daryka Posted May 3, 2010 Share Posted May 3, 2010 Jutro w "Auto Świecie" w dziale używane opis Nissana Primera 1.8 po face liftingu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tmx Posted May 4, 2010 Share Posted May 4, 2010 Widziałem - po wymianie górnych wahaczy trzeba wg autośia ustawić zbieżność. Wymiana 2 wahaczy +zbieżność to 1000zł Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snowak1 Posted May 4, 2010 Share Posted May 4, 2010 (edited) Jutro w "Auto Świecie" w dziale używane opis Nissana Primera 1.8 po face liftingu no, jak to zwykle bywa pismaki się nie popisały... Przesłanie artykułu jest jedno: olejożerca, co jest prawdą pewnie w 10% przypadków, albo i mniej... Edited May 4, 2010 by snowak1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
daryka Posted May 4, 2010 Author Share Posted May 4, 2010 "nie wyruszaj bez zapasu oleju" też mi tytuł artykułu eh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vengosh Posted May 5, 2010 Share Posted May 5, 2010 http://www.przeklej.pl/plik/auto-swiat-19-2010-pdf-0013ng7k76jo - dla tych co mają kiosk ruchu 100km od domu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jACA1 Posted May 5, 2010 Share Posted May 5, 2010 ładne bajki tam piszą. Ciekawe czy ktoś z tych pismaków przejechał Nissanem choć 1000km... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
żuczek Posted May 5, 2010 Share Posted May 5, 2010 No to jednostkę 1.8 ładnie nam załatwili, aż dziw, ze nie dali na tytuł "Unikaj Nissanów z silnikiem 1.8". Ciekawe skąd oni wzięli te 90kkm, po których zaczyna się "picie" i silnik do remontu!? A w moim przypadku to, jeszcze bardziej ciekawie się robi gdy spojrzę na swój licznik gdzie widnieje ok 150kkm (z ASO wiem że żadnych remontów silnik nie przechodził), i z dotychczasowych obserwacji wychodzi mi zużycie 0.5l na 5-6kkm. Ale nie ma się co martwić, bo oni tam opisują Primerkę z jakimś silnikiem 1.8i, a ja nie dość że mam Tino to z silnikiem QG18DE - i wszystko jasne :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arthi Posted May 5, 2010 Share Posted May 5, 2010 Co wy sie koledzy tak denerwujecie? Bardzo dobry artykul, wysoka koncowa ocena primery. Moim skromnym zdaniem silniki 1.8 to rzeczywiscie najslabsze jednostki, lepiej 2.0 ostatecznie 1.6 jesli komus zalezy na ekonomii. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snowak1 Posted May 5, 2010 Share Posted May 5, 2010 (edited) Co wy sie koledzy tak denerwujecie? Bardzo dobry artykul, wysoka koncowa ocena primery. Moim skromnym zdaniem silniki 1.8 to rzeczywiscie najslabsze jednostki, lepiej 2.0 ostatecznie 1.6 jesli komus zalezy na ekonomii. heh... i znowu się zacznie co lepsze :-) Podaj nam jeszcze w jakiej masz budzie auto żeby było wiadomo jakie budy najlepsze... Jak na moje to gówno nie artykuł... chyba tylko parametry techniczne się zgadzają bo je skopiowali skąś.... ceny części, typowe usterki itp z kosmosu... Edited May 5, 2010 by snowak1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tomek8301 Posted May 5, 2010 Share Posted May 5, 2010 Co wy sie koledzy tak denerwujecie? Bardzo dobry artykul, wysoka koncowa ocena primery. Moim skromnym zdaniem silniki 1.8 to rzeczywiscie najslabsze jednostki, lepiej 2.0 ostatecznie 1.6 jesli komus zalezy na ekonomii. ... zgadzam się z Tobą, ale tak to już jest że w polskim AUTO-BILDzie samochody i silniki japońskie sa dyskryminowane. każdy jeden silnik niemieckiego auta(opel,vw,ford,audi, itd.), bierze olej - ale o tym się nie pisze bo dla niemców jest to norma!!!! Ale kiedy coś takiego dzieje się z "japończykiem" to jest to SKANDAL ŚWIATOWY !!!!! "dziwny ten niemiecki naród" ... a co do silnika 1.8 miałem "go" Almerze Tino i nie dam na niego złego słowa powiedzieć ,oleju dolewałem od wymiany do wymiany (15 tys.km) ok.0,5l !!!! kultura pracy i elastyczność na bardzo wysokim poziomie!!!! Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
