Guest DRAGANTA Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Czesc wszystkim Mam taki problem. Moj Soniacz pali strasznie duzo a to podobno dlatego ze ma walniety katalizator, jak autko jest zimne to chodzi ladnie rowno ale jak tylko sie nagrzeje to obroty faluja. Niedawno co go kupilem wiec...mysle o wprowadzeniu kilku znian. Chcialbym pozbyc sie katalizatora i sondy ale czy to mozliwe i skuteczne ?? czy wystarczy wymienic tylko kolektor i dac strumienice zamiast kat ?? Bo taki mam plan ale nie wiem czy to jest wogole wykonalne i skuteczne Moze probowal juz ktos czegos takiego i moglby mi podpowiedziec ?? Ogolem to mam w planach wymienic caly u. wydechowy <kolektor + strumienica + wydech spotrowy> i dolot na stozek ale wole sie najpierw poradzic Dane mojego autka: Nissan Sunny 1.4 16v gaznik 3-D benzyna 12.1991r Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Świecianin Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Czesc wszystkim Mam taki problem. Moj Soniacz pali strasznie duzo a to podobno dlatego ze ma walniety katalizator, jak autko jest zimne to chodzi ladnie rowno ale jak tylko sie nagrzeje to obroty faluja. Niedawno co go kupilem wiec...mysle o wprowadzeniu kilku znian. Chcialbym pozbyc sie katalizatora i sondy ale czy to mozliwe i skuteczne ?? czy wystarczy wymienic tylko kolektor i dac strumienice zamiast kat ?? Bo taki mam plan ale nie wiem czy to jest wogole wykonalne i skuteczne Moze probowal juz ktos czegos takiego i moglby mi podpowiedziec ?? Ogolem to mam w planach wymienic caly u. wydechowy <kolektor + strumienica + wydech spotrowy> i dolot na stozek ale wole sie najpierw poradzic Dane mojego autka: Nissan Sunny 1.4 16v gaznik 3-D benzyna 12.1991r Wjeżdżasz na kanał .Odkręcasz kata najlepiej przeciąć go na pół ( ja tak zrobiłem przy swoim ) wyrzucasz całe to badziewie ( u mnie był ceramiczny ) składasz do kupy i migomatem spawasz do okoła . Następnie przykręcasz spowrotem pamiętając o nowych uszczelkach oczywiście ( ja zastosowałem dodatkowo silikon wysokotemperaturowy -brązowy ) . Ot cała filozofia. Cudów po tym zabiegu nie będzie ale jakaś tam różnica jest lepiej się zbiera . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DRAGANTA Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 A moze orientuje sie ktos czy powinna byc jakas roznica przy pracy silnika jak odlaczam przewod od sondy ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nol152 Posted March 29, 2010 Share Posted March 29, 2010 Jak juz masz wyciac kata to obydwa pod kolektorem wydechowym i posrodku samochodu odkrecasz tlumik wszystko ze srodka wystukujesz przy odloczonym tlumiku dajesz gazu az ci syf wyleci i rura!! ze 2-3km wiecej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest conan_librarian Posted March 30, 2010 Share Posted March 30, 2010 A jak ze spalaniem po wywaleniu kata? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nol152 Posted March 30, 2010 Share Posted March 30, 2010 ze spalaniem no coz powinien palic mniej bo silnik szybciej wypuszcza spaliny i sie nie dlawi ma po prostu troche lzej.ale w praktyce spali ci z litr wiecej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest adek19 Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 ja mam wywalony, wsadzona rura 2,5'' z tego co pamietam, spalanie spadło i jakby elastyczniejszy samochod dzwiek tłumika sie troche zmiena, jest bardziej metaliczny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.