Guest piterek Posted March 24, 2010 Share Posted March 24, 2010 Od kilku dni jestem posiadaczem Almery 1.5dci rocznik 2005 z udokumentowanym przebiegiem 79000 km.Sprawuje się super ale niepokoją mnie odgłosy dobiegające z pod maski przy gaszeniu silnika metaliczne stuki oraz chwilowa wibracja całego samochodu, dodam ze przy uruchamianu oraz podczas pracy silnik nie ma podobnych objawów pracuje równo i cicho. Co może byc tego przyczyną, i powinno mnie to niepokoic czy moze ten model tak ma, prosze o podpowiedz. piootrek_83@wp.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaziu588 Posted March 25, 2010 Share Posted March 25, 2010 Mam tak tak samo jak ty. Mysle,że nie ma sie czym przejmować, jak dotąd nic sie nie psuje, wiec nie ma co wymyslać. To jest samochod, a nie komputer. Nie ma czegos jak "zamknij system" i wszystko ładnie, powoli sie zatrzymuje. wyłączasz kluczyk i wszytko staje: pompy, intercoolery, tłoki wszystko ciach-stop.Do tego silnik diesla, jest ciezki i przy zatrzymywaniu sie tłoków itd, jest niewielkie szarpnięcie. Na pewno jest wszystko dobrze zaprojektowane. Nic sie nie martw i nie szukaj dziury w całym :-). Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
szembor Posted March 25, 2010 Share Posted March 25, 2010 Zgadzam się z przedmówcą - u mnie jest podobnie i to to normalne w silniku diesla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piterek Posted March 25, 2010 Share Posted March 25, 2010 Dzieki za słowa otuchy, mam nadzieję że jest tak jak mówicie chociaż znajomy mechanik sugeruje że może to być obiaw zużcia koła dwumasowego,zwłaszcze ze hałas jest nieco mniejszy gdy gasze silnik przy wcisniętym sprzegle... narazie będe jeżdził i obserwołał czy objaw sie nie nasila. Skupie się raczej na wymianie rozrządu, filtrów i oleju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.