Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nissan Sunny 2.0 diesel


Gość neronnn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem nowym użytkownikiem i mam już problem. Jechałem Nissankiem i zdechł. :( Palą się kontrolki oleju, hamulca, akumulatora. Już raz kiedyś był taki objaw kiedy moja dziewczyna, obecnie żona nim jechała. Był w warsztacie, naprawili ale nie wiem co mu wtedy było. Co to może być? Gdzie szukać przyczyny? Alternator? Regulator napięcia? Może ktoś mi pomoże? Oddałbym go do warsztatu ale boję się, że naciągną mnie na kasę. Jestem elektrykiem z zawodu ale nie samochodowym. Podejrzewam, że mogę to naprawić sam z Waszą pomocą. I nie dość, że zaoszczędzę kasę to będę miał wielką satysfakcję, że naprawiłem sam auto. Pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak na odległość może być trochę ciężko... akumulator się rozładowuje? kręci rozrusznik? przewody paliwowe nie popękane? do sprawdzenia przekaźnik pompy wtryskowej, grzania świec...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak na odległość może być trochę ciężko... akumulator się rozładowuje? kręci rozrusznik? przewody paliwowe nie popękane? do sprawdzenia przekaźnik pompy wtryskowej, grzania świec...

 

Wiem, że na odległośc to ciężko. Ale z pomocą kogoś kto ma pojęcie i naprowadzi mnie na dobry trop może się uda.

Było tak. Jechałem samochodem i nagle zgasł. Zapaliły się kontrolki oleju, hamulca ręcznego oraz akumulatora.