Guest wolus6 Posted July 8, 2010 Share Posted July 8, 2010 W mojej Primce 1.8 SE 2003 podczas uruchomienia silnik dziwnie pracował, tak jakby nie na wszystkie tłoki po krótkiej chwili i lekkim przygazowaniu problem znikł, lecz następnego dnia wyskoczył check engine. PO podpięciu do kompa wyskoczył błąd : "P0430 zdolność katalizatora do usuwania szkodliwych składników tzw. współczynnik konwersji (blok cylindrów nr 2 poniżej wymaganej wartości)". Moje pytanie więc brzmi,o d czego należy zacząć szukać usterki. Oby to nie musiało się skończyć na wymianie katalizatora:(. Mieszkam w UK i niedługo wybieram się do Polski na urlop więc proszę o jak najszybszą poradę Ps. W warsztacie jedyne co mi zrobili to wykasowali błąd choć ten znów się pojawił. Link to comment Share on other sites More sharing options...
and_pec Posted July 9, 2010 Share Posted July 9, 2010 skąd ty dorwałeś to tłumaczenie Moje jest takie P0430,"System katalizatora (Bank 2) - wydajność poniżej progu " Nie jedzie zgniłymi jajami za tobą. Dla mie to kat do wymiany lub wywalenia jak sie da bez błędów Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wolus6 Posted July 9, 2010 Share Posted July 9, 2010 Taki komunikat wyskoczył mi w "PCMSAN". Nie czuć niczego nadzwyczajnego z wydechu. Na anglojęzycznych forach wyczytałem, że nie koniecznie trzeba od razu wywalać katalizator bo przyczyna może być w świecach, cewce zapłonowej lub rodzaju paliwa. Jeżeli już to jak można przetestować katalizator? Mam swój kabelek a soft to PCMSCAN v2.4.9. NIe jestem jednak specjalistą w tej dziedzinie. Prosiłbym więc o wskazówki jak przetestować katalizator i ew jakie wartości są prawidłowe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dziki-toy Posted January 25, 2012 Share Posted January 25, 2012 W mojej Primce 1.8 SE 2003 podczas uruchomienia silnik dziwnie pracował, tak jakby nie na wszystkie tłoki po krótkiej chwili i lekkim przygazowaniu problem znikł, lecz następnego dnia wyskoczył check engine. PO podpięciu do kompa wyskoczył błąd : "P0430 zdolność katalizatora do usuwania szkodliwych składników tzw. współczynnik konwersji (blok cylindrów nr 2 poniżej wymaganej wartości)". Moje pytanie więc brzmi,o d czego należy zacząć szukać usterki. Oby to nie musiało się skończyć na wymianie katalizatora:(. Mieszkam w UK i niedługo wybieram się do Polski na urlop więc proszę o jak najszybszą poradę Ps. W warsztacie jedyne co mi zrobili to wykasowali błąd choć ten znów się pojawił. Witam, Mam ten sam błąd. Do czego doszedłeś?? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.