Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

350z radio bose


Gość WooX
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hej wszystkim. Mam problem z radiem bose, mianowicie wszystkie płyty jakie mam w środku po prostu się tną na wybojach. Czy to radio nie ma antyschocka? Czy może jest wyłączony? z góry dzięki

pozdrawiam

Wojtek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej wszystkim. Mam problem z radiem bose, mianowicie wszystkie płyty jakie mam w środku po prostu się tną na wybojach. Czy to radio nie ma antyschocka? Czy może jest wyłączony? z góry dzięki

pozdrawiam

Wojtek

 

Wiesz co chyba nie :/ albo cos z laserem ,mam podobny problem i tak będę to wywalał ale zawiedzony jestem mimo wszystko...

 

Pzdr

Edytowane przez worm#21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze to nie Bose tylko Clarion (Bose tylko strzelil autograf na nim), a po drugie to ciezka porazka. Moje wczoraj wyladowalo na poleczce w garazu, a zalozylem pionka avx-4000dvd :)

 

To Clarionowo-Bosowe stworzenie ma taki laser, ze nawet jak auto stoi to plyty sie tna, czyszczenie nie dziala, myslalem o wymianie samego lasera, ale jednak stwierdzilem, ze zmienie cale radio. M.in. dlatego, to radia praktycznie nic nie oferuje. Podstawowe ustawienia basow i gory, balans i tyle. No i wyglada dosc archaicznie.

Edytowane przez Kregon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze to nie Bose tylko Clarion (Bose tylko strzelil autograf na nim), a po drugie to ciezka porazka. Moje wczoraj wyladowalo na poleczce w garazu, a zalozylem pionka avx-4000dvd :)

 

To Clarionowo-Bosowe stworzenie ma taki laser, ze nawet jak auto stoi to plyty sie tna, czyszczenie nie dziala, myslalem o wymianie samego lasera, ale jednak stwierdzilem, ze zmienie cale radio. M.in. dlatego, to radia praktycznie nic nie oferuje. Podstawowe ustawienia basow i gury, balans i tyle. No i wyglada dosc archaicznie.

 

ok to teraz pytanko. Jak jest podłączony głośnik basowy. W radiu nie ma wyjścia chinch więc rozumiem, że od radia idą kabelki bezpośrednio do głośnika? Czy może jest tam jakiś wzmacniacz? Gdzie znajduje się zmieniarka do płyt? Czy trzeba przerabiać kostki wychodzące na głośniki żeby podpiąć je pod nowe radio (np jakieś alpine 2din)?

pozdrówka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z radia wychodza kable na cztery glosniki: przod i tyl. Wszystko maszeruje do wzmacniacza. Sub dostaje wszystkie cztery sygnaly (zapewne we wzmaku jest odciecie tonow wysokich i wtedy idzie to na sub'a). A potem cztery sygnaly ida do glosnikow. Gwizdki nie wiem czy dostaja bezposrednio ze wzmacniacza po filtrze gornoprzepustowym, czy idzie przez przedni glosnik...

 

W radiu sa 3 kostki. Na jednej jest zasilanie, masa, stacyjka, swiatla i przednie glosniki. Z drugiej ida kable od sterowania z kierownicy i prawdopodobnie kable od immobillisera. A w trzeciej ida tylne glosniki i jakis szary kabel... Moze cos pochrzanilem, bo instalacje rozpracowywal moj kumpel (wielkie dzieki dla Woocash'a) a ja uczestniczylem jedynie wzrokowo w tym procederze. Generalnie kable w kostkach sa IMO zupelnie nielogicznie rozmieszczone.

Najlatwiej kupic kostke przejsciowke z 350Z na ISO (kazde radio aftermarketowe na 99% bedzie mialo kostke ISO) i wtedy klik, klik, klik i masz radio podlaczone. W innym przypadku bez miernika i lutownicy sie nie obejdzie.

Kieszen montazowa praktycznie niepotrzebna. Trzeba przykrecic do radia (o ile beda pasowaly) takie dwa pierdalniki odkrecoone od seryjnego radia i pasuje jak ulal.

