mbrzosk Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 Zaczęło się od lampki chek bląd katalizatora skasowałem .sprawdzilem katal.isondy lambda iznowu zapalił się chek Po jakimś czasie przy odpalaniu palił jakby na 3 gary wtedy wyczyścilem przepustnicę jadę nad morze z kempingiem dojechalem wysiadam patrzę a z rury jakby para. Czy to uszczelka głowicy strzeliła ? A ja kupiłem benzynę żeby niemieć kłopotu .CO WY NA TO? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mikam Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 Zaczęło się od lampki chek bląd katalizatora skasowałem .sprawdzilem katal.isondy lambda iznowu zapalił się chek Po jakimś czasie przy odpalaniu palił jakby na 3 gary wtedy wyczyścilem przepustnicę jadę nad morze z kempingiem dojechalem wysiadam patrzę a z rury jakby para. Czy to uszczelka głowicy strzeliła ? A ja kupiłem benzynę żeby niemieć kłopotu .CO WY NA TO? Aby sprawdzić, czy to uszczelka po głowicą odkręć korek wlewu oleju. Jak pod korkiem masz majonez, to raczej uszczelka. Jak ubywa ci płynu chłodniczego, to raczej uszczelka. Jak w płynie chłodniczym masz olej, to raczej uszczelka. Jak po jakimś czasie bagnet - miarka poziomu oleju w silniku zardzewieje, to raczej uszczelka. Nie wiem skąd się biorą przesądy że benzyna to mniej problemów ??? :-() Link to comment Share on other sites More sharing options...
mbrzosk Posted July 20, 2010 Author Share Posted July 20, 2010 olej jest czysty,płyn jest czysty,wygląda na to że płyn sadzi prosto do cylindra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.