Gość kmusztard Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Witajcie, chcę kupić żonowóz z 2.2 Di 110KM o ile blacharkę i zawieszenie mam przejrzane to zastanawia mnie silnik, a właściwie jego trwałość. Auto ma przejechane 250 tyś, czy to dużo dla tego silnika :?: Pozdrowionka :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 jak na ten silnik to nie jest duzo ale ktos sie pozbywa bo remont silnika za 50tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lewy5475 Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 (edytowane) ja mam 269000km i ani grama oleju nie bierze, jeśli ktoś wierzy w to, żę auto sprowadzone [10 letnie olej wymieniany co 10000km] ma mniej przejechane to jest wielkim optymistą Edytowane 2 Września 2010 przez lewy5475 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kmusztard Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 (edytowane) jak na ten silnik to nie jest duzo ale ktos sie pozbywa bo remont silnika za 50tys. Świeżo sprowadzony przez znajomego, serwisowany do końca w ASO. Tzn dobrze zrozumiałem że trzeba się liczyć z remontem przy 300 tyś ? W sumie chodziło mi bardziej o żywotność jednostki + co tam kiedy zaczyna padać :-) Bo tak wstępnie jak na chwilę go wypożyczyłem to jeździ to fajnie. Na wyższych obrotach taki dziwny głos z pod maski się wydobywa coś jak odkurzacz ;-) Na sobotę mam wizytę w ASO żeby panowie go pooglądali :-) Edytowane 2 Września 2010 przez kmusztard Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario632 Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Silnik to jest akurat chyba najtrwalszy z tego auta:) Raz na 300 tys trzeba pompe zregenerowac i turbo a tak to nie ma co sie psuc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kmusztard Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 No tam turbo nie ma Ale cieszą mnie te opinie :-) No nic zobaczymy jak sprawy się potoczą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlee11 Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Witam u mnie przebieg 230 tyś na liczniku, ile jest na prawdę nikt nie wie. Silnik żyleta olej wymieniam co 10 tyś, os wymiany do wymiany nie bierze ni grama. Moim zdaniem silnik nie do za.... Jedyna wada jaką opisują na forum to lubi paść pompa wtryskowa. Należy tylko pamiętać, aby jak każdego turbodiesla dobrze go traktować, nie pałować na zimnym, po ostrej jeździe schłodzić turbinę. Generalnie bardzo polecam, jeśli kupisz dobrą sztukę na pewno będziesz zadowolony. Jak to mówią "Panie tylko lać i jeździć" Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 No tam turbo nie ma jak nie ma jak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlee11 Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Na wyższych obrotach taki dziwny głos z pod maski się wydobywa coś jak odkurzacz ;-) Na sobotę mam wizytę w ASO żeby panowie go pooglądali :-) To właśnie turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kmusztard Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Oooo to ciekawe, bo ten co to ściągnął był na 10000% pewien że to wolny ssak Z niepałowaniem to wiem, jak z każdym autem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario632 Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Turbo w 2.2 di to garret gt 15. Prosta konstrukcja ze stałą geometria.Ewentualna Regeneracja to koszt tylko ok 800zł.2.2di to jedna z najbardziej trwalych i niezawodnych obecnie diesli z turbodoładowaniem. Jedyny minus według mnie to słabe osiągi- no ale coś za coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kmusztard Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Ja dobrze widziałem że on nie ma IC ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlee11 Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Jedyny minus według mnie to słabe osiągi- no ale coś za coś Generalnie, przynajmniej u mnie auto bardzo słabo zbierało się z dołu i to była największa wada tego silnika ale poradziłem sobie: -nowa przepływka ze zwężką (pomysł z działu Almera Tino) -egr out -kat out I jest znacznie lepiej. Ale i tak w porównaniu do konstrukcji Opla czy nawet TDI PD silnik wypada BARDZO BEZAWARYJNIE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kmusztard Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 (edytowane) Tzn zamiana jest z ibizy SDI więc z mocą spokojnie to jest zadkowóz Powiedzcie mi jeszcze ile