bep 3 Posted May 2, 2010 (edited) Witam, jestem nowym użytkownikiem forum,jak i od niedawna - Primery P11 SE z 1997. Krótko o aucie: Z wyposażenia: Chyba pełna opcja (?), tj. Skórzana tapicerka Podgrzewane siedzenia Elektrycznie regulowane siedzenia Wszystkie 4 szyby elektryczne - domykanie z pilota Elektryczne lusterka Elektryczny szyberdach Automatyczna skrzynia biegów (dla mnie to plus - nie minus ) Abs(break assist) Komputer pokładowy pokazujący spalanie chwilowe, trip dist, time dist, temp i dużo innych rzeczy których jeszcze nie rozumiem ... 2x jasiek(jak nie 4 ... nie doczytałem) Wspomaganie oraz oczywiście klimatyzacja Na razie dokonane tylko sprawy bieżącej eksploatacji, tzn nowe amortyzatory Bilstein (gazówki), wymienana także była chłodnica (w starej pękł plastikowy króciec przy wężu). Teraz jestem w trakcie zakładania instalacji sekwencyjnej Elpigaz (?) Na przyszły sezon nowa felga 16' W trakcie dalszego użytkowania auta, będą fotki Przedtem jeździłem Escortem, wer. FUN (XR3i) 1.8 115PS+LPG (też byłem klubowiczem - co do forum, lekkie zamieszanie tu jest, trochę brak "ogarnięcia",zwłaszcza w tytułach tematów, utrudnia to szukanie, za to silnik forum lepszy Mam wrażenie, że wszyscy przyjaźnie nastawieni do siebie - atmosfera się liczy Escort:P Czekam na oceny (i info w sprawie ilości poduszek) ... Edited May 5, 2010 by bep Share this post Link to post Share on other sites
GeorgeGt 24 Posted May 2, 2010 witam z tego co widzę to masz pełną opcję jeżeli chodzi o poduszki to jezeli nie masz w boczkach siedzeń to masz tak jak piszesz tylko 2 max w tym modelu to 4. jak szukac i tagować tematy jest na forum pewnie znajdziesz i już będzie ci łatwiej ps. ja też mam automata Share this post Link to post Share on other sites
bep 3 Posted May 5, 2010 Sekwencja założona ;] Wydaję się być wszystko ok, spalanie na trasie Oświęcim - Wrocław ~11l/100km,(na autostradzie prędkość 150-160km/h) więc jest dobrze (Ostatecznie to instalacja Elpigaz Stella nord). Teraz będe robić dalej Tzn: coś tłucze się w lewym podszybiu (przynajmniej stamtąd słychać - jakby jakiś luźny kawałek plastiku - ale sprzedający powiedział, że jest tam do wymiany jakaś guma?), poza tym - gdzie jest EGR w SR20De? (130 konna) ...aaaa i jeszcze, czy 205/55R16 to nie za dużo? Share this post Link to post Share on other sites
DINO 92 Posted May 5, 2010 daj zdjęcia instalacji spod maski, egr jak patrzysz na silnik to taki czarny grzybek koło pokrywy zaworów z prawej strony, połączony rurą z kolektorem wydechowym Share this post Link to post Share on other sites
Tofu 511 Posted May 6, 2010 no właśnie foto z pod maski ..będziemy pisać co źle . Share this post Link to post Share on other sites
DINO 92 Posted May 6, 2010 e tam odrazu źle, więcej wiary w ludzi a może to będzie modelowy montaż Share this post Link to post Share on other sites
bep 3 Posted May 6, 2010 Ale upchał ten reduktor ... .. piszcie co i jak można poprawić bo bede jechał niedługo do niego .. Share this post Link to post Share on other sites
DINO 92 Posted May 6, 2010 ciekawie zamontowany reduktor jak tam znalazł miejsce?? sprawdź czy się nie obija i gdzie jest zamontowany dfo nadwozia??? czy silnika???, wtryski lipne, ale jak już chcesz na nich jeździć to skróć wężyki i zamontuj je w pionie, sprawdź gdzie się wciął w układ chłodzenia?? powinno być przy nagrzewnicy równolegle. zmień filtr na FL-02, będzie lepiej filtrował, jak masz zamontowaną butlę ?? Share this post Link to post Share on other sites
bep 3 Posted May 6, 2010 (edited) Niewiem do czego zamontowany jest reduktor, ale trzyma się dobrze(zobacze jutro). O co chodzi z zamontowaniem butli? Odkręcic dekiel - i zawór ma być ułożony w którą strone? Wtryski - skrócić i "postawić" jest w pionie,między silnikiem a kolektorem? Wydaję mi się, że wtedy stracę gwarancje EGR na tym zdjęciu ... to ten dekielek co jest po prawej stronie, koło "końca" linki gazu? Edited May 6, 2010 by bep Share this post Link to post Share on other sites
DINO 92 Posted May 6, 2010 zawór ma być od zderzaka, powiedz gazownikowi, że ma skrócić i wtryski postawić do pionu, zmieszczą się pomiędzy kolektorem i pokrywą, wiem z autopsji odnośnie EGR to nic nie widać, ciekawe czy wogóle jest?? poszukaj rurki idącej od kolektroa wydechowego do jakiegoś zaworu z wtyczką. 1 Share this post Link to post Share on other sites
