Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Tarcze hamulcowe do Note


Gość jan_us
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Myślałem o ATE ,bądź TRW,ale obawiałem się popiskiwania...właśnie to czynią w tej chwili moje :D chyba dają też znać że mają dosyć współpracy ze mną :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem o ATE ,bądź TRW,ale obawiałem się popiskiwania...właśnie to czynią w tej chwili moje :D chyba dają też znać że mają dosyć współpracy ze mną :D

Nie wiem jak w notku ale w tiidzie jest akustyczny czujnik zużycia,i jak się kończą to właśnie piszczą.Ale w micrze już go nie ma,a to ten sam system co w notku.Ja mam inny problem,wszysty sprzedawcy uparcie do tiidy chcą sprzedać te same klocki/tarcze ,jakie są w micrze/notku,a one są zdecydowanie mniejsze (i klocki i tarcze)niby w tiidach są 2 systemy hamulcowe,ale jakoś jeszcze nie spotkałem tych z note.Do mojego już tak latwo nie można kupic.Np.na aledrogo na wszystkie sprzedawane na przód pasują tylko jedne.W micrze przód to system LUCAS/TRW i klocki/tarcze ATE spisują się doskonale.Wcześniej miałem TRW+orginalne tarcze i też była gitara.

Edytowane przez manix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem o ATE ,bądź TRW,ale obawiałem się popiskiwania...właśnie to czynią w tej chwili moje :D chyba dają też znać że mają dosyć współpracy ze mną :D

Jacko29 popryskaj pastą miedzianą i po problemie

post-43522-0-06909500-1319966917_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem, czy to dobry pomysł pokrywać czymkolwiek tarcze

 

Dokładnie! Pastę miedzianą można nałożyć tylko pomiędzy zacisk a klocek. W penym stopniu niweluje to piski i "skrzypienie".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Po kapieli w kałuży? Bo chyba nie w czymś innym ?

Jasne myłem samochód i felgi.Ta pasta zastyga i jest do klocków i zacisków

Edytowane przez greg70
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem o ATE ,bądź TRW,ale obawiałem się popiskiwania...właśnie to czynią w tej chwili moje :D chyba dają też znać że mają dosyć współpracy ze mną :D

Popiskiwanie, to może być objaw zużycia - moje pierwsze klocki miały tzw. kamerton, czyli akustyczny czujnik zużycia - pewnie i Twoje mają, tan sam rok modelowy i silnik. TRW powinny spełnić Twoje oczekiwania, ATE raczej będą droższe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nooo to facet pojechałeś! :blink:

Skąd wiesz jakie mam oczekiwania...cenowe!? ;)

Właśnie bardziej się skłaniałem ku ATE hehe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyżbyś też wcześniej zmienił zdanie??? :D

I jednak postawił na ATE? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zapłacisz mi tyle za używane TRW co za nowe ATE, to czemu nie :D, skoro masz przygotowaną kwotę :D :D :D. Jak pisałem, żadnych problemów z nimi nie miałem, więc chyba warto :D :D :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja znalazłem takie:

http://moto.allegro....1911158622.html

 

A tu opis producenta.

 

http://www.google.pl...aLRJdkQ&cad=rja

Edytowane przez JACKO29
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja znalazłem takie:

http://moto.allegro....1911158622.html

 

A tu opis producenta.

 

http://www.google.pl...aLRJdkQ&cad=rja

 

 

Też bym nie eksperymentował. Proszę link:

http://www.cairoparts.pl/katalog/54/2963/GDB3332

Różnica w cenie 20zł, a po zalogowaniu jeszcze 5% rabatu. Ale, żeby nie było, że na siłę polecam - zrobisz jak chcesz. Chcę tylko pomóc, bo cena wydaje mi się ciekawa, choć i tak, ceny części od października chyba trochę poszły w górę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do odważnych świat należy,zwłaszcza że firma z tego co czytałem pracuje na konto TRW.

Wpiątek przyspieszona wymian klocków,prawa strona dzisiaj zaczęła głośno pracować i czuć pod nogą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Mniej więcej 2 miesiące temu zmieniłem komplet tarcze + klocki w moim Note. Zastosowałem zestaw:

- tarcze Brembo nr katalogowy 09.9078.10

- klocki Ferodo Premier nr katalogowy FDB 1617

Całość kosztowała 326 zł plus 100 zł za wymianę. Nic nie piszczy, pylenie z klocków nie gorsze niż na oryginałach. Ponoć w takiej konfiguracji tarcze powinny wytrzymać 2 komplety klocków. Jeżeli zastanawiacie się nad wymianą, polecam taki zestaw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a-68-Witam -ja w swoim Notku wymieniłem na stacji Boscha tarcze i klocki założono mi, tarcze i klocki f-my Bosch.Cena wymiany 620zł.Przejechałem na nich już 800km i żadnego pyłku nie widzę na felgach alu.A jeżdżąc na fabrycznych tarczach to felgi były czarne.Wymieniłem po przebiegu 41 tyś. km.po zmierzeniu grubości tarcz przed wymianą miałem jeszcze 0.2mm zapasu ,tak szybko się fabryczne tarcze ścierają.Przed wymianą zrobiono mi w cenie wymiany sprawdzenie bicia tarcz ,chodziło czy łożyska są dobre,były dobre.Z tego wniosek że lepiej samemu nie wymieniać tylko dać to stacji niech zrobią ,przy okazji łożyska sprawdzą.Ja przed wymianą jak hamowałem, to czułem drgania na kierownicy,myślałem że łożysko któreś poszło.Po zdjęciu koła zmierzyłem grubość tarczy,na tarczy pisze jaki jest graniczny dopuszczalny wymiar ,przy którym należy wymienić wszystko,poza tym klocki hamulcowe nie równo zdzierały tarczę i dlatego były te wibracje kierownicy przy hamowaniu,teraz po wymianie wszystko jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

No i Srider miał rację...

Przejechałem po wymianie ok 18 tys i wczoraj po trasie ok 400km odczułem efekt jakby skrzywionej tarczy.

Z doświadczenia wiem że to wina tarcz,objaw taki jakby przy hamowaniu ktoś mnie regularnie popychał z mniejszą częstotliwością jak działa ABS

jeszcze muszę sprawdzić tarcze czujnikiem magnetycznym i chyba w październiku będzie nowy komplet...BREMBO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piszczenie oznacza najczęściej,że klocki są twarde, prześlizgują się po tarczach i wpadają w rezonans - to on daje w efekcie pisk. Lepiej, gdy klocki są miękkie i szybciej się ścierają, skutkuje to wprawdzie wiecznie zasyfionymi pyłem felgami i koniecznością częstszej wymiany, ale taki zestaw hamuje o wiele wydajniej. Można rozebrać zaciski i oczyścić je oraz klocki i tarcze. Jeśli to nie pomoże, zostaje wymiana

Edytowane przez Dar1962
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszczenie może też oznaczać, że klocki są zdeformowane - "wygięte". Nie przylegają równomiernie do tarczy i powodują piszczenie. W Renówkach podobno coś tam się luzuje i klocki nie naturalnie się układają. Jeżeli w Note mamy francuskie hamulce, może być to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszczą też często ,gdy wymienia się same klocki.(Piszczenie klocków (w przypadku wymiany z tarczami)to podstawa do reklamacji! Tak przynajmniej mówiono na tvn turbo.Ale od reklamacji,to my mamy tu Rangera :devil:

Edytowane przez manix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...