m4rox Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 Problem jest następujący: na zimnym silniku zaraz po zapaleniu na akumulatorze woltomierz pokazuje 14,5 V (lampka ładowania nie świeci się) , po 10 min jak silnik nagrzeje się ) lampka ładowania zapala się i napięcie na akumulatorze spada do 12,3 V. Podczas jazdy lampka świeci się światłem ciągłym. Co może być przyczyną świecenia się lampki i spadku napięcia na akumulatorze? szczotki? regulator? proszę o pomoc. Dzięki Link to comment Share on other sites More sharing options...
pako Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 Ja bym stawiał na szczotki. Po 10 minutach pracy docierają się i nie stykają dobrze. W sumie od tego najlepiej chyba zacząć bo to najmniejszy koszt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m4rox Posted July 26, 2010 Author Share Posted July 26, 2010 no niestety to nie szczotki szczotki sprawdzone , alternator sprawdzony - wszystko ok, a kontrolka dalej po jakimś czasie się zapala. Jakieś sugestie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal2005 Posted July 26, 2010 Share Posted July 26, 2010 w jaki sposób sprawdziłeś alternator ?? pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted July 28, 2010 Share Posted July 28, 2010 a może nie daje rady naładować aku i wszystkiego co masz w aucie?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.