Guest zegarm Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 Witam. Mam problem z odpowietrzeniem hamulców po wymianie pompy ham. Pedał hamulca wpada w podłogę, ale po 2-3 kolejnych ruchach twardnieje. W czasie jazdy to samo - po pierwszym wciśnięciu pedał wpada, ale już przy drugim-trzecim wciśnięciu pedał jest twardy i hamuje, że aż abs odbija. Odpowietrzałem już chyba z 15 razy i nic. Słychać tylko jak coś się przetłacza w pompie ham. POMOCY bo jeździć się boję. [P10 2.o 16v 96r] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 a kluczyk przekręcony ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zegarm Posted April 3, 2010 Share Posted April 3, 2010 a kluczyk przekręcony ?? Pierwsze odpowietrzanie wg ks. serwisowej czyli przy zdjętej klemie... A może problem jest z odpowietrzeniem abs-u?? Ktoś miał podobne problemy....?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wojt_mk.. Posted April 3, 2010 Share Posted April 3, 2010 Pierwsze odpowietrzanie wg ks. serwisowej czyli przy zdjętej klemie... A może problem jest z odpowietrzeniem abs-u?? Ktoś miał podobne problemy....?? Powiem ci jedno ja swoją P10 odpowietrzałem chyba z 7 razy, ciężko sie odpowietrza nissana , brat ma bmw 3 tam to było tylko raz odpowietrzane i jest ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted April 3, 2010 Share Posted April 3, 2010 WARUNEK TO ODPIĘTA KLEMA OD AKU tak podaje serwisówka NA CZERWONO u mnie jak wymieniałem wężyk to też odpowietrzałem i d*pa potem sie doczytałem o klemie i wogóle zaczeło inaczej sykać w pompie ABSu ,,,, kolejność jeszcze ważna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted April 3, 2010 Share Posted April 3, 2010 WARUNEK TO ODPIĘTA KLEMA OD AKU tak podaje serwisówka NA CZERWONO kurcze mógłby mi to ktoś wytłumaczyć dlaczego?? w końcu jak podasz zasilanie na ABS (PRZEKRĘCISZ KLUCZYK) to są pootwierana zawory i można działąć, tak przynajmniej wyczytałem w goooglach, a tu inaczej?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zegarm Posted April 3, 2010 Share Posted April 3, 2010 (edited) kurcze mógłby mi to ktoś wytłumaczyć dlaczego?? w końcu jak podasz zasilanie na ABS (PRZEKRĘCISZ KLUCZYK) to są pootwierana zawory i można działąć, tak przynajmniej wyczytałem w goooglach, a tu inaczej?? Ja też wyczytałem to samo w serwisówce tyle, że należy odłączyć przewód masowy od abs-u a nie klemę (zresztą co za różnica) - widocznie tu zawory otwarte są przy wyłączonym abs-ie. W każdej marce inaczej - ponoć w mercedesach i VW należy odpowietrzać ABS poprzez jego załączenie (test) komputerem diagnostycznym. Edited April 3, 2010 by zegarm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted April 3, 2010 Share Posted April 3, 2010 ano możliwe tego nie brałem pod uwagę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zegarm Posted April 7, 2010 Share Posted April 7, 2010 No i niestety problem nie zlikwidowany. Pedał jest dalej miękki przy pierwszym wciśnięciu. Były nawet próby w warsztacie przy pomocy pompy próżniowej ale niestety nic się nie zmienia. Abs również odłączany ale nic to nie dało. Może ktoś ma pomysł??? bo auto stoi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest G.Adam Posted April 7, 2010 Share Posted April 7, 2010 A z tyłu masz tarcze czy bębny bo może problem tkwi w samo regulatorach, jak są zapieczone to szczęki cofają się za bardzo i trzeba pompować przy każdym hamowaniu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mirex Posted April 7, 2010 Share Posted April 7, 2010 hej, miałem taki sam problem , zapiekł mi się tłoczek hamulcowy i nie odbił , po wymianie tłoczka problem znikł. Sprawdź wszystkie tłoczki w zaciskach hamulcowych . Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zegarm Posted October 13, 2010 Share Posted October 13, 2010 Problem rozwiązany. Były zamienione zaciski z przodu lewy-prawy gdzie odpowietrzniki zamiast być u góry zacisku były na dole. powietrze wiadomo ze w cieczy idzie w górę więc cały czas było. Po przełożeniu prawidłowo zacisków odpowietrzyliśmy normalnie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.