 

Czysto wizualna sprawa, ale IMO konieczna, bo bez niej jakiekolwiek aftermarketowe radio bedzie wygladalo tragicznie - ramka. Koszt 190,- (gdzie do zwyklego auta kosztuje ok 30,-), lub zrobic wlasnym sumptem z mdfu i potraktowac jakims czarnym sprayem.

 

Jesli Ci zalezy na zachowaniu sterowania z kiery, to musisz kupic radio z taka opcja, a potem kupic przejsciowke. Jesli nie ma (do pioneera nie ma) to jest czlowiek, ktory to zrobi. Pomierzylem sygnaly na kablach, sfotografowalem kostki i kierownice i wyslalem dane do niego... czekam na przejsciowke.

 

Teraz tak... Jesli powiedzialo sie 'a' to trzeba powiedziec i 'b'. Bawilem sie juz wczesniej w jakies tam car-audio i dla mnie BOSE od poczatku bylo porazka. Niby ą ę i d*pa przez rz, niby 5 glosnikow, a o systemie mozna co najwyzej powiedziec, ze gra. Zadnego sterowana sub'em, zadnego equalizera, zadnych filtrow etc. I z racji tego, ze 'wzmacniacz' jest jaki jest to nawet po zmianie radia mamy spore ograniczenia w sterowaniu dzwiekiem. Dlatego jestem na etapie szukania wzmacniacza. A ze jak sie powiedzialo a i b to juz lecimy caly alfabet, wiec prawdopodobnie do wymiany pojda glosniki (na pewno przod, nie wiem czy tylnych nie wywalic) sub i okablowanie, a drzwi do wygluszenia... Sub moze w seryjne miejsce, a moze gdzie indziej, a moze dwa... No sporo do przemyslenia :)

 

 

A zmieniarka... No a gdzie ladujesz plyty? Zmienierka jest w radiu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żesz.. no to kupa zabawy mnie czeka.. Gdzie można taką przejściówkę 350z -> Iso kupić? Nie chce mi się za bardzo pieprzyć z ciągnięciem nowych kabli, wymianą wzmaka. Niby mam głośniki powerbass wzmaka i suba luzem ale jakoś nie chce mi się za to zabierać na razie. Wymienił bym tylko radio.. Czyli jeżeli kupił bym przejściówkę 350z -> iso to stracę sterowanie kierownicą? Można by się dołączyć do zamówienia tej kostki ;)?

Edytowane przez WooX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak wyglada przejsciowka z 350Z na ISO w realu. Na zdjeciach widzialem, ze poza tym, ze jest kostka ISO to luzne kabelki jakies wychodza. Byc moze to te od sterowania z kierownicy. Tak czy siak bedziesz musial prawdopodobnie troche porzezbic. Jeszcze nie wiem jak wyglada przejsciowka do sterowania z kierownicy.

 

Kostka w ktorej ida kable od sterowania z kierownicy wyglada tak:

sdc10468q.th.jpg

 

Jesli wszystko pojdzie dobrze, to guziki od telefonu bede mial zaanektowane pod sterowanie radiem z kierownicy (source i mute)

 

Kable:

sdc10471h.th.jpg

zolto-zielony - wspolny (masa)

pomaranczowy z bialym znaczkiem - vol-(660 Ω); seek-(180 Ω); guzik-source

(praktycznie 0)

czerwono-zielony - vol+ (660 Ω) seek (180 Ω) guzik-mute (praktycznie 0)

 

 

Przejsciowke sterowania z kierownicy zamowilem w tej firmie www.piloty.pl Nie wiem jak bedzie wygladala kostka, ale powiedzialem, ze jesli bedzie trzeba ciac i lutowac to nie problem. Musialbys sie z nim dogadac, zeby zrobil Ci tak bez lutowania. Acz wytargac te trzy kable to chyba nie problem.

 

A kostke do radia z 350Z na ISO powinienes znalezc na allegro. Lub w jakims sklepie elektronicznym. W sklepie pewnie bylaby na zamowienie. Tylko pamietaj, ze musi byc do 350Z z systemem BOSE (nie BOSE ma inaczej).

