dziki-toy Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 (edited) Witam forumowiczów, Pytanie jak w temacie: Czy jest i gdzie znajduje się zawór EGR w Primerce WP12 rok 2002, silnik 1.8 benzyna?? Pozdrawiam Edited July 23, 2010 by dziki-toy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zielony94 Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 Dołączam się do pytania:D? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 dajcie zdjęcie silnika, od klektora wylotowego odchodzi rurka metalowa, jeśli w ogóle odchodzi, i na końcu tej rurki jest zawór EGR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dziki-toy Posted July 23, 2010 Author Share Posted July 23, 2010 (edited) dajcie zdjęcie silnika, od klektora wylotowego odchodzi rurka metalowa, jeśli w ogóle odchodzi, i na końcu tej rurki jest zawór EGR Obecnie mam zrobione poniższe fotki: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/db04a6e6e3b7c41b.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d2a4c02c958a6f38.html Jeśli możesz to zrób Pint Screena i zaznacz na fotce, jeśli oczywiście go widać. Pozdrawiam Edited July 23, 2010 by dziki-toy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest remik_p12 Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 (edited) Ale w benzynach już tego chyba nie stosują... EGR jest ale w silnikach 2.2 dci. Druga fota odpada, zrób fotkę między chłodnicą a kolektorem tak dla pewności . Ja zatkałem EGR ale w Almerce N16 1.5 16v i nie dało to żadnej poprawy a tylko Check mi się świeci i 2 błędy z EGR'em związane. Edited July 23, 2010 by remik_p12 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted July 24, 2010 Share Posted July 24, 2010 . Ja zatkałem EGR ale w Almerce N16 1.5 16v i nie dało to żadnej poprawy a tylko Check mi się świeci i 2 błędy z EGR'em związane. jest na to rozwiązanie, aby się nie pojawiały błędy, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest remik_p12 Posted July 24, 2010 Share Posted July 24, 2010 A czy mógłbyś mi podpowiedzieć co zrobić? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted July 24, 2010 Share Posted July 24, 2010 A czy mógłbyś mi podpowiedzieć co zrobić? po zaślepieniu EGR-a rozłączasz wtyczkę na czujniku temperatury, jest zaraz za zaworem, to on odpowiada za otwarcie i zamknięcie EGR, i mierzysz rezystancję na zimnym i ciepłym, i podpinasz rezystor zamiast czujnika, mi pod pasował taki jak w opisie, bo i taki miałem w domu, u Ciebie też pewnie zagra, pamietraj, że wpinamy go we wtyczkę od czujnika temperatury zamiast tego czujnika a nie we wtyczkę od EGR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dziki-toy Posted July 24, 2010 Author Share Posted July 24, 2010 Ale w benzynach już tego chyba nie stosują... EGR jest ale w silnikach 2.2 dci. Druga fota odpada, zrób fotkę między chłodnicą a kolektorem tak dla pewności . Ja zatkałem EGR ale w Almerce N16 1.5 16v i nie dało to żadnej poprawy a tylko Check mi się świeci i 2 błędy z EGR'em związane. Załączam dokładniejsze fotki, ale raczej nic tu nie widzę podobnego do EGR'a : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4b09c8b2178b41d7.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/183eb4e5cb36ea25.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c0f8d3955c9bd843.html Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest remik_p12 Posted July 24, 2010 Share Posted July 24, 2010 Tak myślałem, jednak nie ma. Ale po co tobie ten EGR, przecież przez niego więcej problemów jak korzyści a i tak nic nie daje jak jest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dziki-toy Posted July 24, 2010 Author Share Posted July 24, 2010 (edited) Tak myślałem, jednak nie ma. Ale po co tobie ten EGR, przecież przez niego więcej problemów jak korzyści a i tak nic nie daje jak jest. Miałem pomysł by go wyczyścić, bo moja P12 powyżej 150 km/h traci przyspieszenie i wolno się wkręca na wyższe obroty tak do max. 175km/h i więcej już nie chce. Edited July 24, 2010 by dziki-toy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest remik_p12 Posted July 24, 2010 Share Posted July 24, 2010 Spróbuj wyczyścić przepływomierz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dziki-toy Posted July 25, 2010 Author Share Posted July 25, 2010 Spróbuj wyczyścić przepływomierz. Przepływomierz i przepustnica wyczyszczone, świece nowe Irydowe mają 4 miesiące, filtr powietrza ma z 10000km (5 miesięcy temu wymieniony). Nie wiem co jeszcze można zrobić?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted July 25, 2010 Share Posted July 25, 2010 Przepływomierz i przepustnica wyczyszczone, świece nowe Irydowe mają 4 miesiące, filtr powietrza ma z 10000km (5 miesięcy temu wymieniony). Nie wiem co jeszcze można zrobić?? zapłon? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dziki-toy Posted July 25, 2010 Author Share Posted July 25, 2010 zapłon? A co dokładniej mogło się stać??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirek 35 Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 (edited) Ja mam pytanie gdzie jest EGR w primerce 2.2DCI 2004 rok dokładnie tylko oto chodzi czy to norma w primerach że czarny dym puści jak dam na gaz a potem już niema dymu najbardziej jest na 3 i 4 biegu jak tak chodzi bez problemu i niewiem czy był czyszczony ten zawór EGR jak coś bym go wyczyścił środkiem do tego przeznaczonym Edited February 14, 2013 by Mirek 35 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wedrowiec Posted February 15, 2013 Share Posted February 15, 2013 Załączam dokładniejsze fotki, ale raczej nic tu nie widzę podobnego do EGR'a : http://www.fotosik.p...b2178b41d7.html http://www.fotosik.p...e5cb36ea25.html http://www.fotosik.p...955c9bd843.html Pozdrawiam moja nyska jakas wybrakowana ma jedną sonde a u kolegi widzę dwie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dziki-toy Posted February 15, 2013 Author Share Posted February 15, 2013 (edited) moja nyska jakas wybrakowana ma jedną sonde a u kolegi widzę dwie Bo od 2002 roku do ok 2005 w P12 1.8 robili z dwoma wkładami kata. Potem przeszli na jeden wkład kata. Miałem pomysł by go wyczyścić, bo moja P12 powyżej 150 km/h traci przyspieszenie i wolno się wkręca na wyższe obroty tak do max. 175km/h i więcej już nie chce. Temat zamknięty. Edited February 15, 2013 by dziki-toy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.