Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Kaseciak / żenada, chce CD/MP3


Goust5

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich serdecznie.

Jest to mój debiut na forum. Od 2 dni jestem szczęsliwym posiadaczem P11 (2001) z lekkim kłuciem w boku, a mianowicie zabudowanym, orginalnym radyjkiem na kasety ;/

Na wstępie powiem, że jestem całkiem zielony jeżeli chodzi o caraudio.

Chciałbym zmienić (wymienić, zamienić) obecnego kaseciaka na wersję z CD (nowsze radyjko tez orginalnie montowane w P11) bądz jakieś z MediaMarkt. I tu mam problem. Obecne radyjko zklecone jest z deską rozdzielcza, ładnie zabudowane. Jak do tego podejść? Razem z przyciskami od radja mam tez włącznik/wyłącznik świateł awaryjnych.

Czy trzeba w rakim razie zmieniać cały panel deski rozdzielczej? wraz z radjem na wersje z CD? Jak rozwiązać wygląd i zabudowe deski rozdzielczej w przypadku wstawienia radyjka z mediamarktu? A może ta wersja radyjka na kasety ma podłączenie na zmieniarkę?

Bardzo proszę o pomoc i wszelkie porady co z tym zrobić?

W desperacji myślałem już o kasetach z podłączeniem na przenośne mp3 ale to już by była prefanacja muzyki.

Z góry dziękuję za wszelką pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Demontujesz całe fabryczne radyjko, kupujesz nową ramkę i przekładasz włącznik awaryjnych, link do przykładowej ramki masz Tutaj.

Musisz jeszcze kupić kabel przejściówkę ISO aby podłączyć nowe radio z oryginalną wiązką.

Po tym zabiegu możesz montować każde radio jakie chcesz.

Więcej jak podłączyć same radio w razie problemów znajdziesz na forum.

Temat wałkowany a szukanie nie boli :whistle:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje za odpowiedz.

Przyznam szczerze, że spojrzałem na pierwszą strone i dalej nie szukałem.