Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P11.144] osuszacz klimy


Sylvester007

Recommended Posts

Przejrzałem forum i nie znalazłem konkretnych informacji , dlatego tez pozwoliłem sobie otworzyc nowy temat. Bardzo proszę o podanie informacji dotyczacych miejswca usytuowania osuszacza klimy w P11.144 2.0 TD.

Mile widzine foty. Będę wdzięczny za informacje związane z jego konserwacją lub czyszczeniem.

Pozdrawiam - Sylvester

Link to comment
Share on other sites

Guest Grammatik_2004

Hej osuczacz klimatyzacji znajduje sie po tej samej stronie co akumulatorek tylko bardze pod nim nieda go sie nie zauwazyć.w osuszacz wkrecony jest czujnik i dwie rurki od klimatyzacji a co do czyszczenia i konserwacji to zabardzo nie ma jak o niego dbac bo w przypadku wykrecenia rurki badz czujnika spowodujesz uotnienie czynnika...Mozesz zadbac o skraplacz czyli chłodnice klimy czyszząc ja reguralnie z syfu owadów itp..i tyle

Link to comment
Share on other sites

Jest zaraz obok chłodnicy tak mniej więcej pod akumulatorem. Tam nic sam nie podłubiesz. Jak odkręcisz rurki to czynnik poleci w kosmos.

Czumu chcesz przy nim grzebać? Tam się raczej nic nie czyści tylko wymienia na nowy (koszt około 70 zeta+robota) Robisz wymianę jeśli ciśnienie sprężania jest kiepskie. Jak ci klima nie chłodzi to raczej masz układ zawalony starym olejem i należałoby przeczyścić parownik azotem w serwisie, aby pozbyć się syfu z układu Może być tak że przez ten zasyfiony olej ubywa ci czynnika.pmimo że układ jest szczelny.

Link to comment
Share on other sites

Guest spamergt

Jest zaraz obok chłodnicy tak mniej więcej pod akumulatorem. Tam nic sam nie podłubiesz. Jak odkręcisz rurki to czynnik poleci w kosmos.

Czumu chcesz przy nim grzebać? Tam się raczej nic nie czyści tylko wymienia na nowy (koszt około 70 zeta+robota) Robisz wymianę jeśli ciśnienie sprężania jest kiepskie. Jak ci klima nie chłodzi to raczej masz układ zawalony starym olejem i należałoby przeczyścić parownik azotem w serwisie, aby pozbyć się syfu z układu Może być tak że przez ten zasyfiony olej ubywa ci czynnika.pmimo że układ jest szczelny.

 

 

filtr osuszacza należy wymienić raz na 4 lata

Link to comment
Share on other sites

Guest inz.damian

Dokladnie tak jak koledzy mowia, znajduje sie on na prawo od chlodnicy, jest raczej nierozbieralny, a tak wlasciwie rozbieralny ale nieskladalny ponownie:), jedynie wymiana na nowy w razie uszkodzenia/zuzycia i dokladnie jak juz koledzy pytali po tej operacji na nowo trzeba uzupelniac czynnik.

 

Nie chce zakladac nowego wiec zapytam tu, czy nie orietuje sie ktos gdzie mozna dostac taki czujnik wchodzacy wlasnie w ten osuszacz(moze byc uzywka)? wszedzie widze tylko osuszacze bez czujnika.

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Damian trochę źle szukasz bo skupiasz się na wkładach a nie szrotach. Dorwij pierwszego lepszego angola na części z allegro w okolicy i dzwoń do gościa czy to jeszcze ma.

 

Co do wymiany osuszacza to serwisy twierdzą że co 2 góra 3 lata i po każdej kolizji lub rozszczelnieniu układu. Wewnątrz osuszacza jest absorbent wilgoci. Takie kulki co to i do nowych butów wrzucają w papierowych torebkach. Jak się absorbent napełni wilgocią to po prostu traci swoje właściwości w wyniku czego z oleju robi się chłodziwo i może dojść do zapchania parownika (zalodzenia)

 

W Inter Cars wkład kosztuje 300coś lub prawie stówkę Myślę że można znaleźć i taniej

Link to comment
Share on other sites

Guest Grammatik_2004

kolego and_pec ty miałem problem z klimka w p11 miałeś jechać na serwis żeby ci zdiagnozowali dlaczego słabo ci chłodzi coś się dowiedziałeś..Bo umnie po wymyciu i oczyszczeniu chłodnicy tak jak pisałeś niebo lepiej ale szału nie ma a za czyszczenie zaworu nie będę się zabierał bo tak i tak mi czynnik poleci do św/Piotra.

Link to comment
Share on other sites

Gramatik śledż temat. Piszę tam na bieżąco

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...