczywiście ustawiasz na włączonym zapłonie, a najlepiej pracującym silniku. Na reflektorze czasem jest podany procent obniżenia od 0,9-1,2% czyli jakieś 9-12 cm na 10 m Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin78 Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 Warto jeszcze przed ustawieniem "zresetować" ksenony. Chyba trzeba było na włączonym zapłonie wł/wył światła 5x. Lampy wtedy idą na max do góry i w dół i ustawiają się w dobrej pozycji. Dopiero potem jak jest zle to poprawiamy manualnie. Opis do procedury jest w manualu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jACA1 Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 Wszystko zrobione i gitara gra:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.