 

Dodam, ze ja mam wersje europejska. Nie wiem czy w USA jest to samo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak wyglada przejsciowka z 350Z na ISO w realu. Na zdjeciach widzialem, ze poza tym, ze jest kostka ISO to luzne kabelki jakies wychodza. Byc moze to te od sterowania z kierownicy. Tak czy siak bedziesz musial prawdopodobnie troche porzezbic. Jeszcze nie wiem jak wyglada przejsciowka do sterowania z kierownicy.

 

Kostka w ktorej ida kable od sterowania z kierownicy wyglada tak:

sdc10468q.th.jpg

 

Jesli wszystko pojdzie dobrze, to guziki od telefonu bede mial zaanektowane pod sterowanie radiem z kierownicy (source i mute)

 

Kable:

sdc10471h.th.jpg

zolto-zielony - wspolny (masa)

pomaranczowy z bialym znaczkiem - vol-(660 Ω); seek-(180 Ω); guzik-source

(praktycznie 0)

czerwono-zielony - vol+ (660 Ω) seek (180 Ω) guzik-mute (praktycznie 0)

 

 

Przejsciowke sterowania z kierownicy zamowilem w tej firmie www.piloty.pl Nie wiem jak bedzie wygladala kostka, ale powiedzialem, ze jesli bedzie trzeba ciac i lutowac to nie problem. Musialbys sie z nim dogadac, zeby zrobil Ci tak bez lutowania. Acz wytargac te trzy kable to chyba nie problem.

 

A kostke do radia z 350Z na ISO powinienes znalezc na allegro. Lub w jakims sklepie elektronicznym. W sklepie pewnie bylaby na zamowienie. Tylko pamietaj, ze musi byc do 350Z z systemem BOSE (nie BOSE ma inaczej).

 

Dodam, ze ja mam wersje europejska. Nie wiem czy w USA jest to samo...

 

też mam europę. To się będę musiał pobawić.. Dzięki w każdym razie :).

znalazłem jakiś schemacik, tak dla potomności

 

BOSE WIRING COLORS AND SPEAKER SIZES

 

Factory speaker harness wiring colors

 

Front Right + Gray/Silver

Front Right - Yellow/Silver

 

Front Left + Green/Silver

Front Left - Red/Silver

 

Rear Door Right + Brown/Silver

Rear Door Right - Black/Silver

 

Rear Door Left + Green/Yellow

Rear Door Left - Black/Yellow

 

Rear Deck Right + Blue/Red

Rear Deck Right - Blue/White

 

Rear Deck Left + Blue/Yellow

Rear Deck Left - White/Green

 

 

 

Head unit output colors

 

The (+) are all on the same side of the connector.

 

Head Output Front Right + Orange/Blue

Head Output Front Right - White/Blue

 

Head Output Front Left + White

Head Output Front Left - Orange

 

Head Output Rear Right + Blue

Head Output Rear Right - Pink

 

Head Output Rear Left + Teal

Head Output Rear Left - Purple

 

 

Remote Wire Light Blue/ Silver

 

 

 

BOSE SPEAKER SIZES

 

COUPE

 

The tweeters are exactly 5/8" deep and about 1-5/8" in diameter (at the largest point).

 

You don't have to take the whole door off to get to them to look (you would to disconnect the wires). Just pop off the clips that hold the black plastic panel down.

 

I also know that Infinity Kappa Perfect 6.1 tweeters fit, as do the tweeters from the MB Quart PCE 216 set.

 

With the lower door speakers, the stock measurements are: 6-3/8" in dia. with 2.5" of depth.

 

I think just about any 6.5" speaker will fit, but holes will have to be drilled (Roll up the window first) for any.

 

The rear side speakers are EXACTLY the same as the lower door speakers. Same part number and everything. Strangely there is no tweeter (or even a cone) on any speaker in the back. See my other thread about possible mounting depths. I made a spacer but there were other great ideas on how to mount better speakers back there.

 

The 6" X 9" speakers in the rear deck are: 6.5" X 9-3/16" and 3-3/8" deep. Again, I think any 6X9 will fit here.

