Gość CZAJNIK Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 czy ktoś ma namiary na jakieś opis rodzaje,bydowy,kształt, wymiary trąbek dolotowych? czyżby nikt nie miał żadnych danych na ten temat? no cóż totalna olewka tematu a szkoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 trąbki czyt.ITB to raczej mało popularne tutaj zagadnienie.trzeba to wykonać samemu. gotowego raczej nie dostaniesz. popularne średnice to 45mm bądź 50mm.same ITB to nie wszystko do tego trzeba to wystroić.gdzieś wyczytałem że mocując w jedną z rurek drucik z przepływki można to rewelacyjnie ogarnąć ecumasterem.jeżeli masz dostęp do urządzeń technicznych obrabiających metale to działaj i chwal się efektami. Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 przepustnice i kolektor mam gotowy zostały do zrobienia trabki dlatego szukam jakiegos namieru na opisy kształtów iefekt na przepływ-jakieś opisy z ksiązek do tuningu czy jakieś strony internetowe jak znajde cos takiego to samo zrobienie trąbek wg. danych to już mniejszy problem. do wystrojenia uzyte zostanie DTA wiec przepływka jest niepotrzebna. auto jest budowane do sportu więc wymieniłem zawory na wieksze rozwierciłem kanały przepustnice fi 50 wiec powinno byc grubo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vimek999 Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 Witam.jeszcze wczoraj przeglądałem ebaya i znalazłem używany ITB dla SR20 za 1500$.Jaki przyrost mocy(+ -)daje Itb w silniku nissanowskim?Kiedyś czytałem że sa problemy z wystrojeniem tego na wolnych obrotach,chodzi o falowanie lecz ręki za to odrąbać sobie nie dam.Wejdź na SR20forum.com.Jest tam kilka zdjęć na temat tych gadzetów.Pozdrawiam.Znalazłem jeszcze takie coś http://www.jdmuniverse.com/forums/na-tech/57140-my-itb-build-write-up.html Może sie przyda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 czajnik zdaje sie że generalnie stosuje sie 3 różne rodzaje lejków--krótkie,średnie i długie--tym reguluje się np moc lub moment-im dłuższe lejki tytm lepszy moment a niższa moc--ja testowałem takie rozwiązania na gaźnikach DHLA40 dellorto-aaa i pamiętam że najważniejszą sprawą była długość kolektora ssącego-mój był zdecydowanie za krótki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 to kolejne pytanie jak policzyć dolot ? długość itd.no i przy okazji wydech czy powierzchnia ma być równa powierzchni zaworów czy jak to z tym jest może ktos madry sie wypowie? chodzi mi oczywiście o 4-1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 proponuj e popatrzeć na stronach sr20.net i npoc.co.uk powinieneś na cos trafić konkretnie do nissmo silników sądzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.