Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P10] Problem z odpowietrzeniem hamulców!


Guest zegarm
 Share

Recommended Posts

Guest zegarm

Witam. Mam problem z odpowietrzeniem hamulców po wymianie pompy ham. Pedał hamulca wpada w podłogę, ale po 2-3 kolejnych ruchach twardnieje. W czasie jazdy to samo - po pierwszym wciśnięciu pedał wpada, ale już przy drugim-trzecim wciśnięciu pedał jest twardy i hamuje, że aż abs odbija. Odpowietrzałem już chyba z 15 razy i nic. Słychać tylko jak coś się przetłacza w pompie ham.

 

POMOCY bo jeździć się boję. [P10 2.o 16v 96r]

Link to comment
Share on other sites

a kluczyk przekręcony ??

Link to comment
Share on other sites

Guest zegarm

a kluczyk przekręcony ??

Pierwsze odpowietrzanie wg ks. serwisowej czyli przy zdjętej klemie...

 

A może problem jest z odpowietrzeniem abs-u?? Ktoś miał podobne problemy....??

Link to comment
Share on other sites

Guest wojt_mk..

Pierwsze odpowietrzanie wg ks. serwisowej czyli przy zdjętej klemie...

 

A może problem jest z odpowietrzeniem abs-u?? Ktoś miał podobne problemy....??

Powiem ci jedno ja swoją P10 odpowietrzałem chyba z 7 razy, ciężko sie odpowietrza nissana :(, brat ma bmw 3 tam to było tylko raz odpowietrzane i jest ok.

Link to comment
Share on other sites

WARUNEK TO ODPIĘTA KLEMA OD AKU tak podaje serwisówka NA CZERWONO

u mnie jak wymieniałem wężyk to też odpowietrzałem i d*pa potem sie doczytałem o klemie i wogóle zaczeło inaczej sykać w pompie ABSu ,,,, kolejność jeszcze ważna

Link to comment
Share on other sites

WARUNEK TO ODPIĘTA KLEMA OD AKU tak podaje serwisówka NA CZERWONO

 

 

kurcze mógłby mi to ktoś wytłumaczyć dlaczego?? w końcu jak podasz zasilanie na ABS (PRZEKRĘCISZ KLUCZYK) to są pootwierana zawory i można działąć, tak przynajmniej wyczytałem w goooglach, a tu inaczej??

Link to comment
Share on other sites

Guest zegarm

kurcze mógłby mi to ktoś wytłumaczyć dlaczego?? w końcu jak podasz zasilanie na ABS (PRZEKRĘCISZ KLUCZYK) to są pootwierana zawory i można działąć, tak przynajmniej wyczytałem w goooglach, a tu inaczej??

Ja też wyczytałem to samo w serwisówce tyle, że należy odłączyć przewód masowy od abs-u a nie klemę (zresztą co za różnica) - widocznie tu zawory otwarte są przy wyłączonym abs-ie. W każdej marce inaczej - ponoć w mercedesach i VW należy odpowietrzać ABS poprzez jego załączenie (test) komputerem diagnostycznym.

Edited by zegarm
Link to comment
Share on other sites

ano możliwe tego nie brałem pod uwagę :angry:

Link to comment
Share on other sites

Guest zegarm

No i niestety problem nie zlikwidowany. Pedał jest dalej miękki przy pierwszym wciśnięciu. Były nawet próby w warsztacie przy pomocy pompy próżniowej ale niestety nic się nie zmienia. Abs również odłączany ale nic to nie dało.

Może ktoś ma pomysł??? bo auto stoi...

Link to comment
Share on other sites

Guest G.Adam

A z tyłu masz tarcze czy bębny bo może problem tkwi w samo regulatorach, jak są zapieczone to szczęki cofają się za bardzo i trzeba pompować przy każdym hamowaniu.

Link to comment
Share on other sites

Guest mirex

hej, miałem taki sam problem , zapiekł mi się tłoczek hamulcowy i nie odbił , po wymianie tłoczka problem znikł. Sprawdź wszystkie tłoczki w zaciskach hamulcowych . Pozdrawiam ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Problem rozwiązany. Były zamienione zaciski z przodu lewy-prawy gdzie odpowietrzniki zamiast być u góry zacisku były na dole. powietrze wiadomo ze w cieczy idzie w górę więc cały czas było. Po przełożeniu prawidłowo zacisków odpowietrzyliśmy normalnie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...