 

These are all standard six openings and any install shop can easily do this. If you are doing it yourself, I recommend buying a new 3/16" or 1/8" titanium (for metal drilling, I used Bosch brand from Home Depot, a couple bucks) drill bit. Just drills alot easier through metal in the doors.

 

As for the screw hole dimensions... just drill. Infiniti uses a weird 3 hole set up for their 6.5" mid ranges that you won't ever match up exactly.

 

The tweeter will be held down by the stock metal bracket. If your new tweeters are a little loose in the bracket, wrap them in weather stripping or something similar.

 

The 6" X 9" speakers are standard mounts in the four "corners" of the speaker.

 

SEDAN

 

The fronts can fit the same 6 1/2 inch separates as the coupe. I thought the rear door speakers were 6 1/2 also, but they are smaller - perhaps 5 1/4 to 6 - which doesn't really matter because you'll have to make spacers anyway. My sedan has a pair of 6 1/2 coaxials in the door.

 

The sedans bith the Bose have an 8 inch sub. IMO, don't bother replacing it. Just get a bigger sub in the trunk.

Edytowane przez WooX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Kregon - i jak progress, mission accomplished?

 

Mi padł CD w BOSE, a zresztą tak jak powiedziałeś, nie da się tego słuchać, więc teraz stoję przed dylematem:

1) wymieniam tylko radio na jakiegoś Alpine'a i zamawiam części z UK (ramka, przejściówka do ISO, przejściówka do ster. kierownicy + jakiś magik żeby zrobił przejściówkę do głosu z nawigacji). Ciekawy jestem jak Ci gra taki układ...

2) wymieniam radio + głośniki. J/w, tylko głośniki z tego co wiem 2-ohmowe więc kappa infinity (800PLN).

3) wymieniam wszystko jak leci z ampli; czytałem sprzeczne opinie co do tego czy kable mogą zostać... trochę się obawiam zaufać nasyzym geniuszom od car-audio z demolką (na razie na 10 firm do których wysłałem zapytanie odpowiedziały 3 i koszty - kosmos, np 600-1000 za same kable).

 

Jest jeszcze opcja żeby kupić zamiennik Bose z MP3, słyszałem że gra trochę lepiej, ale za to nie wiem czy zadziała z innym samochodem (podobno są 'parowane' i trzeba najpierw załatwić 'divorce').. Ale to najmniej sexy opcja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chwilowo temat umarl.

Moze sterowanie dzwiekiem nie jest takie jakie bym chcial, ale jest znacznie bardziej rozbudowane niz w Bose. O scenie nie ma specjalnie co mowic, ale tez jestem wiekszym fanem lupania, niz melomanem, wiec jakos bardzo mi to nie przeszkadza. O dziwo sub zachowuje sie na tyle ladnie, ze praktycznie jestem na rozdrozu - wymieniac czy nie. Do tego brak czasu, inne wydatki etc. i poki co jakos mi zeszlo z wymiana car-audio.

 

Proponuje Ci zmienic samo radio, pobawic sie w sterowanie i zobaczyc wtedy czy ruszac reszte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chwilowo temat umarl.

Moze sterowanie dzwiekiem nie jest takie jakie bym chcial, ale jest znacznie bardziej rozbudowane niz w Bose. O scenie nie ma specjalnie co mowic, ale tez jestem wiekszym fanem lupania, niz melomanem, wiec jakos bardzo mi to nie przeszkadza. O dziwo sub zachowuje sie na tyle ladnie, ze praktycznie jestem na rozdrozu - wymieniac czy nie. Do tego brak czasu, inne wydatki etc. i poki co jakos mi zeszlo z wymiana car-audio.

 

Proponuje Ci zmienic samo radio, pobawic sie w sterowanie i zobaczyc wtedy czy ruszac reszte.

 

OK, dojrzewa we mnie:

Alpine cda-9886

Infinity Kappa 65.9cs

http://www.sextonsdirect.co.uk/proddetail.asp?prod=FP%2D22%2D09

http://www.sextonsdirect.co.uk/proddetail.asp?prod=29%2D674

http://www.sextonsdirect.co.uk/proddetail.asp?prod=29%2D001

do tego home made przejściówka z nawigacji do tele-mute'a (poszukam jakiegoś znajomego elektronika)

 

Kable, sub i wzmacniacz na razie zostają. Gdyby okazało się że nie gra to najlepiej - part II i wywalamy wszystko.

