Gość sławek2 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Witam. Posiadam Terrano 2,7 tdi rok 1996. Jeżdżę nim 3 lata jestem bardzo z niego zadowolony zrobiłem nim 50 tyś .teraz ma przebieg 250 tyś. Nie jeżdżony w terenie. Od początku jak go mam to co jakiś czas bardzo nagrzewa mi się reduktor tak że nie można dotknąć lewarka od reduktora nagrzewa się przez to lewarek od biegów i cały tunel. Nie zależy to od odległości trasy, temperatury otoczenia, pory roku. Wymieniłem olej w reduktorze i skrzyni, sprzęgło łożysko i docisk oraz mosiężną tulejkę. Nie wiem co to może być, może łożysko albo gorące powietrze z pod silnika nagrzewa tak ?. Jest to bardzo denerwujące zwłaszcza teraz w upały. Proszę o radę może miał ktoś taki przypadek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość terranosaur Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 slawek troszkę odbiegnę od tematu ale po co Ci terrano skoro piszesz ze niejeżdżony w terenie ;DDDDDDD zmień sobie na osobówkę i nic Ci sie nie bedzie grzalo ;D ps co do pytania to może dlatego sie grzeje ze wogole nie zapinałeś 4x4 i cos sie tam zje.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sławek2 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Oj oj. te auta nie nadają się zbytnio do terenu za delikatne zawieszenie zakichane drążki, to nie patrol na mostach. Używam napędów i reduktora ciągam przyczepę tym autkiem do tego jest mi potrzebne. Może ktoś napisze co może być przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sura Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 No nie wiem, nie wiem... mój całkiem nieźle daje radę w terenie i "zakichane drążki" wytrzymują Co do tego grzania to ja bym zaczął od wejścia pod samochód i zobaczył dokładnie co i jak? Może to wcale nie "reduktor" tylko np. ciepło z rury wydechowej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popowe Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Odbiegnę od tematu ale jak ktoś mówi( pisze) ,że terrano nie nadaję się do terenu to krew mnie zalewa. Mój tyrrek przejechał już 320 000 tys.Km w tym jakieś 300tys. ciągnąc przyczepy ( bo do tego był kupiony) i jakieś 20tys. w terenie po tym jak rzucił przyczepy. I nic się nie grzeje, to co się zepsuło to na własne życzenie ( Spalone sprzęgło i spalone hamulce)I w terenie nawet po takim przebiegu jest ok. miałem nive potem vitare, teraz terrano i dam głowę, że tam gdzie ja wiade moim tyrkiem żaden patrol nie wiedzie. Dlaczego? Bo Auto trzeba dobierać nie przez forum i rankingi, tylko patrząc po czym się będzie jeździć. Ja jeździć po Roztoczańskich wąwozach czasem się klinuje bo jest za wąsko i co zrobi Patrol? Pojedzie na około. dlatego potrzebuję silne wąskie auto a tyran na fedimach sirocco jest niemal idealny. TAK WIĘC WSZYSTKO ZALEŻY OD TERENU To tyle mam do napisania Uf przepraszam uniosłem się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość terranosaur Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 koledzy, bez emocji !!!! dlaczego sie grzeje ten przeklęty reduktor, oto jest pytanie !!!!!? slawek, maksymalnie więcej szczegółów podaj takiego stanu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popowe Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Ok Bez emocji Może ma za mało oleju albo jak tak strasznie się grzeje całkiem go nie ma Może gdzieś jest maleńki wyciek który z biegiem lat się wysączył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bigi Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 (edytowane) . Nie jeżdżony w terenie. wszystkie nasze auta sa niejezdzone w terenie tak zapewniali sprzedawcy pierwsza rzecz jak koledzy pisza - olej w reduktorze, pytanko - ta przyczepe to ciagasz po asfalcie na napedach ? co do zawieszenia to sie zgodze - prasowany ryz i tyle. Delikatne jak diabli. Edytowane 20 Czerwca 2010 przez bigi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sławek2 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Witam Dzieki za odpowiedzi. Jeżeli chodzi o ciągnięcie przyczepy to po asfalcie oczywiście bez napedów choć czasem załanczam napędy ale jak jest miękko albo ślsko na trawce. Na zdjęciu to ta przyczepa. Po przejechaniu dłuzszej trasy jakieś 300 km wlazłem pod niego i stwierziłem że nagrzewanie reduktora pochodzi od skrzyni biegów, prawdopodobnie wyjme ją i dobrze przegladne może łożyska obracają sie w korpusie ale przycierają się choć nie ma szumu i hałasu a biegi wchodż bardzo dobrze. Dziwne to. Pozdrawiam i dzięki za wypowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Tak z ciekawości zapytam... ile taka przyczepka z obciążeniem waży? A grzanie lewarków to można zauważyć nawet podczas normalnej jazdy. Po prostu lewarki są bezpośrednio połączone ze skrzynią, a nie jak w plaskaczach, systemem cięgien. Grzeje się skrzynia, jest połączona z reduktorem, a lewarki się grzeją od nich. Proste jak budowa cepa. Jak nic nie wyje ani nie rzęzi to nie ma się raczej czym przejmować. Proponuję po dłuższej trasie dotknąć skrzyni - każda będzie gorąca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Proste jak budowa cepa. Jak nic nie wyje ani nie rzęzi to nie ma się raczej czym przejmować. Proponuję po dłuższej trasie dotknąć skrzyni - każda będzie gorąca. Olej się kończy Całkiem blisko jest wydech tego lewarka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ro25 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Witam. Czy ktoś z Kolegów zna rozmiar simmeringa do skrzyni redukcyjnej od strony wału napędowego? /Nissan Terrano II 2,7TD, rok prod. 1993/ Pozdrawiam. Znalazłem. Jest to simmering o oznaczeniu: 42 66 10. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.