Guest mgielkacuba Posted July 25, 2010 Share Posted July 25, 2010 Hej! Nigdzie (oprócz salonu oczywiście) nie mogę znaleźć piasty przód-prawej do Nissana P12. Czy jest duża różnica między przednią, a tylną piastą? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted July 25, 2010 Share Posted July 25, 2010 delikatnie mówiąc raczej dość poważna, chyba, że się mylę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dziki-toy Posted July 25, 2010 Share Posted July 25, 2010 (edited) Hej! Nigdzie (oprócz salonu oczywiście) nie mogę znaleźć piasty przód-prawej do Nissana P12. Czy jest duża różnica między przednią, a tylną piastą? Znalazłem tylko łożyska koła: http://sklep.intercars.com.pl/?start=tree /Zaweszenie koła I zostaje chyba ASO. Pozdrawiam Edited July 25, 2010 by dziki-toy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mgielkacuba Posted July 29, 2010 Share Posted July 29, 2010 No i mam problem Jest nowa piasta i łożysko, co mnie w sumie kosztowało 1900 zł, a kierownica i tak mocno wibruje podczas hamowania. Szczególnie powyżej 100km/h. Nie mam pojęcia o co chodzi. Tuleje zostały sprawdzone, luzów nigdzie nie ma....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted July 29, 2010 Share Posted July 29, 2010 no ale o co chodzi ?? ktoś c poradził, że to to i trzeba wymienić to niech teraz załatwiadalej sprwawę na swój koszt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ace-mati Posted July 29, 2010 Share Posted July 29, 2010 A w jakim stanie są tarcze hamulcowe bo zwichrowane też będą biły podczas hamowania. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mgielkacuba Posted July 29, 2010 Share Posted July 29, 2010 Przy hamowaniu, szczególnie powyżej 100 km/h, kierownica zaczyna strasznie drżeć, tak że ciężko nad nią zapanować. Pojechałam do mechanika, gdzie zawsze naprawiam nissana, przejechał się ze mną, zobaczył, że jest problem z kierownicą ale słuchać też było wyraźne bicie łożysk. Klocki i tarcze są w idealnym stanie. Chciałam wymienić samo łożysko to mi powiedzieli, że piasta przednia jest do wyrzucenia, więc kupiłam nową. Wszystkie tuleje, wahacze przednie zostały sprawdzone i nigdzie nie znaleziono luzów. Dziś po wymianie łożyska i piasty problem w żaden sposób nie został rozwiązany. Jedyne co to nie buczy, ale kierownica i tak się trzęsie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted July 29, 2010 Share Posted July 29, 2010 Przy hamowaniu, szczególnie powyżej 100 km/h, kierownica zaczyna strasznie drżeć, tak że ciężko nad nią zapanować. Pojechałam do mechanika, gdzie zawsze naprawiam nissana, przejechał się ze mną, zobaczył, że jest problem z kierownicą ale słuchać też było wyraźne bicie łożysk. Klocki i tarcze są w idealnym stanie. Chciałam wymienić samo łożysko to mi powiedzieli, że piasta przednia jest do wyrzucenia, więc kupiłam nową. Wszystkie tuleje, wahacze przednie zostały sprawdzone i nigdzie nie znaleziono luzów. Dziś po wymianie łożyska i piasty problem w żaden sposób nie został rozwiązany. Jedyne co to nie buczy, ale kierownica i tak się trzęsie. no to mjak CI powiedział o piaście a to nie pomogło to daj mu do zapłąty i niech nie ćwiczy na Tobi e tylko na swoim portfelu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mgielkacuba Posted July 29, 2010 Share Posted July 29, 2010 Jednak danie w zęby nie rozwiąże mojego problemu z drżącą kierownicą w trakcie hamowania. Czy może to mieć związek np z wytarciem opon lub zbieżnością? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted July 30, 2010 Share Posted July 30, 2010 Jednak danie w zęby nie rozwiąże mojego problemu z drżącą kierownicą w trakcie hamowania. Czy może to mieć związek np z wytarciem opon lub zbieżnością? wtedy by trzęsło także podczas jazdy, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dziki-toy Posted July 30, 2010 Share Posted July 30, 2010 Przy hamowaniu, szczególnie powyżej 100 km/h, kierownica zaczyna strasznie drżeć, tak że ciężko nad nią zapanować. Pojechałam do mechanika, gdzie zawsze naprawiam nissana, przejechał się ze mną, zobaczył, że jest problem z kierownicą ale słuchać też było wyraźne bicie łożysk. Klocki i tarcze są w idealnym stanie. Chciałam wymienić samo łożysko to mi powiedzieli, że piasta przednia jest do wyrzucenia, więc kupiłam nową. Wszystkie tuleje, wahacze przednie zostały sprawdzone i nigdzie nie znaleziono luzów. Dziś po wymianie łożyska i piasty problem w żaden sposób nie został rozwiązany. Jedyne co to nie buczy, ale kierownica i tak się trzęsie. A jak wyglądają opony?? Jedź na stację oponiarską i niech ci sprawdzą bicie kół. Znajomy miał zwichrowane opony ze starości (doradził dobry mechanik). Po wymianie na nowe wibracje na kierownicy ustały. ps: A na przyszłośc zmień serwis mechaniczny. Widzę że straszni naciągacze i partacze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzycho59 Posted July 30, 2010 Share Posted July 30, 2010 Witam, podobne objawy, tj. bicie kierownicy przy hamowaniu miałem u siebie. Ćwiczyłem wyważanie, zmianę opon, felg, tarcz- za każdym razem bez rezultatu. Przyznaję że jest to objaw dość wnerwiający Nieoczekiwanie problem rozwiązał się w momencie naprawy przekładni kierowniczej. Po regeneracji przekładni na jeździe próbnej nagle stwierdziłem że problemu już nie ma. Przekładnia jest piętą achillesową P-12( jedną z wielu )tak że nawet serwis obniżył cenę dla posiadaczy P-12. Mechanicy twierdzą że luzy na przekładni mogą mieć wpływ na bicie kierownicy przy hamowaniu (ale wcześniej nikt o tym nie pomyślał i ja osobiście nie brałem pod uwagę takiej przyczyny ale fakt faktem od tego momentu jest spokój). Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.