 

Zerknij czy nie popełniłem gdzieś błędu przy wyborach? Przejściówki i ramki w sumie 300zł, więc chyba taniej się nie da?

Czy z głośników 6 1/2 cala bardziej pasują z Twojego doświadczenia 160mm czy 165mm?

 

Pozdro!

Edytowane przez imp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm... 1 DIN? No OK. Jak tak chcesz. Ja jednak chcialem wykorzystac to, ze jest miejsce na 2DIN.

 

Co do przejsciowek, ze zdjec wyglada, ze wszystko OK. Ale to wychodzi jakies 38£, a koles z www.piloty.pl zrobil mi przejsciowke sterowania z kiedownicy za 120zl, a przerobke na ISO zrobilem we wlasnym zakresie - mam teraz podwojna kostke: nissanowska bose i ISO (nawet przez chwile mialem 2 radia podlaczone - z przodu gralo bose, a na tylnych pioneer :P ).

 

Co do glosnikow 6,5" daje w przeliczeniu 165,1mm. Doswiadczen wiekszych nie mam w tym zakresie, ale przeczucie mi mowi, ze beda pasowaly i 160 i 165mm - ale gwarancji nie daje ;)

 

I ta cholerna ramka... Mi jest faktycznie potrzebna sama ramka, bez calego dodatkowego ustrojstwa... I jakos nie podoba mi sie wydawac 100 na cos z czego potrzebne mi 20%. Ale jak Ty chcesz 1DIN to ramka jest OK.

 

Aha... Skoro zmieniasz glosniki w drzwiach to proponuje, zebys przemyslal temat wygluszenia drzwi. Na amerykanskich forach zachwycaja sie ogromem roznicy przy samym wygluszeniu drzwi.

Edytowane przez Kregon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiana planów - jednak Pioneer AVH3200BT - czyli 2 DIN i ta sama ramka (jest uniwersalna: na 1 i na 2 DIN). Do tego Kappa 65.9cs i zobaczymy jaka różnica.

 

Wygłuszenie zostawię na przyszły rok - wtedy może rzucę się też na zmianę wzmaka i kabli.

 

Fakt że same przejściówki to 50 funciaków - masz może schemat tego co wyczarowałeś z ISO do Bose?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam niestety... Przejsciowka powstala pewnego upalnego popoludnia z miernikiem, dwoma radiami i lutownica w reku. Totalnie na zywiol z kumplem poszlismy. Ale to kazdy elektryk samochodowy Ci zrobi w godzine maks. Za kostki ISO zaplacilem 7zl :) +przejsciowka sterowania z kierownicy, ktorej jeszcze nie zalozylem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiana planów - jednak Pioneer AVH3200BT - czyli 2 DIN i ta sama ramka (jest uniwersalna: na 1 i na 2 DIN). Do tego Kappa 65.9cs i zobaczymy jaka różnica.

 

Wygłuszenie zostawię na przyszły rok - wtedy może rzucę się też na zmianę wzmaka i kabli.

 

Fakt że same przejściówki to 50 funciaków - masz może schemat tego co wyczarowałeś z ISO do Bose?

 

Dostales juz moze ta ramke? Jak wrazenia?

 

... przejsciowka sterowania z kierownicy, ktorej jeszcze nie zalozylem...

 

A ona działa w ogole? :) Wspominales tez cos ze ten gosc Ci zaadaptowal przyciski od telefonu do sterowania jakas funkcja w radio?

 

Tak was podpytuje koledzy bo prawdopodobnie pojde w wasze slady, CD siadlo ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...

Zainstalowane!

Pioneer 3200DVD siedzi w konsoli i wygląda ... bardzo sympatycznie. Funkcja dopasowanie koloru podświetlenia pozwoliła na przeszczep bez wizualnego odrzutu ;)

Z tyłu amplik Focala, w drzwiach Proa Simplexy, sub DLS.

