Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] Pompa w 2.2 Di


gwaltek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mój przypadek jest następujący:

 

Mam 2 almerki z silnikami 2.2di - dawce (silnik i pompa są "zgrane fazowo") i biorce (silnik bez pompy)

 

Potrzebuję uruchomić biorce -moje pytanie: Przekładać pompę czy cały silnik ??

Jeśli pompę to czy ktoś wie jak zgrać ją z fazą rozrządu i czy to prawda ze pompa jest zakodowana z imo ?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się na N16 ale wiem, że pompa będzie wymagała ustawienia na specjalnym przyrządzie, więc sam raczej tego nie zrobisz. Chyba, że masz taki sprzęt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Immo(sterownik) zakodowane jest z komputerem, więc spoko. Zrób tak, by śmigać na lepszym silniku, jeśli masz o nich jakieś dane. Wtryski też możesz lepsze przełożyć. Będziesz to robił w jakimś warsztacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zrób tak, by śmigać na lepszym silniku, jeśli masz o nich jakieś dane. Wtryski też możesz lepsze przełożyć. Będziesz to robił w jakimś warsztacie?

 

Co do silników to mam takie dane:

 

dawca ma max 150tyś km przebiegu ale stal ze 2-3lata ma chyba słabszą skrzynie bo ma szafe do 220

biorca ma prawie 200tyś km ale jeździł i ma inna skrzynia bo prędkościomierz ma do 240 ...

jeśli jest potrzebny ten przyrząd do ustawiania to będę zmuszony robić to w jakimś warsztacie ...

 

pozdrawiam

 

witam ponownie

 

sprawa tak się macała:

 

wymieniłem bez pomocy warsztatu :rolleyes: - jeśli 2 silniki ustawi się tak samo to zostaje tylko kwestia przełożenia pompy

pilnując żeby nie przekręcić jej niechcący - inaczej się nie da zębatki przykręcić (tak są otwory rozlokowane)

co do imo i pompy to pogadałem ze specem z serwisu nissana i powiedział że przypadki zablokowania pompy zdarzają się...

u mnie na szczęście nie miało to miejsca... :dribble: