Gość Maciek1305 Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Witam Po adaptacji hamulców z almery gti do mojego kiedyś 1.4 a obecnie 1.6 muszę zmienić felgi na większe i razem z nimi pójdą jakieś oponki , Przy doborze raczej kieruję się przyczepnością chodzi mi o to żeby straty mocy były jak najmniejsze przy wieczornych wyścigach spod świateł , ogólnie w aucie chcemy osiągnąć to co coobcio w projekcie przegonić gti . Cały czas mnie zastanawia czy zestaw Felgi oz superturismo wrc 15" i do tego opony toyo proxes T1R w rozmiarze 195/50R15 ale słyszałem że można też 16" to za sprawą niższego profilu opon do tego słyszałem że toyo R888 jest bardzo dobrą oponą wyczynową tylko nie wiem jak z używaniem tego w ruchu ulicznym i jeszcze miałem propozycje opon marangoni zeta linea 195/45R15 cena tutaj nie gra większej roli ale auto ma służyć do codziennej jazdy i trzymać jako tako przyczepność na deszczu . Proszę o pomoc w podjęciu dobrej decyzji bo dla 19 latka zakupienie nowych felg i opon to nie jest mały wydatek a nie chciał bym dac d*py... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 R888 jest dopuszona do ruchu ulicznego ale policja mało przychylnie na nią patrzy... Przy mocy jaką osiagniesz z 1,6 nie ma co iść grubiej jak właśnie T1R w rozmiarze 195/50R15 większe koło to tylko mulenie tego małego silniczka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maciek1305 Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 R888 jest dopuszona do ruchu ulicznego ale policja mało przychylnie na nią patrzy... Przy mocy jaką osiagniesz z 1,6 nie ma co iść grubiej jak właśnie T1R w rozmiarze 195/50R15 większe koło to tylko mulenie tego małego silniczka... A co myslisz o marangoni zeta linea i oz superlagera??? Mają nieco mniejszy profil więc powinny się ładnie prezentowac tylko nie wiem czy ich przyczepnośc może się równac z T1R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pgaz Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Z T1R niewiele może się równać moja opinia, cena właśnie w 195/50R15 bajka, oczywiście zaraz koledzy napiszą ze miękkie i szybko się wycierają itd. itp. ale raczej każdy powie, że kleją aż miło Co do felg max 15 jak powiedział Coobcio, nad wyglądem nie będziemy się zastanawiać bo to zależy od gustu. Szukaj lekkich felg seryjne Almery GTI mi się podobają ale ciężkie są 8 Kg za to wytrzymałe moim zdaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 W Nowym mieście w zeszły weekend mieliśmy taki mały rajdzik na 33 załogi, szkoda mi było orać slików tak więc miałem komplet Dunlopów SPORT 01A, zorałem je do drutów na przodzie po czym wsadziłem T1R z których sznurki od wewnętrznej już wystawały, dodam że obie opony były z końca 2008 roku... po założeniu T1R po prostu przepaść - czuć znacznie znacznie sztywniejszą ściankę i sporo lepszą trakcję... Czas 5 kilometrowego odcinka poprawiłem o 7 sek mimo że w nawrotach o wiele gorzej mi poszło... POLECAM TOYO T1R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pustelnik Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 Wtrącę się troszeczkę bo też mam dylemat z oponami. Tylko ze ja z rozmiarem. Mam N15 w dieslu i alu 15". Chciałbym teraz dobrać opone letnią na nie tak zebym miał jak najmniejsze przekłamania. Według różnych kalkulatorów wychodzi mi rozmiar 195/55/15. I właśnie o tą wysokość mi chodzi. Nie znalazłem w manualu rozmiaru opon do 15" felg jakie miały wersje GTI wiec może coś mi w temacie pomożecie? Co do opon to aktualnie posiadam TOYO T1S. Jeżdzę na nich już drugi sezon i kupiłem używane ale nie żałuję. Niestety już jak kupowałem to rewelka nie były i mam w planach zakup nowych. I stawiam na TOYO T1R a co do R888 jak czytałem to nie nadają się do jazdy cywilnej podobno bo się szybko ścierają i stąd są polecane częściej T1R do takiej jazdy a R888 raczej na tor ale to opinie jakie wyczytałem w necie gdzieś jak szukałem sobie gum EDIT: Znalazłem już rozmiar oryginalny od N15 GTI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.