Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P12] czarny dym z wydechu


Guest czarny888

Recommended Posts

Guest czarny888

witam :( wlasnie miesiac temu kupilem primere 2,2 dci 2002 przebieg 130000 zauwazylem ze z rury wydobywa sie czarny dym przy ruszaniu na niskich biegach a pozniej jest normalnie. Autko chodzi ok przyspieszenie ok obroty normalne nie szarpie przy starcie ok zadnych bledow ale tylko to kopcenie na ostrym ruszaniu na biegach 2,3,przy obrotach 2,500 do 3,500 a na wyzszych jest ok auto ma kopa ale kopci.prosze o pomoc co to moze byc pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Leją wtryski a najprędzej to przewody od intercoolera są nieszczelne

Link to comment
Share on other sites

Guest sebap12

witam :( wlasnie miesiac temu kupilem primere 2,2 dci 2002 przebieg 130000 zauwazylem ze z rury wydobywa sie czarny dym przy ruszaniu na niskich biegach a pozniej jest normalnie. Autko chodzi ok przyspieszenie ok obroty normalne nie szarpie przy starcie ok zadnych bledow ale tylko to kopcenie na ostrym ruszaniu na biegach 2,3,przy obrotach 2,500 do 3,500 a na wyzszych jest ok auto ma kopa ale kopci.prosze o pomoc co to moze byc pozdrawiam

Witam również posiadam p12 dci2,2 z 2003. przy przebiegu około 140000 miałem podobne dolegliwości, jezdzilem z tym i jezdziłem aż doszło do tego że by rozpędzic się do 100 potrzebowałem paru kilometrów a dym za autkiem że fiu fiu.

Na warsztacie po podpieciu pod kompa stwierdzono turbina!!!!!! jakies tam podcisnienie czy cos takiego koszty 2500 zł :(

Profilaktycznie podjechałem na inny warsztat "pełen profesjonalizm" wymienil filtr na początek popsikał przepłwyomierz i kazał zostawić autko i przyjechać na drugi dzień :devil: przy okazji poprosiłem o wymianę płynów (hamulcowy,olej,filtry, nabicie klimatyzaci).

Na drugi dzień ZROBIONE okazało się że zawór EGR padł. i tu miła niespodzianka za całość rachunek na kwotę 520zł :lol:

Pozdrawiam

 

witam :( wlasnie miesiac temu kupilem primere 2,2 dci 2002 przebieg 130000 zauwazylem ze z rury wydobywa sie czarny dym przy ruszaniu na niskich biegach a pozniej jest normalnie. Autko chodzi ok przyspieszenie ok obroty normalne nie szarpie przy starcie ok zadnych bledow ale tylko to kopcenie na ostrym ruszaniu na biegach 2,3,przy obrotach 2,500 do 3,500 a na wyzszych jest ok auto ma kopa ale kopci.prosze o pomoc co to moze byc pozdrawiam

Jeszcze jedno sprawdż stan przewodów ciśnieniowych intercoolera turbiny.

A przede wszystkim sprawdz nr vin. Może okazać się że autko podlega jakimś akcjom serwisowym, moje podlegało dwóm.

Wymienili przewody powietrzne jakas nowa wstawka w te przewody aluminiowa, jakiś przewód masowy, i komputer sterujący.

Naprawa na jakieś 4000zł Serwis zrobił mi to za free.

pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Witam również posiadam p12 dci2,2 z 2003. przy przebiegu około 140000 miałem podobne dolegliwości, jezdzilem z tym i jezdziłem aż doszło do tego że by rozpędzic się do 100 potrzebowałem paru kilometrów a dym za autkiem że fiu fiu.

Na warsztacie po podpieciu pod kompa stwierdzono turbina!!!!!! jakies tam podcisnienie czy cos takiego koszty 2500 zł :(

Profilaktycznie podjechałem na inny warsztat "pełen profesjonalizm" wymienil filtr na początek popsikał przepłwyomierz i kazał zostawić autko i przyjechać na drugi dzień :devil: przy okazji poprosiłem o wymianę płynów (hamulcowy,olej,filtry, nabicie klimatyzaci).

Na drugi dzień ZROBIONE okazało się że zawór EGR padł. i tu miła niespodzianka za całość rachunek na kwotę 520zł :lol:

Pozdrawiam

 

 

Jeszcze jedno sprawdż stan przewodów ciśnieniowych intercoolera turbiny.

A przede wszystkim sprawdz nr vin. Może okazać się że autko podlega jakimś akcjom serwisowym, moje podlegało dwóm.

Wymienili przewody powietrzne jakas nowa wstawka w te przewody aluminiowa, jakiś przewód masowy, i komputer sterujący.

Naprawa na jakieś 4000zł Serwis zrobił mi to za free.

pozdrawiam.

 

Gdzie znaleźć info o tych akcjach serwisowych? Mam 2,2 dci 126KM i w kilku miejscach powiedziano mi, że kopcenie przy przyspieszaniu to normalna rzecz w tych silnikach.

 

Leją wtryski a najprędzej to przewody od intercoolera są nieszczelne

 

Gdyby padały wtryski, to auto kopciło by na niebiesko raczej, prawda?

Link to comment
Share on other sites

 

Gdyby padały wtryski, to auto kopciło by na niebiesko raczej, prawda?

 

na czarno, na niebiesko jak olej spala

Link to comment
Share on other sites

Na niebiesko to jak olej pali Może nie pamiętasz lub nie widziałeś jak dwusuwy (syrenki, trampki warczyburgi itp) zostawiały za sobą niebieską chmurę jak za dużo było dodane Mixolu do paliwa

 

Posprawdzaj te przewody od intercoolera, a także sam zawór EGR tak jak pisze kolega wyżej. Teksty typu że to normalne te kopcenie to włóż między bajki Czarny dym to nie przepalona ropa w wyniku zbyt ubogiej mieszanki w powietrze

Link to comment
Share on other sites

Guest sebap12

Gdzie znaleźć info o tych akcjach serwisowych? Mam 2,2 dci 126KM i w kilku miejscach powiedziano mi, że kopcenie przy przyspieszaniu to normalna rzecz w tych silnikach.

 

 

 

Gdyby padały wtryski, to auto kopciło by na niebiesko raczej, prawda?

Info o akcjach serwisowych wyjdzie z Historia serwisowa wg VIN. A na naszym forum jest kolega co robi takie rzeczy (tłumaczy numery vin) Nawiasem mówiąc spoko Koleś. Wszystko wypisał mi o aucie nawet że przy zakupie nowego zamontowano zestaw głośnomówiący, webasto itd. napisał nawet że miałem przy przebiegu 500km wymieniony przycisk klimatyzacji i przy 5000 km usługa asistance czyli jakiś dzwon albo awaria na trasie :) A w Nissanie powiedziano mi że żadnej bazy przeszłości auta nie ma. DZIWNE:)

A CZARNY DYM TO NA PEWNO NIE JEST NORMALNE.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

a jak postawicie auto na biegu jałowym i dacie obroty ponad 4500 i wiecej to nie zakopci lekko na czarno ?? u mnie puszcza czarny dymek

to nie jest normalne??

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...