Guest piobar Posted March 13, 2010 Share Posted March 13, 2010 od niedawna posiadam almerę N16 15 dci i chciałbym zadać komuś kto jest posiadaczem od dłuższego czasu takiego auta,albo komuś kto się na nich zna zadać kilka pytań-będzie ktoś życzliwy ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kondziu Posted March 13, 2010 Share Posted March 13, 2010 Kolego zadaj pytania i jeśli ktoś będzie wiedział to odpowie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piobar Posted March 14, 2010 Share Posted March 14, 2010 Chciałbym zapytać , czy to normalne że moje auto ( almera 1.5 dci ) kopci na jasno jak jest zimny-podczas jazdy kopcenie zanika.Byłem u gościa , który zajmuje się dieslami i powiedział mi , że w tych silnikach to normalne-a jakie jest wasze zdanie na ten temat ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nunu85 Posted March 14, 2010 Share Posted March 14, 2010 Chciałbym zapytać , czy to normalne że moje auto ( almera 1.5 dci ) kopci na jasno jak jest zimny-podczas jazdy kopcenie zanika.Byłem u gościa , który zajmuje się dieslami i powiedział mi , że w tych silnikach to normalne-a jakie jest wasze zdanie na ten temat ? płyn chłodniczy nie ginie w zagadkowych okolicznościach? odpalanie nie przebiega z trudnosciami? moc i spalanie w normie? To się nie przejmuj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piobar Posted March 14, 2010 Share Posted March 14, 2010 odpalanie wygląda tak,że musi dwa razy zakręcić i potem pali bez problemów-pozostałe rzeczy ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kondziu Posted March 14, 2010 Share Posted March 14, 2010 co do kopcenia to też będę się przymierzał do tematu 1,5 dci koci ale na czarno ale zawsze kopciła tylko teraz chyba więcej kiedyś wywaliło błąd egr ale po przeczyszczeniu na razie jest spokój. Podejrzenia również padają na turbosprężarkę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piobar Posted March 14, 2010 Share Posted March 14, 2010 słyszałem,że z dwojga złego to lepiej jak kopci na jasno-bo jeśli czarno to może być przepał oleju i niestety wtryski mogą być uszkodzone Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nunu85 Posted March 14, 2010 Share Posted March 14, 2010 (edited) słyszałem,że z dwojga złego to lepiej jak kopci na jasno-bo jeśli czarno to może być przepał oleju i niestety wtryski mogą być uszkodzone Właśnie to zwykle olej daje niebieskie spaliny. Czarne to nieprzepalone paliwo (więc wtryski / pompa / przepływomierz / brak sprężania. Białe to zwyke para wodna albo niewaściwy kat wtrysku, ewentualnie coś nie tak z dawką paliwa Edited March 14, 2010 by nunu85 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piobar Posted March 14, 2010 Share Posted March 14, 2010 ten mechanik powiedział mi , że zimą może kopcić a martwić się trzeba jeśli będzie dymił latem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nunu85 Posted March 14, 2010 Share Posted March 14, 2010 ten mechanik powiedział mi , że zimą może kopcić a martwić się trzeba jeśli będzie dymił latem Jeśli dym jest ewidentnie biały, to bym się zgodził z twoim mechanikiem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piobar Posted March 14, 2010 Share Posted March 14, 2010 jest błękitny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nunu85 Posted March 14, 2010 Share Posted March 14, 2010 jest błękitny to o ile olej nie ginie, to nie ma stresu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piobar Posted March 14, 2010 Share Posted March 14, 2010 mam jednak jeszcze mały problemik z mechanizmem wycieraczek,który po spryskaniu szyb nie zawsze załącza wycieraczki i muszę to zrobić samemu-on to robi co drugi raz no i parują mi reflektory po wymianie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nunu85 Posted March 14, 2010 Share Posted March 14, 2010 mam jednak jeszcze mały problemik z mechanizmem wycieraczek,który po spryskaniu szyb nie zawsze załącza wycieraczki i muszę to zrobić samemu-on to robi co drugi raz bo musisz psikać minimum 3 sekundy. robisz tak? jak krócej to nie zadziała Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piobar Posted March 14, 2010 Share Posted March 14, 2010 i mam dziwne uczucie,że przy redukcji biegów na niższy lekko pociąga mnie w lewą stronę-tak jakby łapało tylko prawe koło nie wiedzialem otych trzech sekundach-spróbuję jeździłem wcześniej przez kilka lat VW Caddy i tam działały od razu a Ty jeździsz benzyną ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.