Guest Virgo_ Posted March 27, 2010 Share Posted March 27, 2010 (edited) Hello, Podczas ruszania, puszczania sprzegła całe auto wpada w wibracje niezależnie od tego, ile gazu dodam... Jest to troche męczącem zwlaszcza przy manewrowaniu. Myslalem, ze to wina sprzegla... Przy okazji jego zuzycia, wymienilem je (AISIN) ale problem pozostal :-( Dalej auto sie trzesie. Wymienialem tez przeguby zew. Czy kto moze ma podobny problem? Albo jakis pomysl, co to moze byc... Z góry dzieki za odp Almera N15 1.6 1996 PS. Moze zna ktos ogarniety warsztat w Szczecinie, gdzie mi to zdiagnozuja? Edited March 27, 2010 by Virgo_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qadrat Posted March 27, 2010 Share Posted March 27, 2010 To raczej będą poduszki silnika. Też to miałem w swoim, ale w dieslu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drax Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 Tez bym obstawial poduszke, u mnie efekt najbardziej czuc przy wstecznym. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Virgo_ Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 Tez bym obstawial poduszke, u mnie efekt najbardziej czuc przy wstecznym. ja stawiam na wykrzywione koło zamachowe. tarcza jest nowa, poprzednia prosta. poduszki wykluczylem poki co. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lukas.nis Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 Poduszki mogą być tego przyczyną ale nie koniecznie.Podobny objaw może być też od lekko zwichrowanego koła zamachowego , a dzieje się tak jak ktoś długo jeździ na ślizgającym się sprzęgle.Poprostu przegrzewa się ono i powstają różne odkształcenia.Koło można lekko przetoczyć. Oczywiście nie twierdzę,że to akurat występuje u Ciebie ale daję jakiś trop. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Virgo_ Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 Poduszki mogą być tego przyczyną ale nie koniecznie.Podobny objaw może być też od lekko zwichrowanego koła zamachowego , a dzieje się tak jak ktoś długo jeździ na ślizgającym się sprzęgle.Poprostu przegrzewa się ono i powstają różne odkształcenia.Koło można lekko przetoczyć. Oczywiście nie twierdzę,że to akurat występuje u Ciebie ale daję jakiś trop. Pozdrawiam Co prawda stare sprzedło sie u mnie nie slizgalo ale cieżko chodzilo i bralo przy podlodze. No i na starym auto rowniez drzalo przy ruszaniu. Przy nowym jest to samo wiec tak jak piszesz, podejrzewam zwichrowane koło zamachowe :-( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mifal Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 A sprawdź jeszcze czy zaciski hamulcowe nie są zapieczone i luźno chodzą na prowadnicach (zwłaszcza po ostatniej zimie). Miałem podobny efekt przy zapieczonych tylnych zaciskach i po przeczyszczeniu i przesmarowaniu prowadnic wszystko wróciło do normy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest malyzck Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 ja tak mialem w VW Jettce - przyczyna byla poducha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qadrat Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 Co prawda stare sprzedło sie u mnie nie slizgalo ale cieżko chodzilo i bralo przy podlodze. No i na starym auto rowniez drzalo przy ruszaniu. Przy nowym jest to samo wiec tak jak piszesz, podejrzewam zwichrowane koło zamachowe :-( Eee, majster - sprzęgło Ci brało przy podłodze? To wymieniłeś chyba dobre sprzęgło Jak zużyte, to bierze na samej górze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Virgo_ Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 Eee, majster - sprzęgło Ci brało przy podłodze? To wymieniłeś chyba dobre sprzęgło Jak zużyte, to bierze na samej górze. Moje też na pewno było zużyte, dokladniej docisk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.