Gość Grammatik_2004 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Witam panowie wiem ze późno ale potrzebuje pomocy z waszej strony. Wyskoczył mi błąd 21 czyli wtrysk sterujący i błąd 94 awaria zaworu sterującego..Mianowice po Naradach na forum stwierdziliśmy ze pewnie będzie trzeba kupić wtrysk sterujący i tak właśnie poszukałem i jutro mam jechać odebrać hehe i tu sęk zaczytałem jeszcze raz błędy i tylko wywala mi błąd 94 zero odzewu o 21.Odłączałem czujni wyginałem wtyczkę hehe nic cisza..Dodam ze autko dymi ja ruszam z pod świateł widzę jak auta się zatrzymują i czekają aż ujadę 500 metrów bo chmura dymu nie miłosierna i dziwna praca silnika głośniejsza i metaliczna..No i zauważyłem masakryczne spalanie..\ Moje pytanie co z tym czujnikiem kupować bo naprawdę nie wiem co zrobić i czy błąd 94 jest w jakim stopniu uzależnimy od 21 czy to całkiem dwie inne sprawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 moim zdaniem to się narazie wstrzymaj z kupnem wtrysku . zacznij od zmierzenia rezystancji elektrozaworu sterującego kątem wyprzedzenia wtrysku bo tu może leżeć przyczyna skoro ci wywala 94 lub też gdzieś po drodze przewód jest przerwany ktory idzie do tego zaworu.zobacz jeszcze co się będzie działo jak odepniesz kostke od wtryskiwacza sterującego czy coś się zmieni i jaki kod będzie po odpięciu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grammatik_2004 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Kolego po odłączeniu wtrysku pali się błąd 34 jak podłącze znika czyli na to wychodzi ze wtrysk spisuje się dobrze..Zastanawia mnie od czego ta metaliczna praca silnika i kłęby dymu widoczne o zmierzchu auto.Jak wchodzi tak powyżej 1300 czuje jak wibrowanie silnika wpada w jakis dziwny rezonans..Trudno to opisać ale na 100% to nie jest praca normalna td hehe słychać to a z tym wtryskiem to się zastanawiam bo muszę dac znać czy go biorę czy nie wiec nie wiem sam..A kable od pompy sprawdzałem niby całe i wszystkie podłączone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 przy pompie masz jeszcze jedna kostke na 3 kabelki jeden jest od zaworu odcinającego paliwo a dwa pozostałe idą do zaworu sterującego kątem wyprzedzenia wtrysku i na tych dwóch trzeba sprawdzić rezystancję jak nie będzie rezystancji tzn że zawór lub kabelki do wymiany. jeżeli masz metaliczny dźwięk tzn że występuje spalanie stukowe i zawór nie steruje wyprzedzęniem wtrysku. rano jak bym się wyrobił to bym zmierzył rezystancję u siebie i bym ci powiedział jaka powinna być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grammatik_2004 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Kurde kolego nie mam miernika.A w przypadku wymiany zaworu konkretnie o co mam się pytać..gdzie i jak mam się o to pytać..A ta rezystancje sprawdzić na chodzącym silniku czy na wyłaczonym Poszukałem te czujni hehe masakra na pompie sa 2 czujniki o nazwie Sensor assy revolution i Valve regulating za sztukę w Japo moto zadają sobie 1250zł bądź nowa pompę za 8000tysi hehe..Teraz juz nie wiem czy sam czujnik da sie naprawić czy lepiej będzie kupić uwywke pompę.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 (edytowane) Grammatik Pytałeś się mnie już o to31 marca. Nie chce cie urazić ale mam wrażenie,że tego sam nie naprawisz, bo nie masz podstawowej elementarnej wiedzy. Trzeba Ci wskazać jak dziecku bo jak masz informację o 3-ech kabelkach to zaraz będziesz się pytał o kolor Jeśli jest spalanie detonacyjne to podstawą jest sprawdzenie świec. Do tego nie potrzeba miernika. Mozna sprawdzić na iskrzenie, żarówkę, żarzenie a może i coś jeszcze. Trochę własnej inwencji włóż w naprawę a nie szukaj tylko gotowej recepty. Chcesz kupować wtrysk, a nawet nie masz pewności czy twój jest uszkodzony Valve-zawór ( w pompie) sensor -czujnik (na wtryskiwaczu) na drugi raz użyj tłumacza http://translate.google.pl/# Edytowane 13 Kwietnia 2010 przez and_pec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grammatik_2004 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Kolego każdy nie urodził się mechanikiem.