Guest sakej Posted March 24, 2010 Share Posted March 24, 2010 (edited) witam. poszukuje programu aby podlaczyc mikre pod kompa, jelsi ktos zna takowy to prosze o podanie nazwy lub/i linkow do zassania Pytanko nr2. jaki jest w tej mikrze interface? i gdzie go szukac? Dzieki z gory oki znalazlem nissan micra scan 1.52 tylko nie wiem czy dziala Edited March 24, 2010 by sakej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elektryk1e Posted March 26, 2010 Share Posted March 26, 2010 Tyyy to podziel się jak masz z crackiem. ja Używam conzulta w wersji freeware. Schematy fejsów znajdziesz w necie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Piotrek83 Posted April 5, 2010 Share Posted April 5, 2010 Witam Koledzy a moglibyście mi napisać szerzej co muszę mieć aby podłączyć sie? Rozumiem że program to już na końcu jakie złącze diagnostyczne, laptopa.. ? Dzięki za pomoc Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elektryk1e Posted April 6, 2010 Share Posted April 6, 2010 http://www.allpinouts.org/images/b/b6/Image_nissan_consult_cable.png taki kabelek. mozesz kupic na alledrogo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest żuczek Posted April 6, 2010 Share Posted April 6, 2010 (edited) Piotrek83 warto czasem zajrzeć "po sąsiedzku" o czym koledzy rozprawiają, bo zgodnie z maksymą "na forum ciekoawość to pierwszy stopień do oświecenia" , można znaleźć wskazówki, jesli nie rozwiązania swego problemu. Nie sądzę (może sie mylę), aby w "żabkach" były stosowane inne rozwiązania, więc podrzucam "garść" lekturki do poczytania: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/18527-p11wp11-td-kody-bedow/ http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/31623-sprawdzanie-i-kasowanie-kodow-usterek-almera-primera/ http://www.nissanklub.pl/index.php/zrob-to-sam/46-inne/81-autodiagnostyka-elektroniki-silnika-sr20-ga16-ga14 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/41621-n16-fotorelacja-diagnozowanie-almerki-i-aut-z-eobdobd2/ Pozdrawiam Edited April 7, 2010 by roobalek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elektryk1e Posted April 6, 2010 Share Posted April 6, 2010 przyda sie przyda;) ale kody migowe to na tej zasadzie, jakbys poszedl do lekarza kaszlący a lekarz powie: ma pan chore gardło. Interfejs i dobre oprogramowanie to potezne narzedzie w rekach osoby ktora jak to ugryzc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest żuczek Posted April 7, 2010 Share Posted April 7, 2010 przyda sie przyda;) ale kody migowe to na tej zasadzie, jakbys poszedl do lekarza kaszlący a lekarz powie: ma pan chore gardło. (...) Czy aby na pewno z tymi błyskami tak jest(?!?), to już zostawiam subiektywnej ocenie koleżanek i kolegów korzystających z tej metody zwłaszcza, że w moim traktorku mam OBD2, a do niego interfejsik. Nie mniej, jak (chyba) ktoś tu na forum wspominał, metoda ta ponoć jest zawarta w serwis-manualach, czyli sam producent ją wskazuje, a jeśli tak to daleki byłbym od klasyfikowania jej jako "lekarska diagnoza a'la chore gardło" , bo jeżeli prawidłowo odczytasz błyski, to dostaniesz ten sam kod jaki wyświetli Ci soft od interfejsu. Błyski czy interfejs to kwestia zaawansowania użytej technologii, to tak jak z wiadomością, którą możesz przesłać przez internet, możesz puscić pocztą, a możesz i "morse'm" nadawać - której metody nie wybierzesz, treść pozostaje ta sama. Tak czy siak, coby nie pisał, to każdemu wedle jego woli, i możliwości technicznych Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Piotrek83 Posted April 7, 2010 Share Posted April 7, 2010 Dziękuje Wam Panowie za odzew i pomoc, podarowaną lekturkę wieczorem poprzeglądam. Z pozycji laika w tych sprawach, który posiada Micre od niedawna, jakie informację można wyssać z komputera podłączając się? