Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[K11] Czy da się coś z tym zrobić? (wgnieciona klapa)


Gość bartolomeo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość bartolomeo

Witajcie!

 

Jakiś czas temu kierowiec tira nie zauważył micry i efekt jest taki, jak na fotkach poniżej. Klapa jest wgnieciona, zamek działa i w zasadzie w niczym mi to nie przeszkadza, prócz tego, że jak mocniej pada to woda się zbiera w bagażnika, bowiem klapa trochę odstaje. Czy da się coś z tym zrobić (wyprostować, dogiąć - cokolwiek, nie znam się na tym) czy w grę wchodzi wymiana klapy ?

 

Oto zdjęcia:

 

img67818eo.th.jpg

 

img67823ur.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba wyciac szybe, zdjac klape, wymontowac zamek, zdjac plastiki od wewn strony i do blacharza. spokojnie takie wgniecenie wyklepie, potem lakierek i jak nowa.... koszt jakies 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba wyciac szybe, zdjac klape, wymontowac zamek, zdjac plastiki od wewn strony i do blacharza. spokojnie takie wgniecenie wyklepie, potem lakierek i jak nowa.... koszt jakies 500

 

dokładnie, ale można znaleźć taniej, ja mam podobne wgniecienie, tylko że z innej strony i udało mi się wytargować 400

 

myślę, że jak odjechać troche od wawy to można jeszcze taniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odbiegne nieco od tematu: Jedną z wad Micry jest to, ze jest za mała i kierowcy TIRów dosyc czesto jej nie widzą:) Mi się też takie sytuacje juz kilka razy zdarzyły, na szczęscie bez skutków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bartolomeo
Odbiegne nieco od tematu: Jedną z wad Micry jest to, ze jest za mała i kierowcy TIRów dosyc czesto jej nie widzą:) Mi się też takie sytuacje juz kilka razy zdarzyły, na szczęscie bez skutków.