Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[W10] Pedał hamulca wpada - nie hamuje - zagadka 2.0D


Friday71

Recommended Posts

Jest tak, ze pedał wpada do samego konca - zupelnie jakby bylo zapowietrzone - auto nie hamuje

Przy odpowietrzaniu leci plyn i pompa daje jakies cisnienie

Sprawdzane na dwoch pompach TOKICO, to samo - z tylu bebny OK - z przodu zaciski OK

Nigdzie nie ucieka plyn

Po kilku napompowaniach minimalnie twardnieje pedal ale wpada do samego konca - przy pompowaniu ubywa plynu w zbiorniczku - po zakonczeniu pompowania plyn rosnie do gory

 

Troche sie zdezorientowalem :( Czekam na wasze cenne wskazowki :)

Link to comment
Share on other sites

ABS?? jak tak to trzeba chyba odpowietrzyć rozdzielacz a jak to siętało?? tak po prostu czy był spuszczany układ

Link to comment
Share on other sites

To jest diesel i wspomaganie do serwa bierze z vacuum. Posprawdzaj przewody i zawór od podciśnienia, a także przewody olejowe do smarowania vacuum. Druga sprawa to właśnie ABS.

Link to comment
Share on other sites

To jest diesel i wspomaganie do serwa bierze z vacuum. Posprawdzaj przewody i zawór od podciśnienia, a także przewody olejowe do smarowania vacuum. Druga sprawa to właśnie ABS.

 

jakby vacu nie działało to chyba byłby cały czas twardy pedał, Brak podciśnienia na serwie, a jak zmieniał pompę to raczej nie zalane i przepompowane powietrze przez ABS

Link to comment
Share on other sites

Jak są walnięte przewody olejowe to właśnie spada strasznie skuteczność hamowania, ale żeby pedał wpadał to musiałby być przecięty lup nieokręcony króciec na pompie. Tak to pozostaje ABS. Nie wiem czy to ma jakieś znaczenia ale część twierdzi że należy podnieść wszystkie koła aby odpowietrzyć pompę ABSu W manualu jest wzmianka tylko o odpięciu aku, ale tam do wszystkiego każą odpinać aku.

Link to comment
Share on other sites

Auto nie ma abs

Chyba trzecia pompe sprawdze

Z tym podnoszeniem to powinno sie dac odpowietrzyc bez ale jak sie auto podniesie to przepuszcza regulator hamowania tylnej osi. Byla w gorze.

hmmm myslalem, ze to moze cos specyfiocznego hehe ciekawe co to za niedopatrzenie :P

Link to comment
Share on other sites

Może warto też sprawdzić przewody elastyczne. Może ze starości puchną ??

Zobacz czy czasem nie są za bardzo sparciałe.

Link to comment
Share on other sites

sprawdź czy pompa pracuje w pełnym zakresie, może bolec od serwa coś szwankuje jak tak to zostaje Ci kolejno wszystko odkręcać i sprawdzać drożność

Link to comment
Share on other sites

Mialem zdejmowac elastyczne i zauwazylem, ze mozna lewy zacisk zalozyc na prawy i wtedy odpowietrznik jest za nisko...

Gdzie sie czlowiek spieszy tam sie diabel spieszy...

Hehe nie spodziewalem sie tego:P Dzieki za pomoc :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...