Guest d3cK Posted July 17, 2010 Share Posted July 17, 2010 Witam, Mam małe pytanie, jak to jest z wartościami spalania paliwa widniejącym na wskaźniku? Jeśli jeżdżę na LPG i widnieje spalanie np. 12l, to jest to faktyczne 12l LPG czy należy doliczyć do tego 1,5-2l? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 mówisz o odczytach z kompa to są pewnie odczyty na czasach wtrysku PB smigając na LPG czasy wtrysków nie powinny sie zmienić i jako że AFR jest inny to LPG troszke wiecej będzie 10-15% w zależności jak to jest ustawione ,,, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest d3cK Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 czyli przyjmujac, iz spalanie na pb wynosi 12l, to 15% do tej wartosci daje rzeczywiste spalanie gazu na poziomie 14l. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeGt Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 czyli przyjmujac, iz spalanie na pb wynosi 12l, to 15% do tej wartosci daje rzeczywiste spalanie gazu na poziomie 14l. teoretycznie tak ale, że nasze nissanki nie mają chwilowego spalania więc taki zmieniający się odczyt komputera raz na 10-15 km nie jest miarodajny... W P11 Gt na kompie miałem spalanie 6.2 a i tak swoje gazu spalił Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarlew Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 u mnie czasem pomiar z kompa jest w stosunku do lpg rozny o 0,5 litra, a czestm pomyli sie o 1,5 litra. po mojemu roznica wynika z mapy czasu wtrysku. czasem tam jest 1 do 1 i w tym zakresie spalanie z kompem zgodzilo by sie idealnie, ale na mojej mapie sa miejsca gdzie mam 1,2 czy 1,25 kiedy smigam w tym zakresie bedzie błąd 20%. wiec bywa roznie zalezy jak sie jezdzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 u mnie czasem pomiar z kompa jest w stosunku do lpg rozny o 0,5 litra, a czestm pomyli sie o 1,5 litra. po mojemu roznica wynika z mapy czasu wtrysku. czasem tam jest 1 do 1 i w tym zakresie spalanie z kompem zgodzilo by sie idealnie, ale na mojej mapie sa miejsca gdzie mam 1,2 czy 1,25 kiedy smigam w tym zakresie bedzie błąd 20%. wiec bywa roznie zalezy jak sie jezdzi. źle kombinujesz bo mnożnik pomaga w utrzymaniu odpowiedniej ilości gazu do PB tz że wtryskiwacz gazowy nie odpowiada wydatkiem gazowym wtryskiwaczowi pb ... a to zależny jak masz zestrojona instalkę na wolnych możesz mieć 1.1x-1.6 mnożnik i na wysokich ma schodzić do 1x --STAG ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.