wiesio252 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Witam sprawdziłem bezpiecznik tak jak mi radziliscie no i on jest sprawny technicznie wiec co moze być popsute ze nie działa mi podgrzewanie tylnej szyby prad nie jest puszczony do obiegu na tylna szybe czy ktos wie jak mozna usunac ta usterke??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 a grzałka na szybie ma przejście?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesio252 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 tego to nie wiem ale sprawdzałem miernikiem przy koncach wtyczki na kablach i nie ma pradu? i co teraz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 przy jakiej wtyczce?? przy szybie?? jedna końcówka miernika do końcówki szyby i druga do wtyczki od przewodu?? przełącz miernik na sprawdzanie przejścia i sprawdź czy jest przejście pomiędzy końcówkami na szybie, jak nie będzie to trzeba najpierw to usunąć, a aby sprawdzić czy jest zasianie na szybę to trzeba wpiąć miernik w końcówki przewodów które dochodzą do szyby z pominięciem grzałki na szybie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesio252 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Witam czyli musze wtyczki dochodzace do szyby tylnej wypiąć i wtedy sprawdzić czy jest przejscie na kablu?? czy poprostu mój włacznik puszcza prad w kablu??czy tak? poniewaz ja mam dwie wtyczki po obu stronach szyby i i musze je wypiać z grzałki i wtedy sprawdzić miernikiem czy jest przejscie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 jeden kabel jest krótki i to masa a drugi to +12V, podłącz tam miernik i sprawdź na włączonej stacyjce i włączonyum przełączniku czy jest napięcie, jeśli masz podgrzewane lusterka to też powinny wtedy grzać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesio252 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Dziekuje jutro sprawdze czy jest przejscie na tych koncówkach i napisze wtedy bedziemy myśleć dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Moze czasmi sa nitki przerwane na szybie,ktore sa wzdłuż albo pionowo ida. Sprawdzi czy jest prad na kablach i wtedy mozna dalej myslec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesio252 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 wiec tak poszedłem sprawdzić i nie mam pradu na kablach na tych wtyczkach odczepiłem wtyczki z tylnej szyby i sprawdziłem miernikiem nie mam pradu nie wiem gdzie lezy wina pewnie przełącznik nie puszcza w obieg pradu jeseli bezpiecznik jest dobry ale jeszce podłacze prad do grzałki sprawdze czy jest na szybie przejscie ale ja dołacze z akumlatpra prad do wtyczki to powinno byc przejscie na drugiej wtyczce jezeli włacznik jest dobry pod tym warunkiem czy dobrze mi sie wydaje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 JA MIAŁEM W KLAPIE BAGAŻNIKA PRZERWNE, KABELKI OD SZYBY I JAK RUSZAŁEM TO DZIAŁAŁO.ODSŁONIŁEM TA GUME I ROZCIĄGAŁEM KABELKI W PODEJRZANYM MIEJSCU I BYŁA PRZERWA.A JAK CIAGNĄŁEM WIECEJ KABI TO BYŁY LUZNE OD WSTECZNEGO,PRZECIWMGŁOWYCH I TEJ SZYBY.POLUTOWAŁEM I BYŁ PRAD WSZEDZIE NAWET NA SZYBIE. A SPRAWDZAŁEM PRUBOWKA CZY LAMPKA SIE NA NIEJ PALI .POŁACZYŁEM DŁUGIM KABELKIEM TE DWA KABLE ŻE NA JEDNEJ BYŁ ZACISK PRUBÓWKI A NA DRUGIM KONCU KABELKA BYLA KONCÓWKA PRUBÓWKI PRZY WŁACZONYM ZAPŁONIE I WŁACZNIKU TYLNEJ SZYBY.JAK DOBRZE PAMIETAM BO POWINIEN BYC TAK TEZ PRZEPŁYW PRADU. ALE NITKI BYŁY PRZERWANE NA SZYBIE I SZYBA KLAP NIE DZIAŁA PODGRZEWANIE.A NIE CHCE SIE BAWIC W WYNALAZKI TYPU KLEJ DO PRZERWANYCH NITEK OGRZEWANEJ SZYBY KTORE MAJA ZAWARTOSC SREBRA ZE PRZEWODZI PRĄD!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesio252 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Znalazłem przyczyne awarii to wszystko była wina steroania posputy był przekaźnik taka mała czarna kosteczka z pinami która znajduje sie w słupku koło nogi lewej kierowcy wiec trzeba było troche tych plastików sciagnac;Pozdrawiam i dziekuje:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ddut Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Znalazłem przyczyne awarii to wszystko była wina steroania posputy był przekaźnik taka mała czarna kosteczka z pinami która znajduje sie w słupku koło nogi lewej kierowcy wiec trzeba było troche tych plastików sciagnac;Pozdrawiam i dziekuje:) Witam, czy mogę prosić o dokładny opis lokalizacji tego przekaźnika (i jakiś jego numer/oznaczenie)- u mnie w p11 też nie działa ogrzewanie tylnej szyby i jak na razie żaden spec sobie z tym nie poradził, mówią, że nie mogą znaleźć przekaźnika , a ja nie mam pojęcia który to i gdzie go szukać - z góry dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesio252 Opublikowano 10 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Witam przekaźnik to ta mała czarna kosteczka jutro sprawdzę oznaczenia:) a znajdować się powinna w listwie z bezpiecznikami ale go tam nie ma a jest przykręcony na słupku od strony wewnętrznej tego słupka aby się dostać do słupka do jego szkieletu to trzeba plastik ściągnąć który łączy się z plastikiem na progach najlepiej jednak rozebrać plastiki od bezpieczników i kolo kierownicy i pod kierownica i wszystko widać taki sterownik to jest tani koszt kilka zł najgorsze się do niego dostać Tak wygląda ten przekaźnik a oznaczenia symbol NISSAN 25230 9F905, PRZEKAŹNIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ddut Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Witam przekaźnik to ta mała czarna kosteczka jutro sprawdzę oznaczenia:) a znajdować się powinna w listwie z bezpiecznikami ale go tam nie ma a jest przykręcony na słupku od strony wewnętrznej tego słupka aby się dostać do słupka do jego szkieletu to trzeba plastik ściągnąć który łączy się z plastikiem na progach najlepiej jednak rozebrać plastiki od bezpieczników i kolo kierownicy i pod kierownica i wszystko widać taki sterownik to jest tani koszt kilka zł najgorsze się do niego dostać Tak wygląda ten przekaźnik a oznaczenia symbol NISSAN 25230 9F905, PRZEKAŹNIK Bardzo dziękuję , mam nadzieję, że się uda, i że to ten przekaźnik jest winny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.