Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[Y10] Wygłuszanie auta


Gość DzielnyWojtek

Rekomendowane odpowiedzi

Gość DzielnyWojtek

Witam!

 

Ponieważ jestem muzykiem wszelkie niepotrzebne hałasy mnie rozpraszają ;-)

 

Aktualnie w moim sunniaku rozpraszają mnie między innymi:

 

1. stukot łączników stabilizatora - zakupione

2. schowek - niemiłosiernie - na polskich dziurach

3. kierownica - wpada w drżenia (dźwięk "plastikowy")

4. plastikowe mocowania szyb pasażerów

5. skrzypiące wycieraczki

6. skrzypiący pedał sprzęgła

 

W związku z tym mam pytania:

Ad2

Czy ktoś ma pomysł na wygłuszenie schowka oprócz wyjęcia go czy zespawania na sztywno?

Dziś próbowałem wszystkiego -

Generalnie hałas wychodzi chyba z dwóch miejsc -

a) ruch poprzeczny który jest możliwy gdyż zawiasy są to plastiki na wcisk

B) z niedokładnego dopasowania zamka do metalowej "ramki" - ok. 1mm. Ramki nie można dokręcić żeby była bardziej oddalona od zamka

a przestrzeni dociskanej przez te małe gumki "punktowe" tez nie udało mi się uzupełnić by cokolwiek się zmienieło

c) być może schowej jest nieco odkształcony, gdyż ma lekki łuk

 

Ad3

Drżenie nie wynika z nie wyważonych kół!!!, bo przy dużych prędkościach na prostych drogach nie drży

Wymieniana była maglownica, końcówki drążków i ponoć łożysko kierownicy, ale nic się nie zmieniło

Na wybojach drży niemiłosiernie - dźwięk jakby plastikowej części, ale wynika z wybojów

 

Ad4

Czy da się to jakoś dokręcić (jest tam szyba)

 

Ad5

Gdzie psiknąć WD40 albo nasmarować?

 

Ad6

Gdzie psiknąć WD40 albo nasmarować?

 

 

7. I jeszcze jedno pytanie dodatkowe - czy ktoś z Was ma wgłuszenie maski silnika i czy dużo to zmienia, bo nie wiem czy kupować...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Ponieważ jestem muzykiem wszelkie niepotrzebne hałasy mnie rozpraszają ;-)

 

Aktualnie w moim sunniaku rozpraszają mnie między innymi:

 

1. stukot łączników stabilizatora - zakupione