Guest DANUS Posted August 4, 2010 Share Posted August 4, 2010 podczas przyśpieszania powyżej 2 tys obrotów zaczyna syczeć bardzo głośno im większa liczba obrotów tym głośniej syczy , tak jakby powietrze było zasysane . Czy ktoś może powiedzieć jaka jest tego przyczyna i jak to zlikwidować? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest RYNI Posted August 6, 2010 Share Posted August 6, 2010 podczas przyśpieszania powyżej 2 tys obrotów zaczyna syczeć bardzo głośno im większa liczba obrotów tym głośniej syczy , tak jakby powietrze było zasysane . Czy ktoś może powiedzieć jaka jest tego przyczyna i jak to zlikwidować? A czy to syczenie to nie jest praca turbiny? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DANUS Posted August 9, 2010 Share Posted August 9, 2010 A czy to syczenie to nie jest praca turbiny? napewno nie jest zbyt głośne , tak jak by gdzieś zasysał lewo powietrze Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeonMP Posted August 9, 2010 Share Posted August 9, 2010 Witam. Sprawdz wszystkie gumowe przewody dolotu po turbinie przed intercolerem i za. Może któraś opaska jest lużna albo i same przewody rozerwane. Intercoler też może być nieszczelny. Tutaj nie zasysa lewego powietrza, prędzej ucieka ci ciśnienie powietrza w dolocie. Sprawdz też nakrętki aluminiowych przewodów dolotu. Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mikam Posted August 10, 2010 Share Posted August 10, 2010 Witam Tak pół żartem pół serio to ten odgłos syczenia to może wir w baku, jak przyspieszasz, to paliwo z baku z zawrotną prędkością jest zasysane i stąd to syczenie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DANUS Posted August 10, 2010 Share Posted August 10, 2010 Witam. Sprawdz wszystkie gumowe przewody dolotu po turbinie przed intercolerem i za. Może któraś opaska jest lużna albo i same przewody rozerwane. Intercoler też może być nieszczelny. Tutaj nie zasysa lewego powietrza, prędzej ucieka ci ciśnienie powietrza w dolocie. Sprawdz też nakrętki aluminiowych przewodów dolotu. Pozdrawiam. dzięki leonMP znalazłem problem - był luźny gumowy wąż doprowadzający powietrze do intercolera praktycznie już połowa spadała poprawiłem nałożyłem nową opsakę i teraz jest cichutko pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.