Guest VinnieThePoch Posted March 20, 2010 Share Posted March 20, 2010 Dobry wieczor, chcialbym sie poradzic Was uzytkownikow "Saniaczy" Niedawno oddalem alternator do naprawy, wymieniany byl mostek, regulator napiecia. Po ponownym zamontowaniu swieci sie kontrolka od recznego, nie wiem co jest przyczyna. Jestem 100% pewien ze spowodowane jest to tym alternatorem. Znajomy mowil mi ze mial taki sam problem po naprawie alternatora, lecz nie pamietam jak sobie poradzil z tym problemem, a niestety nie mam juz do niego kontaktu. Spotkal sie moze ktos z Was z czyms podobnym? Moze ktos wie jak sie uporac z tym problemem? Nie jest to spowodowane konczacymi sie klockami. pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mprezes Posted March 28, 2010 Share Posted March 28, 2010 Hej, miałem dokładnie ten sam problem, ten sam elektryk który robił alternator prawdopodobnie zwalił tą kontrolkę. Na reklamacji usunął problem stosując jakieś obejście kablem. Podobno było zwarcie na kablach... Szczegółów niestety nie zdradził. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nol152 Posted March 29, 2010 Share Posted March 29, 2010 siemka mam pytanie jesli moj samochod ma alternator 12v 70A i czy jesli bym wstawil alternator na 12v 80A czy cos by sie spaliło czy mial bym poprostu lepsze ładowanie,i czy alternatory z modeli nissana n14 pasuja do siebie np z 1.6 1992r. do 1.4 z 1995r. a i czy jest sposób na sprawdzenie tego uzwojenia nie wiem jak to sie robi trzeba sprawdzic opor czy cos innego zeby ocenic czy uzwojenie jest w dobrym stanie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Markus6 Posted March 29, 2010 Share Posted March 29, 2010 kontrolka od ręcznego świeci się również jak ubędzie płynu hamulcowego Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.