regeneracja pompy tak +/- bo z turbiną to wiem, w superbie po 150 tyś przerabiałem temat i tam właśnie garret mieszkał :-) EGR to wiadomo w ibizie jak zdjąłem sobie z nudów kolektor to był jeden wielki syf Po wyczyszczeniu tej warstwy i założeniu nowego filtra paliwa + powietrza auto zaczęło jeździć jak szalone Edytowane 2 Września 2010 przez kmusztard Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość freunds Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Tzn zamiana jest z ibizy SDI więc z mocą spokojnie to jest zadkowóz Powiedzcie mi jeszcze ile regeneracja pompy tak +/- bo z turbiną to wiem, w superbie po 150 tyś przerabiałem temat i tam właśnie garret mieszkał :-) EGR to wiadomo w ibizie jak zdjąłem sobie z nudów kolektor to był jeden wielki syf Po wyczyszczeniu tej warstwy i założeniu nowego filtra paliwa + powietrza auto zaczęło jeździć jak szalone mi za regeneracje pompy krzykneli 4500PLN + 1000PLN za wyciągnięcie i włozenie, dałem sobie spokój i sam wsadziłem używke z allegro za 1000PLN i śmiga aż miło - ale naj...ć się musiałem sporo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kmusztard Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Eee to chyba lekka przesada Do SDI rotacyjna nowa 3.5 kosztuje jeśli mnie pamięć nie myli. Regeneracja w okolicach 500-700 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasio_ciaputek Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Nie wiem czy dobrze słyszałem ale nówka VP-44 Bosha do naszych Nissanów to koszt ok 10000 zł a regeneracja ok 2000 zł. Koledze, który sam wkładał używkę z allegro słowa podziwu, że mu się udało. Nie jest to proste, ale wg serwisówki nie trzeba wyciągać silnika. Ustawienie rozrządu i kalibrację komputera pompy też sam robiłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość freunds Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 silnika. Ustawienie rozrządu i kalibrację komputera pompy też sam robiłeś? Nie trzeba wyciągać silnika, ale dostęp jest cholernie trudny, cały silnik odsuwałem na łapach, nie robiłem żadnych ruchów z rozrządem i kompem, po prostu wyjąłem starą i włożyłem drugą, auto odpaliło i kłopot zniknął - nie wiem ile w tym szczęścia ale jest do zrobienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mradom Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Potwierdzam, silnik 2,2 to chyba najbardziej trwaly element calego auta. Spoko znosi duze przebiegi. /mr/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pablo89ns Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Powiem tak ja robiłem regeneracje pompy jakies 3 miesiace temu kosztowało mnie to 3500zł wszystko (dodatkowo wymienili jakis wężyk) i wiadomo filtr paliwa tak ze koledze strasznie duzo policzyli 4500 regeneracja + 1000 robota a ja nie robiłem tego u pierwszego lepszego machera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 Powiem tak ja robiłem regeneracje pompy jakies 3 miesiace temu kosztowało mnie to 3500zł wszystko (dodatkowo wymienili jakis wężyk) i wiadomo filtr paliwa tak ze koledze strasznie duzo policzyli 4500 regeneracja + 1000 robota a ja nie robiłem tego u pierwszego lepszego machera i tak zapłaciłeś dużo za dużo. Taką regenerację da się zrobić za 2kzł. I to nie u pana Jasia, a w całkiem przyzwoitym warsztacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pablo89ns Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 moze i mas racje ale u mnie specjalistów od pomp wtryskowych jest zaledwie 3 tak ze moze duzo ale mam gwarancje i nie musze sie martwic tym ze pojade grdzies i nie bede miał czy sie wrócic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darecki~ Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 "... Silnik żyleta olej wymieniam co 10 tyś, os wymiany do wymiany nie bierze ni grama.... " Pozdrawiam Jedna rzecz mnie zastanawia.... Książka serwisowa podaje wymiany oleju co 20 tyś.... Skąd u Was Panowie podmiany co 10tyś....? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 Jedna rzecz mnie zastanawia.... Książka serwisowa podaje wymiany oleju co 20 tyś.... Skąd u Was Panowie podmiany co 10tyś....? nadgorliwość bo innych przesłanek nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pablo89ns Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 ja bym jeszcze dodał za duzo wolnej gotowki ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.