Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P12] wpięcie parownika w obwód płynu


Guest kinio_lodz

Recommended Posts

Guest kinio_lodz

Witam

pacjent - Primera P12 2.0 2004r. instalacja DTGAS GasTech500S

objaw - auto bardzo długo nagrzewa się do przełączenia na gaz - zazwyczaj na wskaźniku pokazuje już właściwą temperaturę silnika i dopiero dopiero po dłuższej chwili przełącza na gaz.

 

Zacząłem się dzisiaj przyglądać jak wygląda wpięcie parownika w obieg i to co zobaczyłem bardzo mnie zdziwiło

z tego co wyczytałem na forum to są stosowane dwie metody podłączenia: równolegle i szeregowo

 

a u mnie jest tak:

post-26547-1268561156,1596_thumb.jpg

 

w wąż zasilający nagrzewnicę wpięty jest trójnik z którego wychodzi:

- zasilenie parownika,

- cieńszy wężyk który kiedyś był chyba do czegoś podłączony (obecnie połączony metalową rurką) dochodzący do trójnika na wężu powrotnym.

- wężyk łączący się z trójnikiem na wężu powrotnym z nagrzewnicy.

 

wg mnie chyba połączeń tym cienkim wężykiem i tym normalnej grubości pomiędzy trójnikami na wężu zasilającym i powrotnym nie powinno być?

 

ma ktoś pomysł do czego mógł służyć ten cienki wężyk? wiem że poprzedni właściciel wymieniał listwę wtryskową - może to było podgrzewanie poprzedniej listwy?

Link to comment
Share on other sites

mogło by tak być, ale parownik powinien być wpięty równolegle w układ a nie szeregowo.

Link to comment
Share on other sites

Guest kinio_lodz

mogło by tak być, ale parownik powinien być wpięty równolegle w układ a nie szeregowo.

 

 

jeszcze raz dokładnie przypatrzyłem się połączeniom i chyba trochę źle za pierwszym razem to narysowałem

połączenie wygląda tak:post-26547-1268567463,6586_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

no to wygląda jakby był dobrze wpięty, nie wiem do czego ten zielony ale jak dla mnie można go odłączyć i pozaślepiać, i powinno być gitt

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...