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Baluu Posted April 27, 2010 Share Posted April 27, 2010 Witam, Mogę prosić o podpowiedź gdzie w Nissanie Micra 2004 znajdę gniazdo diagnostyczne aby podłączyć kabel który już mam - INTERFEJS ELM 327?? Z góry dziękuje Baluu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest żuczek Posted April 27, 2010 Share Posted April 27, 2010 Mówisz, że "w ciemno" interfejs kupiłeś? No może nie "w ciemno", bo podejrzewam, ze jak 2004, to juz K12, czyli, jeżeli produkcja poszła po standardzie, złącze OBD2 winieneś znaleźć podwieszone pod kierownica na lewo od niej, nad pedałami: sprzegło, hamulec. Powodzonka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
walti Posted April 27, 2010 Share Posted April 27, 2010 (edited) Kolego sakej, zajrzyj na mój temat "nissan conzult", a co do programów to odezwij się po prywatnej, może coś wymyślimy. W postach znajdziesz link do pobrania ecutalk, DDLreader. Zapraszam wszystkich do mojego tematu, bo po to go właśnie założyłem aby ludziska dzielili się wiedzą na temat fejsu o nazwie Conzult. Pozdro. Edited May 14, 2010 by walti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skyrobek Posted November 6, 2016 Share Posted November 6, 2016 (edited) K11 1.5 Diesel 2000 rok. mam oba złącza OBD1 i OBD2 i próbowałem metody na błyski checkengine. Ale piny które należy zewrzeć wg instrukcji znalezionej na innej stronie (na czerwono) są "niezwieralne" - brak pinów zaznaczonych na czarno. są te zaznaczone na niebiesko. Coś pokręciłem czy po prostu w moim interfejsie inaczej niż kablem i softem nie da się nic zczytać? Nie mogę dodać obrazka ale w OBD 2 brak u mnie pinu 1(,gdy zewrzeć trzeba piny 1 i 8) a w OBD1 brak pinu numer 6 bodajże (czyli drugiego od prawej, gdy zewrzeć trzeba piny 6 i 7, w górnym rzędzie po prawej stronie) wg obrazów w linku poniżej. czy dla Micry jest inaczej? http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/18527-p11wp11-td-kody-bledow/ Edited November 6, 2016 by skyrobek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ermce Posted November 7, 2016 Share Posted November 7, 2016 Dzień dobry. Z mojego doświadczenia wynika, że do któregoś roku K11 nie podlączysz się pod kompa.Mam 1.0 16V z 1996r i po podlaczeniu pod auto com wyświetlił się komunikat, że to auto sprawdza się po kodach błędów. Zworką przestawia się systemy a dioda powie nam jaki jest kod błędu. Mam całą instrukcję i obrazki jak to zrobić, z resztą w neciku też idzie znaleźć Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skyrobek Posted November 22, 2016 Share Posted November 22, 2016 (edited) problem w tym, że u mnie te kody migowe nie działają. Wydaje mi się, że nie mam pinów w miejscach który próbowałem zewrzeć. Na poniższych zdjęciach zaznaczyłem: -czerwony prostokąt - jakie piny, wg instrukcji z wątku o Primerze należy zewrzeć -niebieskie punkty - piny są -czarne punkty - pinów brak No chyba, że w Micra K11 Diesel trzeba zwierać inne. Próbowałem łączyć się takim kablem INTERFEJS Renault Nissan Dacia dla DDT2000 + VAG http://allegro.pl/interfejs-renault-nissan-dacia-dla-ddt2000-vag-i5782197517.html Niestety na razie nie udało mi się uruchomić DDT2000 na kompie Win7 64 bit, chyba mam zbyt nową przeglądarkę WWW, bo to chyba program dość wrażliwy na to, jak ludzie piszą Inne programy do Nissana i nie tylko albo nic nie pokazują albo piszą, że nie rozumieją co ten samochód do nich mówi. Powalczę jeszcze z tym DDT2000 ale wszelkie rady jak podłączyć Micrę Diesla z roku 2000 do komputera lub wymigać kod błędu (świeci mi się kontrolna silniczka) mile widziane Edited November 22, 2016 by skyrobek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.