Guest Jakob Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 Witam! Silnik brał około 3l oleju na 6000 km. Mechanik wymienił uszczelniacze zaworów. Teraz, po naprawie wziął już 1,5 l na 500 km! Ciśnienie na manometrze jest bardzo dobre. Analiza spalin też prawidłowa. Nie ma widocznych wycieków. Co może być przyczyną? Link to comment Share on other sites More sharing options...
z2maciek Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 Jeśli sprężanie dobre, jeśli uszczelniacze dobre (czy na pewno skoro po wymianie się pogorszyło ?) no to pozostają zapieczone/uszkodzone pierścienie zgarniające. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jakob Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 No tak... Czy pierścienie są zapieczone nikt nie jest w stanie powiedzieć. Mechanik mówił, że wymiana uszczelek pomoże. Jeśli nawet pierścienie są zużyte, to czemu teraz jest gorzej, niż było przed naprawą? Błąd mechanika ( nie zdziwił bym się. Koleś podziurawił mi oryginalne przewody wys. napięcia od nissana )? Jeśli nie ma wycieków, auto ma idealny pomiar spalin to co dzieje się z tym olejem? Kurcze, już zgłupiałem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.