Guest gruby Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 Witajcie Posiadam Amerkę 1.5 2001 rok 200 tyś.przejechane. Zapalił się check silnika , auto zaczeło szarpać , obroty skaczą ok 500 na jałowym biegu i podczas jazdy. Serwis stwierdził zę to wina rozrządu , grzałka sondy jest uszkodzona , błą czujnika położenia wału. Proszę o opinie w tej sprawie!!! Gdzie można zakupić części gdyż w serwisie koszt części około 2400 robocizna 800 . Może ktoś może coś podżucić w tej sprawie!! Pozdrawiam Karol Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zegarm Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 Zacznij od wymiany czujnika położenia wału. Potem sonda. Wyeliminuj najprostsze - to co komp wywalił. Ja kupiłem czujnik wału na allegro za 50zł i od roku mam spokój a w serwisie ok 400zł. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gajdek419 Posted March 12, 2010 Share Posted March 12, 2010 Dobrą opcją jest sprawdzenie stanu wyciągniecia łańcucha poprzez zdjecie plastikowej osłony rozrządu. Wtedy mozna zobaczyc czy napinacz (łyżwa) jest jeszcze w stanie napiąć lańcuch. Za samo sprawdzenie pewnie zapłacisz tyle co za czujnik... U mnie wymiana obu czujników (za darmo w serwisie w ramach kampani Nissana nic nie pomogla) U mnie tak było sprawdzone - niestety łańcuch do wymniany miałem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gruby Posted March 15, 2010 Share Posted March 15, 2010 Dzięki wielkie Panowie za pomoc. Pozdrawiam Gruby Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej330 Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 No to zamykam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.