Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Japońska limuzyna w AŚ opis Primery


daryka
 Share

Recommended Posts

Jutro w "Auto Świecie" w dziale używane opis Nissana Primera 1.8 po face liftingu :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Widziałem - po wymianie górnych wahaczy trzeba wg autośia ustawić zbieżność. Wymiana 2 wahaczy +zbieżność to 1000zł :)

Link to comment
Share on other sites

Jutro w "Auto Świecie" w dziale używane opis Nissana Primera 1.8 po face liftingu :rolleyes:

 

 

no, jak to zwykle bywa pismaki się nie popisały... Przesłanie artykułu jest jedno: olejożerca, co jest prawdą pewnie w 10% przypadków, albo i mniej...

Edited by snowak1
Link to comment
Share on other sites

"nie wyruszaj bez zapasu oleju" też mi tytuł artykułu eh

Link to comment
Share on other sites

ładne bajki tam piszą. Ciekawe czy ktoś z tych pismaków przejechał Nissanem choć 1000km...

Link to comment
Share on other sites

No to jednostkę 1.8 ładnie nam załatwili, aż dziw, ze nie dali na tytuł "Unikaj Nissanów z silnikiem 1.8".

Ciekawe skąd oni wzięli te 90kkm, po których zaczyna się "picie" i silnik do remontu!? A w moim przypadku to, jeszcze bardziej ciekawie się robi gdy spojrzę na swój licznik gdzie widnieje ok 150kkm (z ASO wiem że żadnych remontów silnik nie przechodził), i z dotychczasowych obserwacji wychodzi mi zużycie 0.5l na 5-6kkm.

Ale nie ma się co martwić, bo oni tam opisują Primerkę z jakimś silnikiem 1.8i, a ja nie dość że mam Tino to z silnikiem QG18DE - i wszystko jasne ;):D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Co wy sie koledzy tak denerwujecie? Bardzo dobry artykul, wysoka koncowa ocena primery. Moim skromnym zdaniem silniki 1.8 to rzeczywiscie najslabsze jednostki, lepiej 2.0 ostatecznie 1.6 jesli komus zalezy na ekonomii.

Link to comment
Share on other sites

Co wy sie koledzy tak denerwujecie? Bardzo dobry artykul, wysoka koncowa ocena primery. Moim skromnym zdaniem silniki 1.8 to rzeczywiscie najslabsze jednostki, lepiej 2.0 ostatecznie 1.6 jesli komus zalezy na ekonomii.

 

heh... i znowu się zacznie co lepsze :-)

 

Podaj nam jeszcze w jakiej masz budzie auto żeby było wiadomo jakie budy najlepsze...

 

Jak na moje to gówno nie artykuł... chyba tylko parametry techniczne się zgadzają bo je skopiowali skąś.... ceny części, typowe usterki itp z kosmosu...

Edited by snowak1
Link to comment
Share on other sites

Guest tomek8301

Co wy sie koledzy tak denerwujecie? Bardzo dobry artykul, wysoka koncowa ocena primery. Moim skromnym zdaniem silniki 1.8 to rzeczywiscie najslabsze jednostki, lepiej 2.0 ostatecznie 1.6 jesli komus zalezy na ekonomii.

... zgadzam się z Tobą, ale tak to już jest że w polskim AUTO-BILDzie samochody i silniki japońskie sa dyskryminowane.

każdy jeden silnik niemieckiego auta(opel,vw,ford,audi, itd.), bierze olej - ale o tym się nie pisze bo dla niemców jest to norma!!!! Ale kiedy coś takiego dzieje się z "japończykiem" to jest to SKANDAL ŚWIATOWY !!!!! "dziwny ten niemiecki naród"

... a co do silnika 1.8 miałem "go" Almerze Tino i nie dam na niego złego słowa powiedzieć ,oleju dolewałem od wymiany do wymiany (15 tys.km) ok.0,5l !!!!

kultura pracy i elastyczność na bardzo wysokim poziomie!!!!

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Moja Primera 1.8 ma już nalatane ponad 160 tys. km i nie bierze ani gram oleju, chyba trochę przesadzili z tym "braniem" oleju po 90 tys. km. Swoją drogą ciekawy jestem skąd Pan redaktor zaczerpną taki informacji hmm.

Link to comment
Share on other sites

No to mój diesel powinien chlać więcej oleju niż benzyna a tu proszę od wymiany do wymiany nawet grama. Pewnie chcą abyśmy się na Opelki przesiedli dla ratowania rodzimego niemieckiego interesu :-)

Link to comment
Share on other sites

Moja primera 2.0 sr20de ma przelatane 303 tys km i oleju od wymiany do wymiany pół litra bierze.:)

Link to comment
Share on other sites

Moja primera 2.0 sr20de ma przelatane 303 tys km i oleju od wymiany do wymiany pół litra bierze.:)

Bo sr320de to najlepszy silnik, 1.8wyzylowali, przekombinowali, za duzo elektroniki. Zapewne przy normalnej jezdzie nie ma problemow, ale nawet na forum mozna spotkac sie z opiniami, ze przy dynamicznej jezdzie bierze olej. Jesli bralbym p11 to tylko z hatchback 2001 z sr20de, swietna buda ze swietnym silnikiem...

 

No to mój diesel powinien chlać więcej oleju niż benzyna a tu proszę od wymiany do wymiany nawet grama. Pewnie chcą abyśmy się na Opelki przesiedli dla ratowania rodzimego niemieckiego interesu :-)

Tam pisali tylko o problemach z 1.8, zreszta patrzac po mobile.de to jedna z popularniejszych jednostek w Niemczech i nie tylko. Edited by arthi
Link to comment
Share on other sites

Co do artykułu to opiszę swoją historię.Kupiłem Primerkę z 2001r. z przebiegiem 92tys. udokumentowanym. Podczas zakupu sprawdzana w ASO (Nissan Japan Motors Kraków ul. Jasnogórska 1)-banda partaczy, skasowali mnie na 350zł i nie wykryli mi właśnie zużytych pierścieni, jakbym miał więcej czasu to nie obyłoby się bez drogi sądowej, pan serwisant po 45min badaniu auta stwierdził, że silnik w stanie idealnym!!-mam kolejną nauczkę od ASO jak najdalej z dala nie tylko z naprawą auta i częściami. Na wolnych obrotach wszystko ok, a po przekroczeniu 3tys. za autem było siwo. Auto chlało mi 1l/100km!! Po wymianie pierścieni, uszczelniaczy i zaworów wylotowych przelatałem 4 tys. i wszystko nareszcie jest tak jak być powinno. Co do silnika to poza tą wadą jest super i ma jedną wyśmienitą zaletę bardzo szybko się nagrzewa co jest super zimą, osiągi i spalanie jak na tą masę i pojemność bdb, tylko dźwięk silnika nie za ciekawy.

Edited by GreeN_OnE
Link to comment
Share on other sites

to samo mogę napisać o grzaniu diesla w zimę, w te najgorsze mrozy ciepełko po 5 minutach no i silnik też szybko optymalną temperaturę pracy osiąga :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

a czy w P11.144 tez byla wada fabryczna polosi?

 

Jeśli mowa o "ukręcaniu" półosi, to tak - SR20DE kombi - korozja pod tłumikiem drgań zrobiła swoje. Lewa ukręciłem przy przebiegu 204kkm, ostatnio ( 240kkm )prawa wymieniłem zawczasu.

Edited by kolza44
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...