Guest malinas Posted March 14, 2010 Share Posted March 14, 2010 Witam. Czy uszkodzona sonda lambda może powodować że auto po osiagnięciu temperatury roboczej na lpg II generacji traci moc i szarpie wydając dzwięk polskiego starego ciągnika? Zanim się auto nagrzeje to przyszpiesza wzorcowo. Autotest wykazał kod 55 ale lampka nie miga przy diagnostyce lambdy.Na benzynie jak i na gazie jest identycznie przepływke czyściłem rok temu, swiece kable kopułkę palec filtr powietrza też były wymieniane. Podejrzewam wiec lambdę lub kable ponieważ po tej zimie mogło się coś porobić z kabelkiem/wtyczką. Pozdrawiam malinas. Auto nissan P10 93r. SR20Di 16V benzyna LPG II generacji Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted March 15, 2010 Share Posted March 15, 2010 allegro najtaniej 390 zl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lobo Posted March 15, 2010 Share Posted March 15, 2010 Ja latam na sekwencji bez sondy lambda w ogole i jest oki doki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest malinas Posted March 15, 2010 Share Posted March 15, 2010 No własnie, moja instalacja gazowa jest bardzo prosta mikser w obudowie monowtryskiwacza połączony przez dziurę w obudowie filtra (filtr okragły na obudowie monowtrysku) rurką do parownika . LPG bez komputera jest tylko jakiś oszukiwacz wtryskiwacza. 400 zł za sondę to dużo jak na auto w którym za 2 lata wychodzi atest na butle gazową :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.