witekpierwszy Posted August 4, 2010 Share Posted August 4, 2010 Witam, Od pewnego czasu mam w swojej P10 problem z ciężko obracająca się kierownicą. Czasem jest trochę lepiej - czasem gorzej. Ale generalnie jest zdecydowanie za ciężko jak na auto ze wspomaganiem Jak zdiagnozować czy to problem z pompą, z maglownicą czy jeszcze coś innego? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted August 4, 2010 Share Posted August 4, 2010 dolej płynu i nie mów że jest w zbiorniczku tylko zacznij dolewać zobaczysz że się zmieści i stan będzie taki sam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grimm Posted August 4, 2010 Share Posted August 4, 2010 Na początku sprawdził bym ilość płynu w zbiorniczku, a jeśli dawno go nie wymieniałeś to wymień na nowy, płyny też się starzeją przez wilgoć i tracą swoje właściwości. Maksymalnie skręcając kierownicę na postoju powinieneś słyszeć lekkie buczenie pompy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
witekpierwszy Posted August 4, 2010 Author Share Posted August 4, 2010 dolej płynu i nie mów że jest w zbiorniczku tylko zacznij dolewać zobaczysz że się zmieści i stan będzie taki sam Dzięki za szybka odpowiedź. Pytanie dodatkowe: czy mogę dolać jakiegokolwiek płynu do przekładni kierowniczych czy musi być taki sam? Chodzi mi o to, że nie mam pojęcia, czym to jest zalane, bo nie wymieniałem po kupnie auta i nie dolewałem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nicchi Posted August 4, 2010 Share Posted August 4, 2010 Pytanie dodatkowe: czy mogę dolać jakiegokolwiek płynu do przekładni kierowniczych czy musi być taki sam? Chodzi mi o to, że nie mam pojęcia, czym to jest zalane, bo nie wymieniałem po kupnie auta i nie dolewałem Ogólnie w naturze występują płyny różowe i słomkowe (takie trochę zółte ) i należy dolewać takiego, jaki się aktualnie ma, przy czym na niektórych płynach słomkowych jest info, że są mieszalne ze wszystkimi rodzajami płynów. Np taki płyn można dolewać jak sie nie wie co jest. W przeciwieństwie do uszczelniaczy chłodnicy, tego nie trzeba się bać że wszystko zapcha tylko nie wyciek Link to comment Share on other sites More sharing options...
witekpierwszy Posted August 4, 2010 Author Share Posted August 4, 2010 Dolałem. i raczej nie zauważyłem różnicy. Pompy też nie słyszę przy maksymalnym skręcie, za to bardzo spadają obroty silnika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grimm Posted August 5, 2010 Share Posted August 5, 2010 Sprawdź czy napięcie idzie na pompę, może przekaźnik nawala. Możesz też spróbować odpowietrzyć układ, ale to już może być problem. Ogólnie jeśli w ogóle pracującej pompy nie słychać to tylko wymiana, ale to już moje gdybanie Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAAAD Posted August 8, 2010 Share Posted August 8, 2010 w p11 jest czerwony płyn to moze p10 tez bedzie taki.Ja dolewam jak już słusze pompe pozniej jak doleje to jest oki.A wspomaganie chodzi dobrze u mnie.No i musze zlokalizawac wyciek z braku czasu tylko dolewam:huh:.Zbytnio nie widac mokrych wezy,poszukam to może znajde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.