Guest Greg30_gd Posted March 12, 2010 Share Posted March 12, 2010 Witam, mój kolejny problem wygląda tak: podczas jazdy gdy wrzucę na "luz" obroty spadną i zacznę hamowanie to wszystko jest ok. Jednak gdy jednocześnie wysprzeglę i zahamuję (awaryjnie) to auto gaśnie :-( Wiecie może czemu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciek90 Posted March 12, 2010 Share Posted March 12, 2010 (edited) to jest kolebka primer a więc kłania się temat http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/59518-p11-td-ganie-silnik-gdy-szybko-zdejmuje-noge-z-gazu/ Edited March 12, 2010 by Maciek90 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and_pec Posted March 12, 2010 Share Posted March 12, 2010 Tematy dla diesla zebrane masz w FAQ dla CD20T przyklejpone w dziale Primera i właśnie w tym linku powyżej jest opisany problem Zabieraj się za nastawnik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Greg30_gd Posted March 14, 2010 Share Posted March 14, 2010 Dla mnie ten "nastawnik" czy "suwak" to czrna magia, a wiecie czy w warsztacie będzie to droga naprawa i czy każy mechanik to potrafi? A ten MIXOL to jest nazwa preparatu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and_pec Posted March 14, 2010 Share Posted March 14, 2010 (edited) Czyszczenie z ustawieniem to koszt około 350 zeta bez gwarancji że będziesz miał już spokójMIXOL to olej do dwusuwów Nowy nastawnik to coś około 1200 + 200 ustawienie. Czyszczenie jak i ustawienie musi zrobić fachowiec. Tzn człowiek który to zdejmie musi wiedzieć jak to założyć, ale to już wszystko było opisywane i nie będę się tu reprodukować Edited March 14, 2010 by and_pec Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bandos el brodos Posted March 14, 2010 Share Posted March 14, 2010 Witam, mój kolejny problem wygląda tak: podczas jazdy gdy wrzucę na "luz" obroty spadną i zacznę hamowanie to wszystko jest ok. Jednak gdy jednocześnie wysprzeglę i zahamuję (awaryjnie) to auto gaśnie :-( Wiecie może czemu? Musisz się przyzwyczaić, najpierw dajesz po heblach a wysprzęglasz dopiero na niskich obrotach. U mnie poniżej 1500obr. nie gasnie, choć w awaryjnych sutuacjach to trudne do kontrolowania. Naprawa tylko w warsztatacie z doświadczeniem w nastawnikach, chyba w temacie o kodach są namiary do Nadarzyna , Mixol na Orlenach mają. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and_pec Posted March 14, 2010 Share Posted March 14, 2010 Ten olej to nie MIXOL S tylko 2T semisynthetic trzeba kupić (tzw MIXOL półsyntetyczny) Z mineralnego może wytrącić się nagar. 2T kosztuje 15 zeta, Taki sam stosuje się do kos i pilarek spalinowych, a także skuterów i innych bzyków Bandos Gadasz bzdury takie same jak Fuhofcy z ASO co to mówią że do masakrycznego spalania i gaśnięcia Traktora trzreba sie przyzwyczaić. Nie ze mną Bruner takie numery , żeby gasł mi na zakrętach , a tu akurat mam ponad 100 na budziku i pasowałoby jeszcze zahamować i średnia spalania w trasie to 10/100 a miasto 12-14. Trzeba zrobić nastawnik i nie ma w tym żadnej dyskusji. Tak na marginesie to powiem że MIXOL i inne wynalazki niewiele pomagają jak już check pali się stale. Można zaryzykować jeszcze płuczkę ultradżwiękową za 100 zeta, ale to raczej też wywalone pieniądze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Greg30_gd Posted March 14, 2010 Share Posted March 14, 2010 No to nie są dobre wiadomości... a ile tego MIXOLU mam wlać? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bandos el brodos Posted March 15, 2010 Share Posted March 15, 2010 (edited) Bandos Gadasz bzdury takie same jak Fuhofcy z ASO co to mówią że do masakrycznego spalania i gaśnięcia Traktora trzreba sie przyzwyczaić. Nie ze mną Bruner takie numery , żeby gasł mi na zakrętach , a tu akurat mam ponad 100 na budziku i pasowałoby jeszcze zahamować i średnia spalania w trasie to 10/100 a miasto 12-14. Trzeba zrobić nastawnik i nie ma w tym żadnej dyskusji. To tylko tmczasowa rada,ja w ten sposób już 4 miechy swojego nie zgasiłem na mieście, check wywala ale nie gaśnie. Może to też zależy od stanu zasyfienia. Z tym spalaniem też bywa rożnie bo mi ostatnio(większość na checku) ok.7l/100 wciąga(70%trasa). Zrobić nastawnik i tak wreszcie trzeba. Dawki Mixolu coś znależć nie mogę, Gawa ma w tym praktykę. ...coś jest http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/59518-p11-td-ganie-silnik-gdy-szybko-zdejmuje-noge-z-gazu/page__pid__712492__st__154entry712492 Edited March 15, 2010 by Bandos el brodos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and_pec Posted March 15, 2010 Share Posted March 15, 2010 Ja za radą GAWY (jego patent) robiłem płuczkę. Do butelki dałem 7 części ropy i 3 2T semi (jak dobrze pamiętam- sprawdź w linku) Odpinasz przewody z pompy od zasilenia i przelewu a na jego miejsce dajesz wężyki 6 i 8 mm (zwykły igelit bo najtańszy) Te węże dajesz w butelkę i kręcisz rozrusznikiem aż odpali (trochę trzeba pojudłać nim zassie i zaskoczy) Po odpaleniu bawisz się gazem aż wypalisz całość Na litrze mieszanki to około 15 minut zabawy, tak że nie rób tego pod blokiem, bo ci jakiś nerwowy sąsiad jeszcze z siekierą wyskoczy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Greg30_gd Posted March 15, 2010 Share Posted March 15, 2010 no spróbuję sie pobawić, dzięki Panowie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.