bep 3 Posted July 2, 2010 Witam Po miesiącu używania, wszystko ok, poza tym, że pali 1l oleju na 1000km:/ traci moc na długich podjazdach - niewiem czy zmieniać cały silnik czy robić ten. I właśnie poszukując info na temat SR20, trafiłem na temat: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/2680-sr20-jego-odmiany-i-parametry/ Myślałem, że mam SR20De, czyli 130koni, tak też jest wpisany w dowód, natomiast patrząc na zdjęcia pokrywy i opisy, także zdjęcia innych użytkowników, zastanawiam się czy nie mam silnika SR20DEH ze srebrną pokrywą, czyli 135PS. mój silnik: To co rzuciło mi się w oczy - to kształtka wlewu oleju, w SR20De oraz SR20DE, są inne, nie takie jak u mnie, oraz odchodzący wąż od pokrywy zaworów. Co poleciacie - robić silnik czy kupic nowy? Dodam, że to automat, nie kopci na niebiesko ani nie smierdzi, poci się trochę przy pokrywie ale nie zostawia plam - niewiem co się dzieje z tym olejem:D ... Co myślicie w jednym i drugim temacie ? Share this post Link to post Share on other sites
Tofu 511 Posted July 2, 2010 nie ma sz DEHa tylko normalny silnik z p11 130czy 135 KM już sam nie wiem co do znikającego oleju to zobacz z skąd cieknie może wcale nie przejada ,, jak ci się zachowuje temperatura nie przegrzewa się ,, Share this post Link to post Share on other sites
bep 3 Posted April 27, 2011 (edited) wskazówka temperatury stoi jak przyklejona w połowie skali, po osiągnięciu temp roboczej. Więc nic nadzwyczajnego z nią się nie dzieje. Pozatym, tak jak pisałem, auto nie plami, od głowicy w dół jest suche. Poci się tylko przy pokrywie zaworów i przy połączeniu silnik-skrzynia, ale gdyby chciało wychalapać tamtędy litr/1000km to było by dużo bardziej mokro, poza tym przy ciepłym silniku nie czuć oleju z komory silnika. Chyba - że gdzie jeszcze popatrzeć? Auto nie brało aż tyle oleju przed założeniem instalacji gazowej, bo wtedy było to najwyżej 300ml/1000km Auto nie ma mocy, przy podjazdach ~0.5km,gdy załadowane jest w 4 osoby, wskazówka staje na 3tys, robi się wielkie buu(czenie) i nie przyspiesza, a nawet zwalnia. Auto z automatyczną skrzynią biegów, może ona jest winna? ______________________________________________________________________________________________ 27.04.2011 Aaale dawno mnie tutaj nie było Tyle się robiło a aucie i nic nie pisałem, ehh. Co do zamulania - sprawa prosta, wlanięty okazał się przepływomierz, a olej uciekał z boku przez pokrywe zaworów. Co się działo z autem przez ten długi okres? Hmm: *Primcie pogryzła Kuna, do tego stopnia, że nawet po wymianie kabli które zostały pogryzione - nadal nie paliła (okazało się, że uwaliła się cewka - która podawała za niskie napięcie - Tofu, jeszcze raz dzięki za aparat zapłonowy). *Nowe klocki na tył - niby sprawa prosta, ale komplikuję sie gdy prowadnice jarzma są zapieczone do tego stopnia, że jedna się nawet ukręciła *Nowe opony *Poducha pod amorem (w końcu się nie tłucze!) *Strumienica zamiast (jak sie potem okazało)podróby kata *Klameczki wyczyszczone na błysk aluchromem *Skórzana tapicerka (kilka razy za ten okres)odświeżona *Po zimie, cały przejechany rozpuszczalnikiem, aby usunąć smołe i inne zabrudzenia, potem Cifem ... potem Tempo... *Na pokład trafiło proste radyjko Midland razem z anteną Lemm 1000 Eagle. Radio w półeczce pod kierownicą.Antena przykręcana (nie magnes) bat (168cm) odkręcany na klameczke. Chciałem pociągnąc zasilanie pod aku, ale na szybko wpiełem się pod zapalniczke (od dołu - bez gniazda) i o dziwo, włączam wycieraczki, opuszczam szyby, reguluje lusterka - a w radiu żadnego pisku *Ostatnimi czasy, wymienione wszytskie żaróweczki podświetlania zegarów. Nie żadne diooody niebieskie, ale ładnie - prawie seryjnie *Zamontowany moduł doświetlania zakrętów *Zmodzone oświetlenie kabiny (teraz oprócz podsufitki zaświeca się także cała konsola (Dino, dzięki za pomoc!) filmik dośw. zakrętów: http://www.youtube.com/watch?v=KOyF9q6V1Z0 Szkoda, że filmik tego nie oddaje w całej zaje***ci podświetlania : http://www.youtube.com/watch?v=mNXOZj6_Pmw bez zegarów hmm..fajne rozwiązanie... typu plug&play ... środkowy panel zrobione klameczki: Primcia Środek: Antenka: Jeszcze zdjęcia w nocy (może ktoś zrobi w lepszej jakości ) Tak jak pisałem, żadnych niebieskich dioooood. Ma być ładnie Edited April 27, 2011 by bep Share this post Link to post Share on other sites
DINO 92 Posted April 28, 2011 no i ładnie to wyszło, dość ciekawy patent Share this post Link to post Share on other sites
marlos90 49 Posted May 8, 2011 bardzo ciekawe modyfikacje, udostępnisz schematy czy opis jak to zrobiłeś? sam myślałem o zrobieniu sobie doświetlania drogi do domu za pomocą halogenów ale schemat muszę najpierw ogarnąć jakiś Share this post Link to post Share on other sites
komprez 6 Posted September 2, 2011 No fajnie Ci to wyszło Gdzie się wpiąłeś z deską do podświetlania ? Te doświetlanie zakrętów to troszke lipa ... co przy wyprzedzaniu ? Share this post Link to post Share on other sites