Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P12] Piasta tył, a przód


Gość mgielkacuba
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość mgielkacuba

Hej! Nigdzie (oprócz salonu oczywiście) nie mogę znaleźć piasty przód-prawej do Nissana P12. Czy jest duża różnica między przednią, a tylną piastą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

delikatnie mówiąc raczej dość poważna, chyba, że się mylę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej! Nigdzie (oprócz salonu oczywiście) nie mogę znaleźć piasty przód-prawej do Nissana P12. Czy jest duża różnica między przednią, a tylną piastą?

 

 

Znalazłem tylko łożyska koła:

 

http://sklep.intercars.com.pl/?start=tree /Zaweszenie koła

 

I zostaje chyba ASO.

 

Pozdrawiam :)

Edytowane przez dziki-toy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mgielkacuba

No i mam problem :( Jest nowa piasta i łożysko, co mnie w sumie kosztowało 1900 zł, a kierownica i tak mocno wibruje podczas hamowania. Szczególnie powyżej 100km/h. Nie mam pojęcia o co chodzi. Tuleje zostały sprawdzone, luzów nigdzie nie ma.......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale o co chodzi ??

ktoś c poradził, że to to i trzeba wymienić to niech teraz załatwiadalej sprwawę na swój koszt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mgielkacuba

Przy hamowaniu, szczególnie powyżej 100 km/h, kierownica zaczyna strasznie drżeć, tak że ciężko nad nią zapanować. Pojechałam do mechanika, gdzie zawsze naprawiam nissana, przejechał się ze mną, zobaczył, że jest problem z kierownicą ale słuchać też było wyraźne bicie łożysk. Klocki i tarcze są w idealnym stanie. Chciałam wymienić samo łożysko to mi powiedzieli, że piasta przednia jest do wyrzucenia, więc kupiłam nową. Wszystkie tuleje, wahacze przednie zostały sprawdzone i nigdzie nie znaleziono luzów. Dziś po wymianie łożyska i piasty problem w żaden sposób nie został rozwiązany. Jedyne co to nie buczy, ale kierownica i tak się trzęsie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy hamowaniu, szczególnie powyżej 100 km/h, kierownica zaczyna strasznie drżeć, tak że ciężko nad nią zapanować. Pojechałam do mechanika, gdzie zawsze naprawiam nissana, przejechał się ze mną, zobaczył, że jest problem z kierownicą ale słuchać też było wyraźne bicie łożysk. Klocki i tarcze są w idealnym stanie. Chciałam wymienić samo łożysko to mi powiedzieli, że piasta przednia jest do wyrzucenia, więc kupiłam nową. Wszystkie tuleje, wahacze przednie zostały sprawdzone i nigdzie nie znaleziono luzów. Dziś po wymianie łożyska i piasty problem w żaden sposób nie został rozwiązany. Jedyne co to nie buczy, ale kierownica i tak się trzęsie.

 

no to mjak CI powiedział o piaście a to nie pomogło to daj mu do zapłąty i niech nie ćwiczy na Tobi e tylko na swoim portfelu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mgielkacuba

Jednak danie w zęby nie rozwiąże mojego problemu z drżącą kierownicą w trakcie hamowania. Czy może to mieć związek np z wytarciem opon lub zbieżnością?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak danie w zęby nie rozwiąże mojego problemu z drżącą kierownicą w trakcie hamowania. Czy może to mieć związek np z wytarciem opon lub zbieżnością?

 

wtedy by trzęsło także podczas jazdy,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy hamowaniu, szczególnie powyżej 100 km/h, kierownica zaczyna strasznie drżeć, tak że ciężko nad nią zapanować. Pojechałam do mechanika, gdzie zawsze naprawiam nissana, przejechał się ze mną, zobaczył, że jest problem z kierownicą ale słuchać też było wyraźne bicie łożysk. Klocki i tarcze są w idealnym stanie. Chciałam wymienić samo łożysko to mi powiedzieli, że piasta przednia jest do wyrzucenia, więc kupiłam nową. Wszystkie tuleje, wahacze przednie zostały sprawdzone i nigdzie nie znaleziono luzów. Dziś po wymianie łożyska i piasty problem w żaden sposób nie został rozwiązany. Jedyne co to nie buczy, ale kierownica i tak się trzęsie.

 

 

A jak wyglądają opony??

Jedź na stację oponiarską i niech ci sprawdzą bicie kół. Znajomy miał zwichrowane opony ze starości (doradził dobry mechanik). Po wymianie na nowe wibracje na kierownicy ustały. :)

 

ps: A na przyszłośc zmień serwis mechaniczny. Widzę że straszni naciągacze i partacze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, podobne objawy, tj. bicie kierownicy przy hamowaniu miałem u siebie. Ćwiczyłem wyważanie, zmianę opon, felg, tarcz- za każdym razem bez rezultatu. Przyznaję że jest to objaw dość wnerwiający Nieoczekiwanie problem rozwiązał się w momencie naprawy przekładni kierowniczej. Po regeneracji przekładni na jeździe próbnej nagle stwierdziłem że problemu już nie ma. Przekładnia jest piętą achillesową P-12( jedną z wielu )tak że nawet serwis obniżył cenę dla posiadaczy P-12. Mechanicy twierdzą że luzy na przekładni mogą mieć wpływ na bicie kierownicy przy hamowaniu (ale wcześniej nikt o tym nie pomyślał i ja osobiście nie brałem pod uwagę takiej przyczyny ale fakt faktem od tego momentu jest spokój).

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...