Nemroth88 Posted March 19, 2010 Share Posted March 19, 2010 a chodzi o to że przez ostatni tydz. rano samochód nie chce mi zapalić, akumulator kręci bez problemu wygląda jak by nie dostawał paliwa.... muszę ciągnąć go jakiś dobry 1 km żeby zapalił:/ stało się to tak nagle z dnia na dzień. Popytałem kilku osób i powiedzieli że to jest albo filtr paliwa albo pompka paliwowa albo moze coś ze swiecami, filtr wymieniłem(chociaż ta opcja została wykluczona) świece dobre, została pompka czyż by to było to?? czy może dostał jakimś cudem wilgoci?? gdzieś do czegoś?? Jest to duży problem bo dojeżdżam co dziennie rano do pracy 50 km...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest FoQs Posted March 19, 2010 Share Posted March 19, 2010 moze laskawie napiszesz temat tak jak nalezy ??? i dodasz model samochodu, co kolego ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted March 20, 2010 Share Posted March 20, 2010 jaki silnik ?? benzyna z gazem czy nie?? tak na logikę jakby to była pompka to po odpaleniu na zaciąg też by nie gadał Link to comment Share on other sites More sharing options...
and_pec Posted March 20, 2010 Share Posted March 20, 2010 Zaznacz w temacie że to P11 i napisz łaskawie jaki to silnik (typ z oznaczeniem) Zacznij od autodiagnostyki (odczyt kodów błędów.Dla benzyny masz http://www.nissanklub.pl/index.php/zrob-to-sam/46-inne a dla diesla w kodach błędów http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/60477-p11-i-p11144-faq-silnik-cd20t-diesel/ Podejrzewam czujnik położenia wału, ale to wyjdzie po diagnostyce. Nie ciągaj go bo jak Ci przeskoczy albo zerwie rozrząd to narobisz sobie biedy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nemroth88 Posted March 22, 2010 Author Share Posted March 22, 2010 juz rozwiazałem problem:D musze wymienic świece i aparat zaplonowy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.