Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N15] klimatyzacja z Micry do Almerki?


Gość 19ak82

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich szczęśliwych posiadaczy ALMERY.

 

Od trzech lat jeżdżę nissanem Almerą n15 1.4 5d z 1995 roku, przejechałem nią 60000 km i żadnych usterek. Autem jestem zachwycony, mało pali, jest wystarczająco zrywny, ma ładną bryłę, przyjemne wnętrze i ogólnie jest super. Ostatnio dostałem od kuzyna kompletną, instalację klimatyzacji z demontażu ale z nissana Micry z takim samym silnikiem. Biorąc pod uwagę głównie zerowe koszty kompletnej instalacji i praktycznie darmowy montaż. Czy da się zainstalować tą klimatyzację do mojego samochodu (oczywiście będą to jakieś domowe przeróbki) Czy będzie to działać? Istotną sprawą jest to, że absolutnie nie znam się na mechanice pojazdowej. Zamierzam także zaślepić EGR i usunąć katalizator - czy wzrośnie wówczas spalanie? Teraz mi pali około 6,5 l/100km benzyny 95 przy jeździe mieszanej.

W jaki sposób przedłużyć tylne pasy bezpieczeństwa bo nie mieści mi się nosidełko dla dziecka?

Dziękuję za wszelkie odpowiedzi.

 

Z poważaniem

Adrian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie gra nie warta świeczki.

Lepiej sprzedać to co masz jakiemuś właścicielowi Micry a do Almery kupić sobie kompletną.

Szkoda nerwów na kombinowanie i dopasowywanie wszystkiego. Pomyśl że musisz to wszystko jakoś zamontować tj. chłodnicę, sprężarkę, parownik.

Te części są na bank inne i mocowania też mają inne.

Ja montowałem w zeszłym roku do Almy i montaż przebiegł bez większych komplikacji tylko poszukaj tego posta o montowaniu klimy w Almie a wtedy nie powinieneś niczego pominąć.

Pozdrawiam.

Bart.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kolego za odpowiedź - jakiekolwiek majstrowanie przy klimatyzacji kusi ze względu na zerowe koszty. Ale też wydaje mi się że zbyt dużo przeróbek by mnie czekało. Czy są jeszcze jakieś inne opinie??

Odnośnik do komentarza