Guest kadlub Posted June 30, 2010 Share Posted June 30, 2010 Mam problem ponieważ mój sunny (n14 1,4 benzyna w gazie 95r) dusi się na benzynie. Objawia to sie tym że po dodaniu gazu zachowuje sie tak jak by nie miał paliwa moge mu wsisnąc pedał gazu do końca a on bedzie miał takie same obroty dopiero po pewnym czasie wskączą odpowiednie. podczas jazy szarpie potrafi mieć pedał w podłodze a on zwalnia i zaczyna szarpać potrafi tez czasem strzelić z obudowy filtru powietrza. wymieniałem mu świece przewody i kopółke aparatu zapłonowego oraz filtr benzyny i powietrza. i nie wiem czy to wina pompki czy moze wtrysków. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest szczureczek Posted June 30, 2010 Share Posted June 30, 2010 Szukaj gdzieś pękniętej rurki podciśnienia. To samo miałem w innym aucie i już nawet chciałem wyjmować bak. Na lpg miałem wszystko ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted June 30, 2010 Share Posted June 30, 2010 a jaki masz gaz ,,, odepnij aku na 24 -48h RESET Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guli Posted June 30, 2010 Share Posted June 30, 2010 Też tak miałem w swoim sunny i po tygodniu poszła pompa paliwa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kadlub Posted July 7, 2010 Share Posted July 7, 2010 ja już tak mam z pare miesięcy. to nic nie da bo juz tak miał robione ale to wtedy by były ślady ze gdzieś przecieka. chyba ze ta rurka jest w baku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cardi Posted July 7, 2010 Share Posted July 7, 2010 ZObacz czy jakaś rurka od podciśnienia nie zsuneła się, może przy jakiejś naprawie ktoś Ci ja obruszył. ja tak kiedyś miałem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kadlub Posted July 8, 2010 Share Posted July 8, 2010 a gdzie taka rurka moze być bo przy pompce wszystkie były ok bo ja wyjmowałem i sprawdzałem. więc nie wiem ona moze być gdzieś przy silniku ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cardi Posted July 12, 2010 Share Posted July 12, 2010 jak dobrze pamiętam to była gdzieś po lewej stronie, jak otworzysz maskę. Troch dawno to było i tak szczegółowo nie pamiętam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kadlub Posted July 13, 2010 Share Posted July 13, 2010 a to jak by była nie szczelna to by chyba jakieś polamy benzyny były a ja zadnych nie mam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pajek Posted July 21, 2010 Share Posted July 21, 2010 Jeśli dzieje się tak na bęzynie na na LPG ok to przepływomierz. Miałem tak jak wyczyściłem przepływke gwoździem ze szmatką i urwałem żarnik (150zl ała). Na gazie ok, na PB nie wchodził na wysokie dusząc się. Kiedyś słyszałem ze można wprowadzić sunnego w tryb awaryjny,odpiąć kabel od przepływki, sciagąć klemę, wypić spokojnie piwko, założyć i odpalić czekając aż wentylator na chłodnicy włączy się i wyłączy po czym zgasić. Teoretycznie powinien przejść w tryb awaryjny i chodzić na całym zakresie obrotów. Wszystkie odbiorniki prądu powinny być wyłączone. Informacje taką uzyskałem w znanym wrocławkim sklepie z częściami do nyski od Faceta który wydawał się fachurą. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.