Guest ...Rajek... Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 Witam. Oficjalnie nie mam jeszcze nissanka, byłem dziś w komisie i trafiła się właśnie primera p11 2.0 lpg. Problem z nią taki iż poprzedni silnik się rozleciał, właściciel komisu sprowadził auto na lawecie i wymienił silnik na inne 2.0. Ponoć wszystko działało ok dopóki jego mechanicy nie zainstalowali sprężarki klimatyzacji z poprzedniego silnika. Od tamtej pory silnik ponoć zapala ale po osiągnięciu 2 tys. obrotów przestaje działać. ( nie zrozumiałem czy silnik chodzi i dopiero po dodaniu gazu gaśnie czy przy uruchamianiu dochodzi do 2 tysi i gaśnie). Ponoć nie ważne czy na gazie czy na benzynie zawsze tak się dzieje. Z racji że aktualnie w aucie nie było aku. a w komisie byłem przypadkiem przechodząc obok nie miałem jak tego sprawdzić. Komis będzie otwarty teraz dopiero po świętach więc mam czas na zastanowienie się. Proszę o poradę co może być przyczyną takiego zachowania silnika? Znajomy uważa że zatarło się łożysko sprężarki i po dodaniu gazu się blokuje przez co silnik gaśnie ale on nie robi w japońcach i nie daje gwarancji że to to. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 prawdopodobnie sprężarka klimy klęknięta i Twój znajomy może mieć rację, odpal auto bez klimy i pojeździj powinno być OK, a jak załączysz klimkę to spadek obrotów aż do zgaśnięcia tak było u mnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ...Rajek... Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 Dziękuje za szybką odpowiedź. Coż dopiero po świętach będę mógł to sprawdzić, ale fajnie by było gdyby to faktycznie to. Jakby co być może z forum uda się rozwiązać ten problem. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.