Gość mieszko Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Witam panowie posiadam zwykła p11 2.0 16v 130km, autko ogólnie wpadło w moje ręcę dość przypadkowo za to w bardzo dobrym stanie z tego wzgledu ze nie mogłem znalezć przez dłuższy czas zdrowej wersji p11 GT. przeglądając juz troche te forum i obserwując co tam geniusz Coobcio modzi z tymi autami postanowiłem sie was poradzic. Ogólnie chodzi mi po głowie wymiana wałka ssacego od p11 GT plus przestawienie rozrzadu zeby tych Nm wpadło i zapłonu co szacuje ze dałoby mi cos kolo 145-147 km i 190 Nm. Auto uzywam na codzien i chcialbym zeby posluzylo mi jeszcze kilka lat i dlatego nie wiem czy takie dłubanie moze zaszkodzic, no ale w sumie ten silnik co posiadam rózni sie wlasnie od GT z tego co wiem to tymi wałkami i kolektorem wydechowym wiec tu powinno byc ok, ale jak jest z przestawionym rozrzadem i zaplonem ma to jakiś wpływ na dalszą eksploatacje auta? P.s oczywiscie Pb 98 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Nie ma żadnego wpływu, bardzo dużo samochodów jeździ z modem rozrządu i nie słychać żeby się coś wysypało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mieszko Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 A jak to jest po tych modach w stosunku do wersji GT ?czyżby przewaga w Nm na rzecz SR20De powodowała lepszy start od GT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 A jak to jest po tych modach w stosunku do wersji GT ?czyżby przewaga w Nm na rzecz SR20De powodowała lepszy start od GT przewaga GT nad nawet dłubanym SR20De to krótsza skrzynia biegów i ona daje lepszy start GT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mieszko Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 przewaga GT nad nawet dłubanym SR20De to krótsza skrzynia biegów i ona daje lepszy start GT czyli przy seryjnej skrzyni wzrost tych Nm ma bardziej wpływ na elastyczność silnika czyli nie trzeba czesto redukować skrzyni zeby płynnie wyprzedzać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 (edytowane) czyli przy seryjnej skrzyni wzrost tych Nm ma bardziej wpływ na elastyczność silnika czyli nie trzeba czesto redukować skrzyni zeby płynnie wyprzedzać uwierz Mi nie trzeba redukować w GT aby płynnie wyprzedzać dla przykładu: 1. GT 120km/h- 6000prm 2. Zwykła 120km/h- 5000prm zależy co kto lubi czy szybciej przyspieszać czy później zmieniać bieg Edytowane 16 Sierpnia 2010 przez GeorgeGt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mieszko Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 uwierz Mi nie trzeba redukować w GT aby płynnie wyprzedzać ale mi nie chodziło o gt tylko o zwykła sr20 i wpływ tych dodatkowch Nm podczas wyprzedzania na drodze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 ale mi nie chodziło o gt tylko o zwykła sr20 i wpływ tych dodatkowch Nm podczas wyprzedzania na drodze oczywiście, że poprawi się elastyczność- od tego są właśnie niutonometry... to dlatego dieslami jeżdzi się "wygodniej" bo na 5 biegu masz koło 2tys i nie musisz wachlować bo właśnie tam masz największy moment obrotowy a diesel ma grubo powyżej 200 Nm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mieszko Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 dieslami jeżdzi się "wygodniej" i taniej to po nowym roku bede musiał sie odezwac do Coobcia i moze cos pogrzebiemy przy wydechu zeby wpadło pare koników do stajni... tylko ze ja tak kocham cisze podczas jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 (edytowane) i taniej to po nowym roku bede musiał sie odezwac do Coobcia i moze cos pogrzebiemy przy wydechu zeby wpadło pare koników do stajni... tylko ze ja tak kocham cisze podczas jazdy czy taniej to bym się spierał dobry LPG i diesel odpada a nie trzeba myśleć wiecznie o turbinie i wtryskach kiedy to się nie zepsują :) Edytowane 16 Sierpnia 2010 przez GeorgeGt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mieszko Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 dobry LPG tu dochodzi kontrol instalacji gazowej znowu ja tam wole Pb 95 ... no ale po nowym roku juz mus bedzie lac Pb 98 nie trzeba myśleć wiecznie o turbinie i wtryskach kiedy to się nie zepsują :) święte słowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 a takie przeglądy płacisz wiecej niż pb i mi nawet nie patrzyli co za gaz mam ,,,,ale tak to reszt profeska ,,, jak mówisz że taniej to stawiam moje 8.9l gazu na 100 km po trasie i gaz 2.01 zł 18 zł za 100 km gizle odpadają ,,, co do modów to skrzynka od gt przy 5 biegu 100 km/h mam jakieś 2800 rpm ,,,no i na 2jce 100km/h nie przekroczysz i to dlatego fan sie zaczyna na 3 jce ... dizle może mają moment ale tylko chwilkę a potem kupa , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 http://www.coobcio.pl/?p=102 - dla magazynu GT przeprowadzałem Modyfikacje silnika w Almerze GTi, po modzie rozrządu poprawiło się bardzo wiele, z dołu doszło tyle momentu że przy 3000obr.min zrobiło się go więcej jak kiedyś w maksie przy 5000obr.min... Elastycznośc to oczywiście wygoda i ogólna sprawność silnika, w tuningu silnika na ulice właśnie dąży się do tego by przyrosty były w całym zakresie obrotów a nie jak w autach wyścigowych ze ma to jechać tylko górą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.