daryka Posted May 5, 2010 Author Share Posted May 5, 2010 Moja Primera 1.8 ma już nalatane ponad 160 tys. km i nie bierze ani gram oleju, chyba trochę przesadzili z tym "braniem" oleju po 90 tys. km. Swoją drogą ciekawy jestem skąd Pan redaktor zaczerpną taki informacji hmm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemcio_s Posted May 5, 2010 Share Posted May 5, 2010 No to mój diesel powinien chlać więcej oleju niż benzyna a tu proszę od wymiany do wymiany nawet grama. Pewnie chcą abyśmy się na Opelki przesiedli dla ratowania rodzimego niemieckiego interesu :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyniu1985 Posted May 5, 2010 Share Posted May 5, 2010 Moja primera 2.0 sr20de ma przelatane 303 tys km i oleju od wymiany do wymiany pół litra bierze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arthi Posted May 6, 2010 Share Posted May 6, 2010 (edited) Moja primera 2.0 sr20de ma przelatane 303 tys km i oleju od wymiany do wymiany pół litra bierze. Bo sr320de to najlepszy silnik, 1.8wyzylowali, przekombinowali, za duzo elektroniki. Zapewne przy normalnej jezdzie nie ma problemow, ale nawet na forum mozna spotkac sie z opiniami, ze przy dynamicznej jezdzie bierze olej. Jesli bralbym p11 to tylko z hatchback 2001 z sr20de, swietna buda ze swietnym silnikiem... No to mój diesel powinien chlać więcej oleju niż benzyna a tu proszę od wymiany do wymiany nawet grama. Pewnie chcą abyśmy się na Opelki przesiedli dla ratowania rodzimego niemieckiego interesu :-) Tam pisali tylko o problemach z 1.8, zreszta patrzac po mobile.de to jedna z popularniejszych jednostek w Niemczech i nie tylko. Edited May 6, 2010 by arthi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danielvlv Posted May 6, 2010 Share Posted May 6, 2010 a czy w P11.144 tez byla wada fabryczna polosi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GreeN_OnE Posted May 6, 2010 Share Posted May 6, 2010 (edited) Co do artykułu to opiszę swoją historię.Kupiłem Primerkę z 2001r. z przebiegiem 92tys. udokumentowanym. Podczas zakupu sprawdzana w ASO (Nissan Japan Motors Kraków ul. Jasnogórska 1)-banda partaczy, skasowali mnie na 350zł i nie wykryli mi właśnie zużytych pierścieni, jakbym miał więcej czasu to nie obyłoby się bez drogi sądowej, pan serwisant po 45min badaniu auta stwierdził, że silnik w stanie idealnym!!-mam kolejną nauczkę od ASO jak najdalej z dala nie tylko z naprawą auta i częściami. Na wolnych obrotach wszystko ok, a po przekroczeniu 3tys. za autem było siwo. Auto chlało mi 1l/100km!! Po wymianie pierścieni, uszczelniaczy i zaworów wylotowych przelatałem 4 tys. i wszystko nareszcie jest tak jak być powinno. Co do silnika to poza tą wadą jest super i ma jedną wyśmienitą zaletę bardzo szybko się nagrzewa co jest super zimą, osiągi i spalanie jak na tą masę i pojemność bdb, tylko dźwięk silnika nie za ciekawy. Edited May 6, 2010 by GreeN_OnE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemcio_s Posted May 6, 2010 Share Posted May 6, 2010 to samo mogę napisać o grzaniu diesla w zimę, w te najgorsze mrozy ciepełko po 5 minutach no i silnik też szybko optymalną temperaturę pracy osiąga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kolza44 Posted May 15, 2010 Share Posted May 15, 2010 (edited) a czy w P11.144 tez byla wada fabryczna polosi? Jeśli mowa o "ukręcaniu" półosi, to tak - SR20DE kombi - korozja pod tłumikiem drgań zrobiła swoje. Lewa ukręciłem przy przebiegu 204kkm, ostatnio ( 240kkm )prawa wymieniłem zawczasu. Edited May 15, 2010 by kolza44 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.