Świece są dobre bo sprawdzałem..gdyby nie wczorajsze sprawdzenie kodu to najprawdopodobniej kopał bym już samochód bo bym miał kieszeń pusta po 500 ale za to 2 wtryski sterujące.Każdy pisze co można zrobić oczywiście dziękuje za pomoc ale co sprawdzę czy czujnik jest sprawny okaże się ze nie!!! i znów mam ręce w kieszeni wątpię w to ze czujnik da się naprawić..Występują oryginale i cena taka jak wyżej 1250..Szukałem w naszej szukałem manualna do cd20 i tez nie mogę znaleźć albo link nie aktualny...wiec to tak nie jest ze sie o wszytko pytam każdy ma auto i każdy ma prawo nie wiedzieć.Mieszkam w Poznaniu obdzwoniłem servisy diesla to dziękuje wole sobie rower kupić samo wyczyszczenie nastawnika z 800 = kalibracja na stole to ja dziękuje 1500 mi nie starczy..a mam troszkę pojęcia na temat samochodów bi prawie wszystko sam robię A co do wtrysku wywalał mi bład 21 przez 2 tygodnie wlałem innego paliwka nawet sie nie zoorientowałem ze bład 21 sie nie pali..Dopiero wczoraj..a CO MAJA SWIECE ZAROWE DO GŁOSNEJ PRACY SILIKA TO NIE JEST SWIECA ISKOROWA ZE CAŁY CZAS DAJE CZADU W PRZYPADKU USZKODZONEJ SWIECY ZAROWEJ SILNIK BY INACZEJ ZAPALAŁ I BY NA KOCZATKU KLEKOTAŁ BARDZO NIE RÓWNO W vw t5 siadły mi swiece wiec wiem jaki był objaw po 1MIN przechodziło i chodził jak ta lala.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 (edytowane) Spalanie detonacyjne występuje jak nie masz grzania w komorze wstępnej (zimna świeca)w lecie tego tak nie odczuwasz bo komora nagrzewa się szybciej od tarcia, ale spalanie paliwa nie jest kontrolowane. Drugie to lanie wtrysków, ale wtedy zostawiasz za sobą czarną zasłonę podczas przygazówki. No jeszcze można czepić się zaworów, ale luzy kasowane są hydraulicznie. Opisy diagnostyczne sa w manualu w pliku ec_cd20 Dla zaworu w pompie to 3 pin a masa-12V 2 pin a pin 202 ECU- przewodzenie pomiędzy pinami 2 i 3 ma być 15 Ohma w temp 25*C (rezystancja zaworu) dla czujnika na wtrysku Przewodzenie pomiędzy 1 a 345 ECU 2 a 333 ECU Kup luz pożycz gdzieś miernik i sprawdź rezystancję a przewodnośc to możesz żarówką i bateryjką lub dzwonkiem lub fazerem Edytowane 14 Kwietnia 2010 przez and_pec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ochenet Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Co do błędu 21 to miałem taką historię, że wymieniałem czujnik położenia wału na oplowski i tzreba było sztukować wtyczkę i wyskoczył mi ten błąd oraz szarpanie silnikiem powyżej 2000 obrotów, zamieniłem przewody a błąd(po wykasowaniu) i szarpanie(falowanie obrotów)znikneły a nyska chodzi jak powinna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grammatik_2004 Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Hej kolego wyskoczył ci błąd 94 tak wymieniłem okablowanie i jest si Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość totek1973 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Witam mam problem z moim autem nissan primera 2.0td rok 2000 otóż nie zawsze ale po odpuszczeniu gazu auto mi gaśnie dzieje się tez tak jak stojąc na postoju dodam gazu i auto zejdzie z obrotów zgasnie .Od pewnego czasu pali mi się check na desce rozdzielczej ale nie miało to wpływu na sposób oracy silnika przynajmiej ja nie odczuwałem różnicy .czy możecie mi cos doradzić co w tej sprawie zrobić zastanawiałem się nad wymianą wtrysku sterującego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Witam mam problem z moim autem nissan primera 2.0td rok 2000 otóż nie zawsze ale po odpuszczeniu gazu auto mi gaśnie dzieje się tez tak jak stojąc na postoju dodam gazu i auto zejdzie z obrotów zgasnie .Od pewnego czasu pali mi się check na desce rozdzielczej ale nie miało to wpływu na sposób oracy silnika przynajmiej ja nie odczuwałem różnicy .czy możecie mi cos doradzić co w tej sprawie zrobić zastanawiałem się nad wymianą wtrysku sterującego po co zgadywać, kiedy można odczytać kod błędu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Witam mam problem z moim autem nissan primera 2.0td rok 2000 otóż nie zawsze ale po odpuszczeniu gazu auto mi gaśnie dzieje się tez tak jak stojąc na postoju dodam gazu i auto zejdzie z obrotów zgasnie .Od pewnego czasu pali mi się check na desce rozdzielczej ale nie miało to wpływu na sposób oracy silnika przynajmiej ja nie odczuwałem różnicy .czy możecie mi cos doradzić co w tej sprawie zrobić zastanawiałem się nad wymianą wtrysku sterującego a po co sie zastanawiac?? Ja Ci już powiem że wymiga CI kod 18, 22 lub 25 Electric Governor elektryczny nastawnik HDK dawki paliwa Więcej jak pewne. sprawdź i podziel się informacją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.