Guest sergio99 Posted July 7, 2010 Share Posted July 7, 2010 witam przeszukałem forum lecz bez rezultatu. Moje pytanie jest takie czy maglownica przy skręcaniu kołami w prawo bądz w lewo powinna się delikatnie przesuwać (jakieś 4mm w prawo lub lewo)na dwóch obejmach które ja trzymają? Czy to jest normalne. Borykam się ostatnio z problemem tzw myszkowania auta jestem prawie że po wymianie kompletnego zawieszenia i dalej bez rezultatu: wymieniłem: dolne kompletne wachacze wraz z górnymi, amortyzatory komplet 4, stabilizatory wszystko dotyczy przodu. juz mnie to auto zaczyna denerwować. moze ktoś ma jakieś sugestie. pzdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted July 8, 2010 Share Posted July 8, 2010 zbierzność dobrze ustawiona opony jakie a nie tył Ci ucieka .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sergio99 Posted July 14, 2010 Share Posted July 14, 2010 opony nowe x 4 dzisaj jade na zbieżność tylko mam pytanie czy w moim aucie ustawia się tylko przód czy również tyl? po zbieznosci dalej to samo. juz sam nie wiem co jest. caly czas nurtuje mnie to czy maglownica powinna sie ruszać na tych obejmach ktore je trzymaja tzn wysuwać w prawo bądz w lewo przy skrecaniu. moze ktoś wie czy maglownica powinna być sztywna w tych obejmach. sam juz nie wiem rece mi opadają Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dominik14 Posted July 15, 2010 Share Posted July 15, 2010 U mnie tez tak magiel sie rusza ale nie myszkuje nic Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sergio99 Posted July 15, 2010 Share Posted July 15, 2010 no to juz sam nie wiem co mam robic, co moze byc przyczyna. moze ktos ma jakies sugestie dodam jeszcze ze mam uczucie jakby kierownica przy wiekszych predkosciach za lekko chodzila tzn wspomaganie Link to comment Share on other sites More sharing options...
baciarek Posted July 16, 2010 Share Posted July 16, 2010 Jak wymieniałeś dolne wahacze to zbieżność się powinno po nich zrobić. Jeśli robisz tylko górę to nie musisz robić pod warunkiem, że wcześniej zbieżność była robiona na dobrych wahaczach górnych. Ja np. zrobiłem zbieżność po zmianie dolnych ale już lekko góra była skoszona choć jeszcze nie stukało i teraz muszę zrobić powtórkę z rozrywki czyli ustawić zbieżność. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sergio99 Posted July 17, 2010 Share Posted July 17, 2010 rozumiem tylko ja zbieżnosc zrobiłem po kompletnej wymianie zawieszenia. cały cza sie głowie co to moze byc. chyba bede myślał nad zmianą maglownicy jakos nie daje mi to spokoju i tak jak pisałem za lekko chodzi wspoma tzn przy wiekszych predkosciach mam wrazenie ze nie panuje nad autem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maius Posted December 22, 2010 Share Posted December 22, 2010 Podepnę się. P11.144 SR20DE 2001. Auto myszkuje przy wyższych (140 - 160km/h) prędkościach. Jest to denerwujące, do tego czuję się przez to niepewnie, np przy wyprzedzaniu na autostradzie (wyjeżdżam zza TIRa, dochodzi podmuch wiatru i jest nieciekawie). Kierownica przy jeździe na wprost minimalnie skręcona w lewo (zauważyłem dopiero na autostradzie). Opony wykluczam, bo mam nowe, świeżo założone, pytałem u wulkanizatora o felgi i są niepokrzywione, ciśnienie też ok. Poczytałem trochę podobne tematy i prawie zawsze jest mowa o stukaniu, pukaniu, luzach. U mnie nie ma nic z tych rzeczy. I teraz moje pytanie: szarpaki plus zbieżność wystarczy? Czy powinienem szykować się na jakieś grubsze (droższe) wymiany? Na zbieżność tak czy inaczej pojadę, to jest kwestia bezpieczeństwa, tylko nie chcę wydawać kasy niepotrzebnie, jeżeli się ma okazać, że jest coś do wymiany i potem zbieżność znowu do ustawienia. W ogóle, ile płaciliście za ustawienie zbieżności? Podzwoniłem i w mojej okolicy (południowe obrzeża Krakowa) min cena to 80zł. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.