Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P12] Piasta tył, a przód


Guest mgielkacuba
 Share

Recommended Posts

Guest mgielkacuba

Hej! Nigdzie (oprócz salonu oczywiście) nie mogę znaleźć piasty przód-prawej do Nissana P12. Czy jest duża różnica między przednią, a tylną piastą?

Link to comment
Share on other sites

delikatnie mówiąc raczej dość poważna, chyba, że się mylę :D

Link to comment
Share on other sites

Hej! Nigdzie (oprócz salonu oczywiście) nie mogę znaleźć piasty przód-prawej do Nissana P12. Czy jest duża różnica między przednią, a tylną piastą?

 

 

Znalazłem tylko łożyska koła:

 

http://sklep.intercars.com.pl/?start=tree /Zaweszenie koła

 

I zostaje chyba ASO.

 

Pozdrawiam :)

Edited by dziki-toy
Link to comment
Share on other sites

Guest mgielkacuba

No i mam problem :( Jest nowa piasta i łożysko, co mnie w sumie kosztowało 1900 zł, a kierownica i tak mocno wibruje podczas hamowania. Szczególnie powyżej 100km/h. Nie mam pojęcia o co chodzi. Tuleje zostały sprawdzone, luzów nigdzie nie ma.......

Link to comment
Share on other sites

no ale o co chodzi ??

ktoś c poradził, że to to i trzeba wymienić to niech teraz załatwiadalej sprwawę na swój koszt

Link to comment
Share on other sites

A w jakim stanie są tarcze hamulcowe bo zwichrowane też będą biły podczas hamowania.

Link to comment
Share on other sites

Guest mgielkacuba

Przy hamowaniu, szczególnie powyżej 100 km/h, kierownica zaczyna strasznie drżeć, tak że ciężko nad nią zapanować. Pojechałam do mechanika, gdzie zawsze naprawiam nissana, przejechał się ze mną, zobaczył, że jest problem z kierownicą ale słuchać też było wyraźne bicie łożysk. Klocki i tarcze są w idealnym stanie. Chciałam wymienić samo łożysko to mi powiedzieli, że piasta przednia jest do wyrzucenia, więc kupiłam nową. Wszystkie tuleje, wahacze przednie zostały sprawdzone i nigdzie nie znaleziono luzów. Dziś po wymianie łożyska i piasty problem w żaden sposób nie został rozwiązany. Jedyne co to nie buczy, ale kierownica i tak się trzęsie.

Link to comment
Share on other sites

Przy hamowaniu, szczególnie powyżej 100 km/h, kierownica zaczyna strasznie drżeć, tak że ciężko nad nią zapanować. Pojechałam do mechanika, gdzie zawsze naprawiam nissana, przejechał się ze mną, zobaczył, że jest problem z kierownicą ale słuchać też było wyraźne bicie łożysk. Klocki i tarcze są w idealnym stanie. Chciałam wymienić samo łożysko to mi powiedzieli, że piasta przednia jest do wyrzucenia, więc kupiłam nową. Wszystkie tuleje, wahacze przednie zostały sprawdzone i nigdzie nie znaleziono luzów. Dziś po wymianie łożyska i piasty problem w żaden sposób nie został rozwiązany. Jedyne co to nie buczy, ale kierownica i tak się trzęsie.

 

no to mjak CI powiedział o piaście a to nie pomogło to daj mu do zapłąty i niech nie ćwiczy na Tobi e tylko na swoim portfelu

Link to comment
Share on other sites

Guest mgielkacuba

Jednak danie w zęby nie rozwiąże mojego problemu z drżącą kierownicą w trakcie hamowania. Czy może to mieć związek np z wytarciem opon lub zbieżnością?

Link to comment
Share on other sites

Jednak danie w zęby nie rozwiąże mojego problemu z drżącą kierownicą w trakcie hamowania. Czy może to mieć związek np z wytarciem opon lub zbieżnością?

 

wtedy by trzęsło także podczas jazdy,

Link to comment
Share on other sites

Przy hamowaniu, szczególnie powyżej 100 km/h, kierownica zaczyna strasznie drżeć, tak że ciężko nad nią zapanować. Pojechałam do mechanika, gdzie zawsze naprawiam nissana, przejechał się ze mną, zobaczył, że jest problem z kierownicą ale słuchać też było wyraźne bicie łożysk. Klocki i tarcze są w idealnym stanie. Chciałam wymienić samo łożysko to mi powiedzieli, że piasta przednia jest do wyrzucenia, więc kupiłam nową. Wszystkie tuleje, wahacze przednie zostały sprawdzone i nigdzie nie znaleziono luzów. Dziś po wymianie łożyska i piasty problem w żaden sposób nie został rozwiązany. Jedyne co to nie buczy, ale kierownica i tak się trzęsie.

 

 

A jak wyglądają opony??

Jedź na stację oponiarską i niech ci sprawdzą bicie kół. Znajomy miał zwichrowane opony ze starości (doradził dobry mechanik). Po wymianie na nowe wibracje na kierownicy ustały. :)

 

ps: A na przyszłośc zmień serwis mechaniczny. Widzę że straszni naciągacze i partacze.

Link to comment
Share on other sites

Witam, podobne objawy, tj. bicie kierownicy przy hamowaniu miałem u siebie. Ćwiczyłem wyważanie, zmianę opon, felg, tarcz- za każdym razem bez rezultatu. Przyznaję że jest to objaw dość wnerwiający Nieoczekiwanie problem rozwiązał się w momencie naprawy przekładni kierowniczej. Po regeneracji przekładni na jeździe próbnej nagle stwierdziłem że problemu już nie ma. Przekładnia jest piętą achillesową P-12( jedną z wielu )tak że nawet serwis obniżył cenę dla posiadaczy P-12. Mechanicy twierdzą że luzy na przekładni mogą mieć wpływ na bicie kierownicy przy hamowaniu (ale wcześniej nikt o tym nie pomyślał i ja osobiście nie brałem pod uwagę takiej przyczyny ale fakt faktem od tego momentu jest spokój).

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...