Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

coś stuka z przodu chyba?


bombastik

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio wysłuchałem że cos tak jak by stukało w przodzie jak by przód był bardzije rozklekotany bardziej reagował na wyboje nierówności ale ten stuk jest nieregularny tak jak by bardziej przy skrecaniu dodawaniu gazu bodajże chyba wydawało mi sie jak by coś stukneło cieżko jest to wyczuć wiem że jest to mało precyzyjnie opisane ale moze ktoś sie z was juzspotkał z takim problemem moze to poduszka jakiegoś zawieszenia amora albo spręzyny nie znam się wiec prosze o podpowiedzi raz miałem nawet wrażenei że to przy zmianie biegów ale to tyllko wrazeniechyba było bo ruszałem wtedy """""sorki za bledy pisałem na szybko"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio wysłuchałem że cos tak jak by stukało w przodzie jak by przód był bardzije rozklekotany bardziej reagował na wyboje nierówności ale ten stuk jest nieregularny tak jak by bardziej przy skrecaniu dodawaniu gazu bodajże chyba wydawało mi sie jak by coś stukneło cieżko jest to wyczuć wiem że jest to mało precyzyjnie opisane ale moze ktoś sie z was juzspotkał z takim problemem moze to poduszka jakiegoś zawieszenia amora albo spręzyny nie znam się wiec prosze o podpowiedzi raz miałem nawet wrażenei że to przy zmianie biegów ale to tyllko wrazeniechyba było bo ruszałem wtedy """""sorki za bledy pisałem na szybko"

 

 

sprawdź obsady stabilizatora. najczęściej spotykana usterka w zawieszeniu przednim. objawia się głuchymi pukami przy najechaniu na niewielkie nierówności czasem na prostej drodze nawet zdarzy sie ze puknie. Nawet sam możesz dokręcić bo dostęp jest łatwy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak motor 1,5 to stabilizatora raczej nie będzie. Jeśli na skręconych kołach stuka przy dodawaniu gazu to może być w układzie przeniesienia napędu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam