wieslaw27 Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 Diagnoza serwisu autoryzowanego padł komputer sterujący silnika jakies rozwiazanie alternatywne pilnie poszukiwane Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal801 Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 Napisz coś więcej, jaki silnik co się działo z samochodem ewentualnie podaj kody błędów, nawet aso może się pomylić.Jeżeli chcesz to na allegro poszukaj całego zestawu rozruchowego i wymień. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wieslaw27 Posted April 2, 2010 Author Share Posted April 2, 2010 -podaj kody błędów, P 1610 I P 1612 --nawet aso może się pomylić. Serwis autoryzowany twierdzą iż konsultowali z centralą bowiem przypadek nietypowy. Drugi watek to taki iż podobno podmieniono komputer i immo z innej jednostki i moja P12 zareagowała pozytywnie Komputer był u specjalisty (polecanego też tu na forum)i nic to nie dało Zaproponowano wymianę na nowy co jest drogie i bardzo czasochłonne lub zaholowanie do wymienionego wczesniej specjalisty i powtórne próby naprawy bowiem te dotychczas czynione troche zdalne pewnie byly. --na allegro poszukaj całego zestawu rozruchowego i wymień. Najchętniej poszedłbym te drogą ale obawiam się czy trafię akurat potrzebny zestaw dotychczas widziałem zestawy do P12 np. z anglików ale roczniki wcześniejsze mój silnik to benzyna 1,8 rocznik 2006 sterownik Hitachi MEC37-031 A2 6 X19 TU MAM PYTANIA: -- czy były jakieś zmiany w sterownikach ponoć pewna cezurą było stosowanie srebrnej lub czarnej pokrywy zaworów (oczywiście kolor to tylko pochodna od modyfikacji zastosowanej w sprawie faz rozrządu) Na jakie oznaczenia zwracać uwagę przy poszukiwaniach. --co przy podmianie jeszcze musi być zrobione np kodowanie kluczyków Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal801 Posted April 3, 2010 Share Posted April 3, 2010 Z kodów błędów wynika że problem leży po stronie immo/antena i na twoim miejscu bym to wymienił i zakodował immo od nowa.P1610 jest to uszkodzenie antena/immo (puszka na stacyjce), natomiast P1612 jest to brak komunikacji immo/ecu ale ten błąd może się pojawiać jak jest uszkodzona antena immo ponieważ nie jest wysyłany sygnał z anteny dalej.Jak przekładali to nie mogli przełożyć samej anteny ponieważ to nie będzie działało a i immo nieda się zakodować więc musieli przełożyć cały zestaw rozruchowy, nawet jak kupisz urzywaną antena/immo to też się nie zakoduje.Prz podmianie nic nie trzeba kodować poniewarz wszystko jest już zakodowane, natomiast co do faz rozrządu to musisz szukać takiego zestawu który będzie pasował do tych faz poniewarz inny może zapalać kontrolke ale nie musi - niewiem dokładnie jakie zmiany zostały wprowadzone. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wieslaw27 Posted May 2, 2010 Author Share Posted May 2, 2010 Awaria pozostaje do rozwiązania dotychczas wymieniono komplet komputerów antenę immo i to okazuje się za mało. Trwaja poszukiwania w magistrali can. Poproszę o pomysły gdzie tkwi błąd. Pozdrawiam Wiesław ---- Trwaja poszukiwania w magistrali can z awarią uruchomienia uporał się pan Grabowski z Piaseczna, natomiast pozostało do odbezpieczenia radio bowiem nie działa ( a przy tym panel sterowania i klimatyzacja). Na wyświetlaczu pojawia się zielony pas i napis SECURE. Pilnie poszukuje recepty. Pozdrawiam Wiesław Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bilu9494 Posted April 1, 2018 Share Posted April 1, 2018 Witam może mi ktoś powiedzieć gdzie znajduje się antena od immo Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulisses Posted April 1, 2018 Share Posted April 1, 2018 Przy stacyjce. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bilu9494 Posted April 4, 2018 Share Posted April 4, 2018 A mam pytanie czy jak wymienię sama antenę to błąd zniknie ? Dodam ze błąd się pojawia jak przekroczę 140km/h to wtedy zapala się kontrolka abs i po podłączeniu komputera wyskakuje błąd p1612 komunikacja emc-immo odcięta...proszę o porady. Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted April 4, 2018 Share Posted April 4, 2018 No na logikę, co ma wspólnego system przeciwdziałający blokowaniu się kół samochodu (ABS) z anteną identyfikującą kluczyk w stacyjce, to są dwie nie powiązane ze sobą usterki. Musisz przejrzeć stan czujników i pierścieni od ABS-u przy kołach, prawdopodobnie któryś z tych elementów niedomaga przy wyższych prędkościach, kwestia znalezienia który, interfejsy typu autocom, delphi czy elm na pewno w tym Ci nie pomogą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.