bombastik Posted July 21, 2010 Share Posted July 21, 2010 Ostatnio wysłuchałem że cos tak jak by stukało w przodzie jak by przód był bardzije rozklekotany bardziej reagował na wyboje nierówności ale ten stuk jest nieregularny tak jak by bardziej przy skrecaniu dodawaniu gazu bodajże chyba wydawało mi sie jak by coś stukneło cieżko jest to wyczuć wiem że jest to mało precyzyjnie opisane ale moze ktoś sie z was juzspotkał z takim problemem moze to poduszka jakiegoś zawieszenia amora albo spręzyny nie znam się wiec prosze o podpowiedzi raz miałem nawet wrażenei że to przy zmianie biegów ale to tyllko wrazeniechyba było bo ruszałem wtedy """""sorki za bledy pisałem na szybko" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kipps Posted July 21, 2010 Share Posted July 21, 2010 Ostatnio wysłuchałem że cos tak jak by stukało w przodzie jak by przód był bardzije rozklekotany bardziej reagował na wyboje nierówności ale ten stuk jest nieregularny tak jak by bardziej przy skrecaniu dodawaniu gazu bodajże chyba wydawało mi sie jak by coś stukneło cieżko jest to wyczuć wiem że jest to mało precyzyjnie opisane ale moze ktoś sie z was juzspotkał z takim problemem moze to poduszka jakiegoś zawieszenia amora albo spręzyny nie znam się wiec prosze o podpowiedzi raz miałem nawet wrażenei że to przy zmianie biegów ale to tyllko wrazeniechyba było bo ruszałem wtedy """""sorki za bledy pisałem na szybko" sprawdź obsady stabilizatora. najczęściej spotykana usterka w zawieszeniu przednim. objawia się głuchymi pukami przy najechaniu na niewielkie nierówności czasem na prostej drodze nawet zdarzy sie ze puknie. Nawet sam możesz dokręcić bo dostęp jest łatwy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pumba Posted July 21, 2010 Share Posted July 21, 2010 Jak motor 1,5 to stabilizatora raczej nie będzie. Jeśli na skręconych kołach stuka przy dodawaniu gazu to może być w układzie przeniesienia napędu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 19ak82 Posted July 22, 2010 Share Posted July 22, 2010 Witam Zaobserwuj czy stuka przy skręcaniu w lewo czy prawo bo może to być przegub. Jak stuka przy skręcie w lewo to prawy przegub jak w prawo to lewy przegub. Jeżeli padł przegub to raczej przy każdym skręcie będzie Ci stukało (pukało) - nawet lekkim. Wpadłem kiedyś kołem w dziurę i usłyszałem głośny wystrzał - zatrzymałem się ale nie zdiagnozowałem przyczyny huku - okazało się że pękła manszeta na przegubie (taka guma osłonowa), smar się wychlapał i przegub się zniszczył - objawem uszkodzonego przegubu było właśnie stukanie (pukanie) przy skręcie. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
binladen Posted July 22, 2010 Share Posted July 22, 2010 ja mam podobny problem , stuka przy ruszaniu , ale to jedno puknięcie i czasem raz puknie na zakręcie . dziś będe szukał może coś znajde no i mam , podkładka przy stabilatorze w wachaczu jest blisko krawędzi i stuka czasem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.