Guest kinio_lodz Posted March 14, 2010 Share Posted March 14, 2010 Witam pacjent - Primera P12 2.0 2004r. instalacja DTGAS GasTech500S objaw - auto bardzo długo nagrzewa się do przełączenia na gaz - zazwyczaj na wskaźniku pokazuje już właściwą temperaturę silnika i dopiero dopiero po dłuższej chwili przełącza na gaz. Zacząłem się dzisiaj przyglądać jak wygląda wpięcie parownika w obieg i to co zobaczyłem bardzo mnie zdziwiło z tego co wyczytałem na forum to są stosowane dwie metody podłączenia: równolegle i szeregowo a u mnie jest tak: w wąż zasilający nagrzewnicę wpięty jest trójnik z którego wychodzi: - zasilenie parownika, - cieńszy wężyk który kiedyś był chyba do czegoś podłączony (obecnie połączony metalową rurką) dochodzący do trójnika na wężu powrotnym. - wężyk łączący się z trójnikiem na wężu powrotnym z nagrzewnicy. wg mnie chyba połączeń tym cienkim wężykiem i tym normalnej grubości pomiędzy trójnikami na wężu zasilającym i powrotnym nie powinno być? ma ktoś pomysł do czego mógł służyć ten cienki wężyk? wiem że poprzedni właściciel wymieniał listwę wtryskową - może to było podgrzewanie poprzedniej listwy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted March 14, 2010 Share Posted March 14, 2010 mogło by tak być, ale parownik powinien być wpięty równolegle w układ a nie szeregowo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kinio_lodz Posted March 14, 2010 Share Posted March 14, 2010 mogło by tak być, ale parownik powinien być wpięty równolegle w układ a nie szeregowo. jeszcze raz dokładnie przypatrzyłem się połączeniom i chyba trochę źle za pierwszym razem to narysowałem połączenie wygląda tak: Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted March 14, 2010 Share Posted March 14, 2010 no to wygląda jakby był dobrze wpięty, nie wiem do czego ten zielony ale jak dla mnie można go odłączyć i pozaślepiać, i powinno być gitt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.