 

W skrócie:

+

gra dużo lepiej ... ale wszystko oczywiście zależy od materiału. Cudowna muza z większości MP3-k to tylko w Erze

wygoda od której można się uzależnić - wrzucasz kartę SD i rzeczy takie jak zmieniarka CD wydają ci się wynalazkiem tak odległym jak kołowrotek do czerpania wody ze studni w porównaniu do kranu

da radę zastąpić suba DLS'ową 10-ką i gra całkiem sympatycznie

DVD

 

-

radio ucierpiało - nawet po podłączeniu wzmacniacza, wyjeżdżając poza miasto, muzę lepiej zabrać ze sobą

mimo zainstalowania 'łagodnych' tweeterów (Proa Simplexy), bez ustawienia wysokich tonów na -4, czujesz się jakby ktoś jeździł nożem po szkle

DTS nie jest dekodowany przez stację, więc część DVD nie pójdzie

DIVx - trzeba dobrze dobrać kompresję - inaczej slideshow

nie działa sterowanie z kierownicy - mimo przejściówki.. nie przeszkadza mi to za bardzo, więc na razie nie będę się bawił w elektronika

wyciszenie drzwi jest takim 'minimum' - tak naprawdę, żeby podczas jazdy muza nie toczyła bitwy na decybele z oponami, trzeba by wykleić matą całą podłogę i tył

 

Ogólnie - polecam - choć głównie ze względu na wygodę.. i jakość dźwięku przy małych prędkościach. Potem pozostaje rozkoszowanie się V6 ;)

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Eee chłopaki, bo się rozczytywałem w anglojęzycznych stronach na ten temat ostatnio, i dość często pojawia się komentarz, że cały ten system "Bose" jest na 1 Ohm - czy podpięcie innego radia (standardem jest teraz 4 Ohm?) nie spali czegoś prędzej czy później? Z tego co widzę to imp wymienił prawie wszystko, to nie ma problemu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

mi sie wydaje, ze wole po prostu zamiast zmiany kupi kasete mp3 albo cos z transmitterem fm - nie jestem audiofilem

czyli cos takiego:

http://www.chinavasion.com/product_info.php/pName/cassette-mp3-player-stand-alone-or-car-cassette-player/

 

http://allegro.pl/odtwarzacz-mp3-kaseta-adapter-sd-i1732169182.html

Edytowane przez martinezx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Pomocy :(

 

Wpakowałem się trochę za szybko w wymiane radia i chyba zrobilem pochopne zakupy.

W Bose coś się zepsuło i szybko zakupiłem radio alpine

http://www.alpine.com.pl/p/Products/cd-head-units19/cde-w235bt

które po prostu spodobało mi się wizualnie

do tego zakupiłem za chorą sumę przejściówkę dedykowaną do nissanowskiego bose

http://www.crutchfield.com/p_120707551/Receiver-Wire-Harness.html?tp=736#details-tab

Dopiero mając to wszystko przed sobą

zorientowałem się, że radio alpine nie ma 4 wejść na wtyczki jak w przejściówce

a zaledwie 2.

Doszedłem do tego, że chodzi o wyjścia "pre-amp" czyli na wzmacniacz zewnętrzny.

Czy z tego da się coś zrobić w ogóle ?

Czy musi być radio na 4 takie wyjścia ? Czy da się to mimo wszystko podłączyć.

Nie wiem czy uda mi się zwrócić tego alpine do sklepu :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam,

 

Wie ktoś gdzie można w rozsądnej cenie kupić tę kostkę pozwalającą na podłączenie radia na 2DIN do 350z 2005 z systemem Bose?

 

Ktoś z forumowiczy może mógłby coś takiego wykonać?

 

Z góry dzięki!

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Uzbrajam moje biedne 350 US i zakupiłem komplet głośników + subwoofer + tweetery + wzmacniacz i jednostka sterująca wszystko "renomowanej" firmy BOSE z modelu EU. No już doczytałem się ,że z radiem będzie trzeba polutować a jak z resztą wiązki ? 


 

 
Ktoś, kiedyś podchodził do takiej operacji?
 
Już jest przeprowadzona wiązka do wzmaka i subwoofera?
 
POZDRAWIAM
Mateusz.
Edytowane przez Mateus350Z
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...